MuscleMeat

Sterkste Limburger 2012

ach weer iemand om te verslaan...:D

• Topic Starter Topic Starter
OMFG :roflol:

Van de ene kant is het goed dat die meedoet ( Misschien dat het dan duidelijk wordt voor hem )

Maar anderzijds hoort hij er gewoon ECHTTTTT niet thuis... what happened to ''Bewijzen dat je de wedstrijd mee kunt doen?''

Ik heb er ook gemengde gevoelens bij. Het zal idd een schok voor hem zijn. Maar het maakt wel wat duidelijk. Het is een open inschrijving dus iedereen kan inschrijven. Net zoals ik bij eigen atleten doe geef ik het advies de onderdelen eens te komen trainen. Dan wordt het 1 en ander wel duidelijk. Dus het bewijzen dat je aan de wedstrijd mee kan doen is er nog steeds en onveranderd. Bovendien is het niveau van de wedstrijd en atleten hoog en zal het reclame voor de sport op zich zijn. Het wordt anders indien er 10 dergelijke inschrijvingen komen. Maar ach, eerst maar eens zien of hij mee doet.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 13:24 ----------

Ik heb / ben me scheel aan het trainen om flink wat concurrentie te bieden, en hij word er gewoon bij gezet !!! Maar Lex wil mij gewoon op ****e door mij nog harder te pushen !!! En dat is alleen maar goed arghhh

Faust, over het algemeen waardeer ik je open en eerlijke ongezouten mening. Het is een open inschrijving dus iedereen kan inschrijven. Als organisator kan ik niet selectief gaan werken onder krachtsportatleten. Als atleet in schrijven dan moet ik er voor open staan. Ik geef wel het strenge advies de onderdelen eens te testen op wedstrijdgewicht en dan wordt het meeste duidelijk. Ik zet hem er niet zomaar bij om jou harder te pushen. Ik zet hem er bij omdat het een atleet is en dat hij zich inschrijft. Om jou harder te pushen confronteer ik jou om weer eens onderdelen te komen trainen. Dus bij deze!

Ik heb me zelf spreek verbod op gelegd, Geen worden maar daden ! nog 7 weken, zondag ben ik er ;)

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Verstandig ;)

Btw was je ook weer begonnen met trainen lex.? in de stal dan

Censored

Laatst bewerkt:
lex chille man... hij vraagt gewoon of je alweer kan trainen in de stal, tenminste zo noteert hij het hier... laten we geen onderlinge fights maken in ons kamp man (dat ik dit ooit zou zeggen:O sick)

Heb je het tegen mij. ? Wtf slaat dit op dan slechte zin ofzo.? Ik vraag je toch iets netjes ..? Denk je dat ik ga bij houden hoe vaak jij of iemand gaat sporte.? Als je het over mij hebt dan wil ik met je ff praten want dit pik ik niet :cool:

ey bradaz spreeek het prive uit ofzo niet hier:P

interpretatie @ fora is soms echt een b*ch zoals hier weer blijkt...

Janssen, denk even voor jezelf en niet hier op het forum. En idd wanneer ik Fausto een knipoog geef of ie zelf wel in de stal traint en hij reageert hierop of ik btw in de stal train dan trek ik idd die conclusie.

Maar goed, indien ik het fout geïnterpreteerd heb dan zal ik mijn oprechte excuses maken!

Ik wou je al komen slaan ! :mad:

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 14:43 ----------

Ik zat hier echt zo van wtf, Mind blown :eek:

Sorry man! Je mag me vanavond even nemen!

Ik niet alleen had al een half legertje bij een gezameld.. haha nee is cool !

gezelligheid met de ''zachte G'' :)

Ik ben benieuwd of Wetzler een keer komt meetrainen dan.

Ben btw zondag waarschijnlijk present @new location. Ben benieuwd. Heb er zin an. At your service!

Lex, de Vikingpress gaat wel gewoon door toch? Of moet daar nog een stellage voor geregeld worden?

Ben ik aan het maken Ruben. Zie je zondag!

:roflol: @ bepaalde deelnemer. Wat een bord voor je kop moet je dan hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach ja we zien wel of het daadwerkelijk zo ver komt.

Terug
Naar boven