XXL Nutrition

Sterkste man Midden nederland

They see me trollin, they hatin...

Doe hier een slotje op gaat natuurlijk nergens meer over.

in hoofddorp kunnen jullie eindelijk van mij genieten, zoek de cd we are the champions maar weer op voor als ik mijn beker krijg oh ja hier vast een deadlift van 395 kg kennen jullie allemaal een puntje aanzuigen c u soon

in hoofddorp kunnen jullie eindelijk van mij genieten, zoek de cd we are the champions maar weer op voor als ik mijn beker krijg oh ja hier vast een deadlift van 395 kg kennen jullie allemaal een puntje aanzuigen c u soon

het zal wel 395 pond zijn AARDAPPEL

Goed die staat. Trek ik gewoon 400kg ook al zit het niet in de wedstrijd. Doen we na de wedstrijd dan wel even. :rolleyes:

het zal wel 395 pond zijn AARDAPPEL

Wesley je beledigd de aardappel. Een goed gezond product met goede koolhydraten.

Zie je de 18e wel Piet!!!

Laatst bewerkt:
Hahaha,ik vermaak me kostelijk,met zo`n blaaskaak van een pietje!!
Ik denk dat we een nieuw onderdeel erbij hebben Jarno,wie trekt het eerst een arm van zijn kleine lichaampje,hahahaha.
is een bonus onderdeel,en ik zet mijn joker daar op in,in hoofddorp!:p

ik begrijp niet zo goed waarom jullie nou allemaal zo raar reageren, mag je tegenwoordig niets meer zeggen over je zelf,en nogmaals ik ben piet flikweerd niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik rook niet .geen alcohol en alleen maar gezond eten veel trainen, want mijn lichaam is mijn tempel. oh ja die pannekoek met z'n 400 deadlift lopen we na de wedstrijd 25 km kijken of je nog zo'n grote mond heb of pijn in longen gr piet

het grapje is er nu toch wel een beetje af... volgens mij probeer je gewoon iemand anders te naaien door zijn naam op internet te gebruiken.

Piet jonge,jij mag alles zeggen wat jij wilt,maar je moet wel respect hebben en normaal doen tegen anderen.
Kijk,wat jij deadlift,of wat dan ook,maakt ons niet uit,maar kraak een ander niet af!!

:roflol: waarom zou je in godsnaam 25km willen lopen als sterkste man

Nieuw event in de finale STERKSTE man van Nederland, 25km hardlopen.

ik begrijp niet zo goed waarom jullie nou allemaal zo raar reageren, mag je tegenwoordig niets meer zeggen over je zelf,en nogmaals ik ben piet flikweerd niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik rook niet .geen alcohol en alleen maar gezond eten veel trainen, want mijn lichaam is mijn tempel. oh ja die pannekoek met z'n 400 deadlift lopen we na de wedstrijd 25 km kijken of je nog zo'n grote mond heb of pijn in longen gr piet

Hardlopers zijn doodlopers.

vr 27 jun 2008, 19:48 #32
piet f
Novice

Aangemeld: jun 2008
Geslacht: M
Stats:
Re: Sterkste Man Van Nederland -12 Juli 2008

--------------------------------------------------------------------------------

ik ben het eens met tony, jarno kan volle bak trainen met die bak, anderen kunnen dat niet, ik vind het trouwens ook raar dat wij vroeger 500 gulden startgeld kregen en nu krijgen ze niks meer, ook gek met al die sponsors waar blijft al dat geld
------------------------------------------------------------------------

En jij zegt dat je niet Piet Flikweert bent die in de jaren 90 2x laatste is geworden tijdens de Sterkste Man van Nederland??
Dan ben je een zielig ventje wat zich nu zit te vermaken achter z'n pc en zich waarschijnlijk zit te rukken omdat je geil bent geworden van alle aandacht die je nu krijgt....
LOL

ohohohoh en maar een grote mond hebben word een beetje moe van je vetklep

Terug
Naar boven