Fitness Seller

3e voorronde Sterkste Man v. Nederland

zitten zeer mooie foto's tussen doetze... complimenten..
balen nu zie ik pas wat ik gemist heb

ik was er ook niet, moest thee gaan drinken met mijn ouders bij mijn opa en oma :-(
maar in lopik ben ik erbij :-) ga ik hup gijs roepen!

gijs heeft een goede supporters club achter zich staan !!!!:thumbup:

Jan Haaring, ben je druk momenteel?

lopik wordt spannend man....waar de **** ligt dat eigenlijks..miskien komk wel ff buurten

dat filmpje is van verleden jaar toch?

in het midden van het land :wave2: whahaa

tom tom

Jan Haaring, ben je druk momenteel?

Gisteravond om 23.30 heb ik de uitslagen ontvangen van zowel de 2e voorronde van afgelopen zondag als die van gisteren. Voor die van gisteren is dat dus best snel. Maar voor die van zondag dus niet. Ik zal proberen de einduitslagen van beide wedstrijden vandaag (vanavond) op RDP te zetten, maar de volledige uitslagen van alle onderdelen dat zal wel zaterdag worden, voor die van de 9e en zondag voor die van gisteren. Ik doe m'n best.

lopik wordt spannend man....waar de **** ligt dat eigenlijks..miskien komk wel ff buurten

aan de N210 Utrecht-Rotterdam

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Gisteravond om 23.30 heb ik de uitslagen ontvangen van zowel de 2e voorronde van afgelopen zondag als die van gisteren. Voor die van gisteren is dat dus best snel. Maar voor die van zondag dus niet. Ik zal proberen de einduitslagen van beide wedstrijden vandaag (vanavond) op RDP te zetten, maar de volledige uitslagen van alle onderdelen dat zal wel zaterdag worden, voor die van de 9e en zondag voor die van gisteren. Ik doe m'n best.

Whaha, je wist precies wat ik bedoelde. :thumb:

Heeft er iemand beeldmateriaal van Rick z'n wheelflip, of was het zogezegd "niet te filmen" ?

Terug
Naar boven