XXL Nutrition

Sterkste Limburger 2012

Bezoekers in dit topic

Leuke wedstrijd, goed georganiseerd en eens een keer andere onderdelen dan wat er al zo vaak voorbij komt. Voor het publiek ook een vermakelijke wedstrijd met flink harde muziek ipv ****ing jannes of tuintje in m'n hart op de achtergrond. de euforie bij frank z'n stone-sessie zal nog bij velen op het netvlies staan en terecht. verder een sterk deelnemersveld, alleen kan ik het niet voor mij houden om toch even aan te kaarten dat de nummer laatst en de hele meegereisde click toch niet echt op hun plaats waren bij een echte wedstrijd...en dan druk ik het nog mild uit.

Het is een totale aanfluiting en zelfs een schande voor de sport, zoals ik al tegen jullie zei, maar verder heeft prostaatstoter helaas gelijk...
 
Wat mij opviel was het niveau. Dit niveau is minstens even hoog als de finale in belgië. :eek:

Niet om lullig te doen maar.... naast Jimmy gewoon hoger.

Was een super wedstrijd.
 
Ik heb genoten van deze wedstrijd, denk dat ik binnenkort wel eens een bezoekje ga brengen aan een training, erg gemotiveerd geraakt.'


Leuke wedstrijd, goed georganiseerd en eens een keer andere onderdelen dan wat er al zo vaak voorbij komt. Voor het publiek ook een vermakelijke wedstrijd met flink harde muziek ipv ****ing jannes of tuintje in m'n hart op de achtergrond. de euforie bij frank z'n stone-sessie zal nog bij velen op het netvlies staan en terecht. verder een sterk deelnemersveld, alleen kan ik het niet voor mij houden om toch even aan te kaarten dat de nummer laatst en de hele meegereisde click toch niet echt op hun plaats waren bij een echte wedstrijd...en dan druk ik het nog mild uit.
dan druk je het idd mild uit, mijn tanden vielen bijna uit mun bek
 
Niet om lullig te doen maar.... naast Jimmy gewoon hoger.

Was een super wedstrijd.

Ja man, maar dat kan ik als belg toch niet zomaar toegeven. ;)

Trouwens, nog lekker gegeten in de McDonalds?
 
Hieronder het stukje wat ik zojuist voor de smtl site geschreven heb. Ik kijk terug op weer een geslaagd evenement. Ik ben er trots op om dit georganiseerd te hebben. Mede dankzij atleten en media aandacht (vooraf en wat nog komen gaat) is het een goede promotie voor de sport geweest. Ik wil voornamelijk de vrijwilligers bedanken, zij hebben de hele dag gezwoegd! Uiteraard ook mijn dank voor de sponsoren!

En tja, minpuntje biervaten. Ik had vier biervaten staan van het soort dat weggegooid wordt na opening. Was de tap dus niet open te krijgen. Aangezien aanschaf nieuwe te duur was, heb ik er voor gekozen de vaten open te flexxen. Vullen met beton zou ze te zwaar maken. Dus voor zand gekozen en 100kg gemaakt door water bij te gieten. Dacht dat pu-schuim opvulling wel zou werken. Niet dus. Leermomentje, maar vervelend voor iemand die perfectionistisch is. Ach het had ook wel zijn charme, ik zag Janssen en Janssen tijdens het rennen ondergeklotst worden door smerig water. Was wel mooi om te zien.

Volgende jaar weer. Waarschijnlijk wordt de strijd spannender en zal ik harder moeten vechten voor de winst!





Sterkste Limburger 2012: Het talent Enzo Tauro imponeert
Alex Moonen verdedigd titel en Teun Moors sterk op de 3e plaats.

5-mei-2012 Markt Kerkrade – Alex Moonen heeft met succes zijn titel van Sterkste Limburger verdedigd. Op deze regenachtige en koude dag wist hij, evenals vorig jaar, alle onderdelen te winnen.

Zoals verwacht werd de strijd om de tweede plaats enorm spannend. Teun Moors en Enzo Tauro hadden op de training al bewezen zich qua kracht te onderscheiden van de meeste jongens. In deze wedstrijd was na twee onderdelen een gat geslagen met de rest van het deelnemersveld. Tot op het laatste onderdeel was het verschil tussen beiden heren miniem. Enzo stond er met een half punt net even iets beter voor. 47 tegen 47 ½ punt. De stones of strength moesten dus de uitkomt brengen. Teun mocht eerst en voerde de druk op door als eerste alle stenen er op te leggen. Enzo deed dit net even iets sneller en stelde de tweede plaats veilig.

De vierde tot en met zesde plaats was een strijd tussen Maurice Janssen, Ruben Scheepers en Frank Peters. Maurice Janssen begon met een enorme valse start. Bij de truckpull ging hij twee keer keihard onderuit en werd laatste op dit onderdeel. Domme pech want Maurice is zeker niet slecht op dit onderdeel. En een wedstrijd beginnen met 8-10 punten achterstand op de concurrentie is een mentale tik. Toch vocht hij zich terug in de wedstrijd. Een nette vijfde plaats was het resultaat. Deze plaats mocht hij delen met het amper 90 kg zware blokje graniet, genaamd Frank Peters. De drive, het doorzettingsvermogen en energie wat deze jongen uit straalt is om van te genieten. Hier mogen velen een voorbeeld aan nemen. Zijn knappe stone-run zal zeker in geheugen blijven hangen. Ruben Scheepers draaide een constante wedstrijd. Buiten de truckpull wist hij zich overal in de subtop te vestigen. Een vierde plaats was dan ook verdiend.

Dominique Janssen liet zien erg goed voor uit gegaan te zijn. Na in vorige edities de rol van hekkensluiter te zijn geweest, liet hij nu duidelijk zien wat zijn ambities waren. Hij wist een knappe zevende plaats te bemachtigen.

Fausto Tauro en Chris van Hoeflaken zijn jongens die vorig jaar nog niet meededen omdat zij toen erkenden dat het niveau nog te hoog was. Dit jaar hadden beiden heren zich klaar gestoomd voor de wedstrijd en was deelname al een overwinning op zich. Wij als stichting zijn dan ook enorm trots op deze jongens en hopen dat er nog vele sterke jaren voor hen in het verschiet zitten. Chris werd achtste en Fausto negende.

De rode lantaarndrager werd Alex Wetzler deze dag. Hij ziet er imposant uit met zijn 140kg schoon aan de haak. Maar de onderdelen waren nog te zwaar voor hem. Enkel de truckpull wist hij te eindigen. Een jaar hard trainen en dan hopelijk volgend jaar beter!

Ik hou er niet van om af te sluiten met negatieve noot, maar ontkom er niet aan. Johan Sanca Caenen, de publiekslieveling bekend om zijn piraten grom. Liep tijdens het derde onderdeel van de wedstrijd een kuitblessure op. Evenals vorig jaar moest hij voortijdig de wedstrijd verlaten. Erg jammer, want hij is een van de jongens die het hardst getraind heeft voor deze wedstrijd.
 
heel mooi stuk wat je hebt geschreven
wanneer komen de opnames die l1 hebben gefilmd op tv
 
heel leuk stuk dat je daar geschreven hebt, leest erg vlot weg!!! :D
 
mooi stukje Alex.. leuk geschreven!
 
Kreeg net een sms dat de uitzending L1 naar morgen verschoven wordt. Zou wel vanavond op internet te zien zijn. Morgen zijn de nummer 1 en 2 van Limburg op TV Limburg te bewonderen. Uitzending begint om 16:00!!

Daarnaast is er ook een stukje in de Limburger / Limburgs Dagblad

Volop media-aandacht :D
 
kvond et machtig mooi in limburg!, aaridge mensen..maja is ook logisch want ik ben ook aardig en verder veel broeders/strijders gezien en dat is altijd een goede zaak..mooi clubje bijelkaar zo en mega respect voor Alex want die man heeft naast zn baan en vriendin volop inzet, tijd en energie gestoken in dit hele evenement en deed ze ook nog es allebei mee. Ik heb daar bewondering voor, jullie hebben het echt getroffen met hem!

alle gasten verder sterk gepresteerd! gefeliciteerd allen.
 
Traantje Mo! Adapt and Overcome brada ;)
 
Kreeg net een sms dat de uitzending L1 naar morgen verschoven wordt. Zou wel vanavond op internet te zien zijn. Morgen zijn de nummer 1 en 2 van Limburg op TV Limburg te bewonderen. Uitzending begint om 16:00!!

Daarnaast is er ook een stukje in de Limburger / Limburgs Dagblad

Volop media-aandacht :D

edit: nvm :)
 
wtf, weegt Enzo tegenwoordig al 140? :eek:

die vrouw zegt alex moonen 155 en enzo 15 kilo lichter
 
Nee geen 140 kg ! geloof rond de 125 / 130 kg
 
Back
Naar boven