XXL Nutrition

Sterkste man Midden nederland

ohohohoh en maar een grote mond hebben word een beetje moe van je vetklep

Hahahaha, gevoelige snaar geraakt?

Jij hebt hier de grote bek. Je wil 395kg deadliften en ook nog 25km hardlopen?
Medisch wonder ben je. Is it a bird, is it a plane. Oh nee het is super piet.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Laatst bewerkt:
is toch heerlijk als je je zo achter je pc kan verschuilen

Ik ga zo lekker trainen. Zal nog ff aan je denken als ik straks aan het deadliften ben.

Piet fail je moet toch wachten tot december. Dan is het pas Sinterklaas en mag je suikergoed gaan strooien als dat niet te zwaar is voor je. 395 kg pepernoten 1 voor 1.

Misschien even foto-tje posten, dan weten we waar naar wie we kijken moeten in Hoofddorp. Denk dat ze de camera's ook wel even naar het publiek willen richten als er BUITEN het wedstrijd-veld zo een talent rondloopt!

Hahahaha, gevoelige snaar geraakt?

Jij hebt hier de grote bek. Je wil 395kg deadliften en ook nog 25km hardlopen?
Medisch wonder ben je. Is it a bird, is it a plane. Oh nee het is super piet.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

vr 27 jun 2008, 19:48 #32
piet f
novice

aangemeld: Jun 2008
geslacht: M
stats:
Re: Sterkste man van nederland -12 juli 2008

--------------------------------------------------------------------------------

ik ben het eens met tony, jarno kan volle bak trainen met die bak, anderen kunnen dat niet, ik vind het trouwens ook raar dat wij vroeger 500 gulden startgeld kregen en nu krijgen ze niks meer, ook gek met al die sponsors waar blijft al dat geld
------------------------------------------------------------------------

en jij zegt dat je niet piet flikweert bent die in de jaren 90 2x laatste is geworden tijdens de sterkste man van nederland??
Dan ben je een zielig ventje wat zich nu zit te vermaken achter z'n pc en zich waarschijnlijk zit te rukken omdat je geil bent geworden van alle aandacht die je nu krijgt....
Lol

+100 !!

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
piet naast mij

Terug
Naar boven