nou jullie zijn wel nieuwsgierig naar mij. kijk in hoofddorp maar uit naar de mooiste,sterktste, en grootste
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou jullie zijn wel nieuwsgierig naar mij. kijk in hoofddorp maar uit naar de mooiste,sterktste, en grootste
nou jullie zijn wel nieuwsgierig naar mij. kijk in hoofddorp maar uit naar de lelijkste,zwakste, en de domste
ik dacht ook al dat zal wel een kloon van skinnie zijn!in hoofddorp kunnen jullie eindelijk van mij genieten, zoek de cd we are the champions maar weer op voor als ik mijn beker krijg oh ja hier vast een deadlift van 395 kg kennen jullie allemaal een puntje aanzuigen c u soon
in hoofddorp kunnen jullie eindelijk van mij genieten, zoek de cd we are the champions maar weer op voor als ik mijn beker krijg oh ja hier vast een deadlift van 395 kg kennen jullie allemaal een puntje aanzuigen c u soon

Die staatGoed die staat. Trek ik gewoon 400kg ook al zit het niet in de wedstrijd. Doen we na de wedstrijd dan wel even.![]()

ik begrijp niet zo goed waarom jullie nou allemaal zo raar reageren, mag je tegenwoordig niets meer zeggen over je zelf,en nogmaals ik ben piet flikweerd niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik rook niet .geen alcohol en alleen maar gezond eten veel trainen, want mijn lichaam is mijn tempel. oh ja die pannekoek met z'n 400 deadlift lopen we na de wedstrijd 25 km kijken of je nog zo'n grote mond heb of pijn in longen gr piet