Fitness Seller

Sterkste Limburger 2012

• Topic Starter Topic Starter
Jij mag je gouden RPB Dries Roelvink broekje aan!

Ben je er klaar voor want Prostaatstotert gaat je slopen ;)

Ik kan je de mijne lenen Frank?

Die van mij is een sliding broekje geworden haha ! Me ass en benen zijn gegroeid en niet zo zuining mja !

Kzal mijne iig meenemen... Misschien kun jij die van Jef vragen met die ass van je :p

Leuke wedstrijd, goed zware onderdelen. Jammer van het weer, maar dat weten we wel met dit land. Enig minpuntje, als ik dan toch iets moet zeggen, was dat de fusten begonnen te lekken. Voor de rest mooi materiaal.
Netjes georganiseerd, de muziek niet teringhard zodat het aanmoedigen ook te horen was ;) Was weer een leuk dagje.

Uitslag?

Was een mooi wedstrijd....

1 Alex Moonen
2 Enzo Tauro
3 Teun Moors
4 Ruben Scheepers
gedeelde 5e plaats Maurice Janssen en Frank Peters
6 Dominique Janssen
7 Chris van Hoeflaken
8 Fausto Tauro
9 Alex Wetzler

Was een mooi wedstrijd....

1 Alex Moonen
2 Enzo Tauro
3 Teun Moors
4 Ruben Scheepers
gedeelde 5e plaats Maurice Janssen en Frank Peters
6 Dominique Janssen
7 Chris van Hoeflaken
8 Fausto Tauro
9 Alex Wetzler
+ Johan Caenen/Sanca is uitgevallen

K*t voor johan.... ;(

Mooie uitslag mannen, ik baal er ontzettend van dat ik het niet heb kunnen uitzitten maar ik moest naar spoed, spierscheur(tje) in de kuit, zit nu onder de pijnstillers en als ik niet loop heb ik geen last :P maarja, dat hoeft hier het topic niet over te nemen

Dikke respect voor Enzo, kerel is echt hard bezig !!!

Wat mij opviel was het niveau. Dit niveau is minstens even hoog als de finale in belgië. :eek:

Ja, was een mooie wedstrijd, leuk om een hoop mannen ff te spreken, veel indrukwekkende lifts gezien. Monster Moonen die natuurlijk absoluut overheerst, maar ook een aantal anderen die zeer indrukwekkend presteerden vandaag. Teun Moors, Enzo Tauro en Alex Moonen, gefeliciteerd met de podiumplaatsen!

29vju6o.jpg

vrij tevreden met mn car dl :P

impossibru.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 22:20 ----------

Wat een mooie wedstrijd was het weer! Ik blijft het onbeschrijfelijk vet vinden wat voor een broederschap er heerst onder deze wedstrijden! Ben blij het weer mee te hebben mogen meemaken, dan wel als hulper i.p.v. deelnemer.

Het verloop van de wedstrijd(en) zijn imo zeer succesvol verlopen. Enige minpuntje (lees leerpuntje) waren de vaten inderdaad. Dat de wedstrijd spannend en interresant was, was ook te zien aan het publiek. Ondanks het regenachtige weer waren toch aan alle zijden van de arena continue publiek :thumbs:

Max !!! :roflol: !!!

Leuke wedstrijd, goed georganiseerd en eens een keer andere onderdelen dan wat er al zo vaak voorbij komt. Voor het publiek ook een vermakelijke wedstrijd met flink harde muziek ipv ****ing jannes of tuintje in m'n hart op de achtergrond. de euforie bij frank z'n stone-sessie zal nog bij velen op het netvlies staan en terecht. verder een sterk deelnemersveld, alleen kan ik het niet voor mij houden om toch even aan te kaarten dat de nummer laatst en de hele meegereisde click toch niet echt op hun plaats waren bij een echte wedstrijd...en dan druk ik het nog mild uit.

ja sjaak, je hebt misschien wel gelijk maar het is een open wedstrijd en als mensen denken dat ze sterker zijn dan ons mogen ze het proberen ;)

Terug
Naar boven