MuscleMeat

Sterkste Limburger 2012

Bezoekers in dit topic

[Link niet meer beschikbaar]

Upgedate met uitslag en foto's
 
ik moet echt huilen om die uitslag haha... de focking laadrace koste me 5 punten t.o.v. frank die heeft me dus echt genekt :P weet ik iig wat ik moet oefenen:P
 
Oftewel Frank was die dag gewoon beter Dominique...
 
+2 hoor, zou nooit anders beweren
 
Hier nog artikeltje over NK loglift:
[Link niet meer beschikbaar]
 
mooi artikel.
wel leuk om te zien dat ze een foto hebben gepakt die ik als toeschouwer heb gemaakt
 
mooi artikel.
wel leuk om te zien dat ze een foto hebben gepakt die ik als toeschouwer heb gemaakt

Haha oke, wist ik niet! Max had deze keer de foto's er bij geplukt! Gelukkig vind je het niet erg de we hem gebruiken!

Groetjes Alex
 
nee hoor vind het wel leuk dat hij hem gebruikt heeft
 
Leuk stukje op TV alex en enzo!


Grappig dat ze dacht dat enzo 'maar' 100kg weegt.
 
Leuk stukje op TV alex en enzo!


Grappig dat ze dacht dat enzo 'maar' 100kg weegt.

Haha zeker leuk stukje.
Denk dat het voor de gemiddelde persoon moeilijk voor te stellen is dat iemand die niet echt dik is toch ver boven de 100kg kan wegen :o
 
mooi artikel.
wel leuk om te zien dat ze een foto hebben gepakt die ik als toeschouwer heb gemaakt

Haha oke, wist ik niet! Max had deze keer de foto's er bij geplukt! Gelukkig vind je het niet erg de we hem gebruiken!

Groetjes Alex

nee hoor vind het wel leuk dat hij hem gebruikt heeft

Het artikel wat op krachtsport.nl staat is niet van mij afkomstig. Ik beheer alleen de SMTL pagina.
 
het artikel dat op krachtsport staat is geschreven door jarno zelf en zal mijn foto wel van mijn facebookpagina af hebben gehaald waar ik hem in getagd had.

even voor max een complimentje de nieuwe smtl pagina ziet er heel goed uit
 
Thanks :thumbs: Het heeft me even wat tijd gekost maar ik ben zelf ook erg blij met het resultaat voor de eerste site die ik heb gemaakt.
 
Back
Naar boven