XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

wanner was die wedstrijd ongeveer?zouden marku en hollands al herstelt zijn van die bicepsscheur?en big Z weegt toch meer dan 160kg?

Is al van voor de WSM vorig jaar, dus ze zullen daar wel al even van hersteld zijn lijkt me :)

Felix was echt bazig.

wanner was die wedstrijd ongeveer?zouden marku en hollands al herstelt zijn van die bicepsscheur?en big Z weegt toch meer dan 160kg?

jahman was van 2009 volgens mij...terry heeft afgelopen wsm nog meegedaan..en doet et nu verder byzonder goed, marku hoork nie zo heel veel meer van

jahman was van 2009 volgens mij...terry heeft afgelopen wsm nog meegedaan..en doet et nu verder byzonder goed, marku hoork nie zo heel veel meer van
oei,ik dacht dat het kwalificaties van wsm 2011 waren???:rolleyes:
dienen presentator was ook alsmaar bezig van sterkste man van europa???

was kwalificatie voor wsm 2010 in z-afrika

Straks om 14u wk loglift op Eurosport 2 he ;)

Nu ook op ESPN Classic. Sterkste Man van 1996 met oa, Gerrit Badenhorst en Magnus ver Magnusson:)

grrr gecodeerd..

nu op espn classic sterkste man vd wereld 1997

Damn begin slechte zin te krijgen van die espn berichten in dit topic. Heb geen espn! :mad:

Eindelijk weer iets op eurosport. :D

Vrijdag 18 Februari 2011
23:00 STERKSTE MAN: Champions League Kiev (00:02)

zal hem eens op recorden zetten

Komt goed uit dat ik south parc net al gezien heb dan :D

voor degenen die Kiev al gezien hebben, op ESPN classic is sterkste man vd wereld 1999 om 22u

Misschien ook even een ESPN topic aanmaken? Niet iedereen kan dit ontvangen en is een beetje k*t om dan in dit topic te lezen wat je mist, jwz

Misschien ook even een ESPN topic aanmaken? Niet iedereen kan dit ontvangen en is een beetje k*t om dan in dit topic te lezen wat je mist, jwz

nah, is volgens mij alleen deze week dus heeft niet zoveel zin.

en ik pest mc.chick graag

Terug
Naar boven