MuscleMeat

Race naar 250kg deadlift

Hey lul ik weeg niet echt 160. Ik woog 112 toen ik die 200 trok.

Na een paar weekjes ziek / kwakkelend ben ik weer begonnen met opbouwen. Ben begonnen met 170x5x5 en elke week 10 kilo erbij en waar nodig een setje of een rep eraf.
Gisteren heb ik 230x3 getrokken. Het kwam wel uit mijn tenen, maar het ging :)
Volgende week pak ik 240, de week erna mag je me opgeschrijven voor de 250!

zet hem maar op 205 (@87kg bw) dan. omdat je die 220 toen niet telde.
220 zou nu ook wel zijn gelukt denk ik. maar dan was de techniek nog slechter als ie nu al was.

onderrug versterken. en dan zal de 230 niet meer lang op zich laten wachten denk ik

Na een paar weekjes ziek / kwakkelend ben ik weer begonnen met opbouwen. Ben begonnen met 170x5x5 en elke week 10 kilo erbij en waar nodig een setje of een rep eraf.
Gisteren heb ik 230x3 getrokken. Het kwam wel uit mijn tenen, maar het ging :)
Volgende week pak ik 240, de week erna mag je me opgeschrijven voor de 250!

Gisteren 240 getrokken! Het lukte helaas maar 1 rep, en het kostte me ontzettend veel moeite, maar toch... Het is van 2003 geleden dat ik dat nog eens getrokken heb.

Volgende week 250kg. Duim voor me, want het zal er om gaan spannen...

Mensen die nog meedoen kunnen, als ze een nieuw PR zetten, beter een PM naar Tjok sturen dan het hier posten, aangezien hij nooit al zijn geabonneerde topics checkt en dus over de berichten heen leest.

Munk 190@90kg

ga je weer serieus trainen Munk of zit je nog steeds op je fiets?

ik heb een leuke naam gekregen in de lijst

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Sorry man, sommige namen gaan er gewoon niet in om een of andere reden.

• Topic Starter Topic Starter
Elastic boy? :roflol:

Mino is idd weer goed op dreef.

Geen idee wie het is. Ik vertel gewoon wat de regels zijn sjeesh..

Toch moet ik het eens zijn met Mino..
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Al ben ik er wel van overtuigd dat Munk wel snel weer in deze race mee kan doen.
Mocht hij dat willen.

Idd als Munk gewoon weer power gaat training zit hij zo weer op 250kg....spiegeheugen is een b*ch :P

EN munk is legend dus all new age gayzzz SSSSTTTT!!!!

Terug
Naar boven