Fitness Seller

Sterkste Junior van Nederland - 9 juni

• Topic Starter Topic Starter
1 Steven van der Werk Drachten
2 Bjorn de Rijk Zaandam
3 Barry Elbert Lichtenvoorde
4 Kevin Imhof Nijverdal
5 Danny Schuurmans Nijkerk
6 Bart Bosman Almere
7 Enzo Tauro Limburg
8 Frits Larooi Beetgum
9 Kees Heins Ee
10 Fokke Raap Joure
11 Fausto Tauro Limburg
12 Angelo van den Pas Rijswijk
13 David Panders Kerkrade

Neem aan dat Jaimy = Denny? :o

@ BBosman

Wel een beetje je best doen he bolle, geen zin om een verliezer aan te komen moedigen :P

• Topic Starter Topic Starter
Ofc not, we gaan voor de 13e plek :D

Weet alleen dat Enzo momenteel 1e staat

Enzo did it, gefeliciteerd!

krijg net intel, enzo 1 , bjorn de rijk 2, fokke raap 3..jaimy 6 volgens mij.

zal wel leuk geweest zijn met die halve tornados...iedereen gefeliciteerd en hoop dat jullie beetje schadevrij uit de strijd zijn gekopen.

Ik ben inderdaad eerste geworden.. Pittig deelnemers veld vooral nummer 2 Bjorn had ik niet verwacht sterk manneke. Respect en verder blij blij :D
Jaimy jammer 2 onderdelen gingen hem gewoon k*t af klaar
Fokke respect sterke schouders en jammer van je grip faal kleine handjes en neem aan dat kotsen werkt ook niet mee... Verder super georginiseerd tevreden 3 uur na huis rijden... Xxx enzo

Limbo power jongens! Kweekstal SMTL komt er aan. 2 maal een nationale titelstrijd geweest en een titel en bijna titel! Mooi Mooi Mooi!

Enzo geniet er van. Ik ga er van uit dat het vleespakket morgen op is!

Super prestatie man! Enzo, je mag echt trots zijn op zo'n 1e plaats! Moet heerlijk gevoel voor je zijn! Top!

Lekker Enzo!!!!, gefeliciteerd kerel.

je was het meest allround Enzo. Deze titel ga je nog wel even vasthouden.

gefeliciteerd Enzo!

ja zekers want ik mag nu naar de senioren de junioren is voor mij nu opgehouden! Helaas geen goede prestatie achtergelaten sommige onderdelen gingen gewoon k*t

Jammer Jaimy, had natuurlijk liever team RPB op 1 gehad maar Enzo gefeliciteerd!

Proficiat Enzo !!

Terug
Naar boven