MuscleMeat

Sterkste man Midden nederland

• Topic Starter Topic Starter
ik vindt het allemaal dorgestoken kaart!!! die berend trekt al die gasten die hij kent voor gaat nergens meer over, is er geen andere bond dan ga ik me daar inschrijven sissies!!!!!!!!

zo piet F, dus jij denkt dat het beter kan?
een scheidsrechter is en blijft een scheidsrechter, bij voetbal is het functioneren van een scheidsrechter al 100 jaar een disqursie.
weet je waarom . het zijn bijna mensen!:p!!?? en ja je moet toch ergens op schelden.

laten we er over op houden en met zijn allen de sport op 1 zetten de juiste personen gaan door naar de finale.

tenslote blijft het toch een heerlijke sport.

mooi gesproken jullie zijn allemaal weggooiers domme vette rolmopsen.als het op conditie aankomt lach ik jullie allemaal vierkant uit PANNEKOEKEN, kijk maar in hoofddorp daar ga ik jullie laten zien wie de sterkste en de snelste is. ps maak me niet kwaad want ik weet jullie ALLEMAAL te vinden grrrrrrrrr

:roflol:

wat een heerlijke discussie

ja die piet flikweerd ken ik ook hele aardige gozer! tijd niks meer van gehoord in het circuit,kon je altijd mee lachen, maar ik ben een andere piet. je hoort me wel maar ziet me niet.

Weer zo'n held. Benieuwd wie er nu weer aan het blaten is achter een nick.

in ieder geval iemand die in Hoofddorp de snelste gaat zijn :o

Als ik er niet bij ben dan wel te verstaan!

pfff, met die farmers in 25 seconden zeker... dat doet piet met zen vingers in zen neus man

282,5 bench?

Piet f suggereert dat hij zelf één van de deelnemers is in Hoofddorp ??????

Piet heeft volgensmij wel weer genoeg aandacht gekregen. Cursusje nederlands is een aanrader voordat je uberhaupt aan deze zeer Intellectuele sport kunt deelnemen:)

Laatst bewerkt:
jullie zijn gewoon een stelletje zielige volgespoten en geslikte pannekoeken

Ik ben wel nieuwsgierig wie piet f is is.
Zo te horen doet hij mee en is hij een favoriet bij de nummers 1 2 of 3\
Suc piet f

Terug
Naar boven