XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

de wedstrijd nu is ook wel boeiend op zich. en damn wat is sven karllson gekrompen zeg.

Was dit een herhaling? Ze hadden t steeds over strongman '09..

Ik had deze al wel 3x gezien, maar toch ik was de uitslag vergeten en er was niks beters op tv dus maar weer gekeken :rolleyes:

idd sven karlsen is niks meer vanover :(

had het te druk mate eten,nekeer kijken of mijne digibox het heeft opgenomen

Vrijdag 11 Februari 2011
STERKSTE MAN
22:00 STERKSTE MAN: Giants Live Londen Londen (22:30)
22:30 STERKSTE MAN: Giants Live Londen Londen (23:00)

Ah nice, thanks.

Nice, will watch:D

die krystof doet ff een 173 strict press ,de t*ring watn beescht!

ongelooflijk he :p zow strict en makkelijk haha! we hebben nog wel een lange weg te gaan :p

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

trouwens 2 meter bij 185 kg BW is ook een mooie stat :p haha

Tja, niet normaal... Ook wel al de 5e keer dat ik dit zie geloof ik trouwens maar goed...
Ben ik de enige trouwens die zich kapot ergert aan t amateurisme van de commentatoren bij eurosport? Deze kerel van vandaag heeft ook weer totaal geen idee waar hij t over heeft. Soort van Piet van de Kruk, die t gewichtheffen altijd becommentarieert en geen flauw idee heeft wat voor gewichten er aan de halter hangen of wie er uiteindelijk gewonnen heeft.

Ja die commentatoren zijn altijd ronduit belachelijk hahah maja t moet maar he :p

kheb op mute en luister mziek..kdoe zelf commentaar :P

Doe ff aan man! Hij wil graag wat vertellen over de tyreflip :p hahahahaha :gay:

wasdie felix brutaal op de stones pfffff

Was een fijne wedstrijd om te zien :D :lick:

Heb weer eens kunnen genieten:D.

Terug
Naar boven