XXL Nutrition

Sterkste Limburger 2012

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Strongman Fest Limburg - Sterkste Limburger 2012
(alleen voor Limburgers)

5 Mei op de Markt in Kerkrade. Aanvang 14:00

Dit jaar staat alweer de vierde editie van de Sterkste Limburger op het programma. De gemeente Kerkrade en hoofdsponsor Flex-in hopen in samenwerking met de organiserende stichting Strongest Man Team Limburg er weer een spektakel van te maken.

Kortom een dag vol provinciale en nationale toppers in deze oersport!

Onderdelen Sterkste Limburger

1. Truckpull
2. Vikingpress: +/- 120kg
3. SMTL medley: 125 farmers, 320 yoke, 3 tyre flips 360
4. Cardeadlift 250kg op hh 75 sec
5. Loading: 2 biervaten 110kg, sandbag 100kg, sandbag 125kg en 1mijnwagon-as 110kg
6. Stones 105-166 op 175cm-130cm

Deelnemers:

1. Teun Moors - Weert
2. Maurice Janssen - Brunssum
3. Enzo Tauro - Brunssum
4. Fausto Tauro - Brunssum
5. Ruben Scheepers - Herten
6. Chris van Hoeflaken - Heerlen
7. Johan Caenen - Bilzen
8. Sebastiaan Moonen - Heerlen
9. Frank Peters - Weert
10. Alexander Moonen – Schinveld
11. Dominique Janssen - Geleen
12. Alex Wetzler - Brunssum

Inschrijven Sterkste Limburger kan bij Alex Moonen via stichtingsmtl@gmail.com
Heb je nog vragen mail gerust. De wedstrijd zal naar verwachting spoedig verlopen gezien de onderdelen loading, vikingpress en cardeadlift 1 tegen 1 zijn.

Dit jaar wordt het evenement uitgebreid met het nationale kampioenschap boomstamtillen. De combinatiewedstrijd zal Strongman Fest Limburg heten.

Laatst bewerkt:
Ziet er erg vet uit Alex!!

Aanwezig om een boomstam te tillen en Frank naar de titel te coachen van sterkste man geboren in Limburg.

Laatst bewerkt:
Ik zal aanwezig zijn als helper :kiss:

Hmmmm, mooie onderdelen dit jaar. Hoef ik me een keer niet druk te maken om de boom of dumble, hahaha. Zal een mooi strijdtoneel worden.

oooooow yeah!!!

It's on baby!

mooie idee en samenstelling met het NK LOGLIFT, maar de SM Limburg is wel aan de erg lichte kant vind je niet?

het blijft wel een provinciale wedstrijd, dit is gewoon een zwae B wedstrijd naar mijn mening en dat is enerzijds toch een beetje uitdaging voor regionale toppers (op alex na) en anderzijds geen mission impossible voor de mindere goden... een wedstrijd met kwalificatie gewichten en dan maar 5 deelnemers is niet het doel

mooie idee en samenstelling met het NK LOGLIFT, maar de SM Limburg is wel aan de erg lichte kant vind je niet?

Licht? laatste stone is zwaarder, farmers zijn zwaarder (de medley an sich ook al), alleen de cardeadlift is iets lichter dan bij een kwalificatie maar niet minder heftig.

Ik denk dat dit toch wel een kwalificatiewaardig wedstrijdniveau is.

• Topic Starter Topic Starter
Mo ik ben het niet met je eens dat de Limburger aan de lichte kant is. Gezien de gewichten is het op de DL misschien iets lichter dan een kwalificatie. Maar de rest vind ik gelijkwaardig aan. Niet te vergeten dat dit niveau van atleten nog niet het niveau van de atleten op een kwalificatie is.

Take care mate!!

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 09:51 ----------

het blijft wel een provinciale wedstrijd, dit is gewoon een zwae B wedstrijd naar mijn mening en dat is enerzijds toch een beetje uitdaging voor regionale toppers (op alex na) en anderzijds geen mission impossible voor de mindere goden... een wedstrijd met kwalificatie gewichten en dan maar 5 deelnemers is niet het doel

Soms kom je dus wel uit je woorden! Goed gesproken ura-nage domi

hahaha Im just ****in with U guys!..woeste wedstrijd, hij is niet open of wel hihi?

Helemaal na de kloote daarzo !! :cool: Keep fukking mo ! it works for me ARGHHH!!

woah zeker kom ik kijken

Misschien kom ik, lijkt me leuk om te zien. Is die kerel uit Geleen ook actief hier?

• Topic Starter Topic Starter
Kerel uit Geleen? Dominique Janssen??

Ik kom ook weer aan de kant staan kijken :)

5 mei wordt een topfeest dit jaar! :D

Terug
Naar boven