Fitness Seller

Sterkste Man en Vrouw van Zevenkamp 2010

TheMistery

Huge Freak
Waardering
356
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Sterkste Man en Vrouw van Zevenkamp
Rotterdam - zaterdag 28 augustus 2010

Op zaterdag 28 augustus wordt in Zevenkamp (Rotterdam) de Sterkste Man en Vrouw van Zevenkamp georganiseerd. De wedstrijd word georganiseerd door de winkeliersvereniging van het winkelcentrum Ambachtsplein Zevenkamp en het Locaal Culltuurcentrum Zevenkamp.

De aanvang van de wedstrijd is om 12.00 uur en duurt tot ongeveer 18.00 uur. De wedstrijd wordt gehouden op het Ambachtsplein Zevenkamp Rotterdam. Juryleden: Hoofdscheidsrechter Ted van der Parre, Rene Maliangkay en William Paay, tevens speaker.

De onderdelen van de wedstrijd zijn:

1) Vrachtwagentrekken harnas pull
(Mannen: vrachtwagen gewicht ong. 10.000 kg, vrouwen: bestelbus gewicht ong. 2.500 kg)

2) Timberwalk
(Mannen 2 keer 100 kg, vrouwen 2 keer 50 kg)

3) Bandenflip
(Mannen 250 kg, vrouwen 100 kg)

4) Boomstamtillen - alleen voor de mannen
Aanvangsgewicht 85 kg

Deadlift - alleen voor de vrouwen
Aanvangsbeurt deadlift zelf doorgeven
Voor beide onderdelen hebben de deelnemers maximaal vier beurten!

5) Kruiwagenrace
(Deelnemers moeten de kruiwagen eerst zelf laden. Mannen 200 kg (8 zakken zand),
vrouwen 75 kg (3 zakken zand), 20 meter heen en 20 meter terug.)

6) N.n.b. ( in de mail die ik kreeg stond dat er een deadlift onderdeel komt .In 4 beurten tot de max )

Ik ben wel benieuwd wie er allemaal meedoen. Ik zal hier wel een lijstje bij houden.

1. Dennis Koggel Broekland
2. Patrick Drogtop Haarlem
3.Marcel Imthorn Katwijk
4. Bert de Weerdt Heerde
5.Laurent Rorije Heerde
6. Wesley van der Kraan Maassluis
7.Heiko Tuin
8. Jan Muurman
9.Jeffrey Phlips Goudswaard
10. Heije Ottenvanger Stadskanaal
11. Tim Koster Stadskanaal
12.Pascal Padovani Voorburg
13. Christophe Rebreyend Hendrik Ido Ambacht
14. Kevin Imhof Nijverdal
15.Mike Oerlemans Goirle
16. Tjitsker Hulshoff Capelle a/d IJssel
17. Mark Hanegraaf Dordrecht

Laatst bewerkt:
Present.

Heb er nog iets goed te maken van vorig jaar, maar kan er helaas niet bijzijn... Misschien volgend jaar.

Ik hou em even in het achterhoofd....

Ik ben erbij!

Ik hoop op een hele leuke dag. Prestatie is ondergeschikt aan plezier :)

plezier -> prestatie -> plezier

Ik ben erbij!

Ik hoop op een hele leuke dag. Prestatie is ondergeschikt aan plezier :)
Dit jaar heb ik het voornemen om weer op niveau te komen: Ik wil 250 gaan deadliften en wellicht meedoen bij SM Zevenkamp.
Gisteren 240 getrokken! Het lukte helaas maar 1 rep, en het kostte me ontzettend veel moeite, maar toch... Het is van 2003 geleden dat ik dat nog eens getrokken heb.

Volgende week 250kg. Duim voor me, want het zal er om gaan spannen...
Je zult wel blij zijn dat de deadlift in deze wedstrijd zit. En dan zogenaamd niet prestatie gericht zijn. :D

Straks even een mailtje schrijven om me uit te schrijven.

Why?

Muscle beach is verschoven naar de 28e

Zeker vervelend ook voor William want die gaat hierdoor helaas flink wat afmeldingen krijgen. Had hier graag aan mee willen doen.

Vind het ook jammer, leuke onderdelen en het is in de buurt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop alleen wel dat het doorgaat ik zal ook is even vragen hier in de buurt of er nog mensen zijn die graag mee willen doen

Ehhh lijkt me trouwens sterk dat er heel veel van muscle beach ook daar mee doen, en de lijst was al nagenoeg vol.

Ik wilde kijken bij muscle beach (eigenlijk meedoen maar hij zat vol), mja zelf een wedstrijd doen gaat toch voor:p.

Btw, voor een juiste deelnemerslijst kun je beter William ff mailen:p.

Is vlak bij mij, dus zal zeker een kijkje nemen. Meedoen zit er voorlopig nog niet in.

Terug
Naar boven