MuscleMeat

Sticky Sterkste man op Eurosport

Morgen zou SCL Holland uitgezonden worden, ik zie 19u en 00u30 voorbij komen maar de digitale tv-gids zegt de nada

Is het begonnen?

Bij mij is er nu voetbal op, dus nee

Ik hoop toch vannacht.
ZA JULI 04
00:41Sterkste man
STERKSTE MAN: Champions League Nederland Varsseveld

Ik heb ook 00.30 zien staan in de gids. Duimen, je weet het maar nooit met Eurosport

Mijn TVgids app zegt 'Sterkste Man 00:30 - 01:30'

Mijn TV gids zegt 00:30. Ik wacht nog even tot rtl7 met het uitgebreidere verslag aangezien ik het live heb gezien

Volgens Telenet moest het al bezig zijn maar er is tennis op

00.30 en geen sterkste man, wat een klotenzender is het ook

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

Update, 10 min te laat maar scl holland is ervoor

Jankers, ik had toch de link met 0:41 geplaatst. Klopt precies!

Sanca al paar keer in beeld geweest

Klopte niks van het hele uitzendschema pik, m'n recorder heeft de hele nacht door opgenomen en daarom heb ik 'em

Je moet ook kijken op het programma van eurosport zelf en niet waar jullie allemaal mee kwamen. Op de site van eurosport stond 00:41 en klopte op de minuut.

Je zag er trouwens weer sexy uit maat. :eyebrow:

Laatst bewerkt:
I've got 99 tv guides but eurosport ain't one :roflol:

mooi die bewondering die jarno toonde na die yoke tegen big Z... zelfs een 40 jarige 7-voudig sterkste man van Nederland heeft idolen!

Vandaag om 00u00 SCL Finland

thanks

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

wij hebben dus blijkbaar geen eurosport meer maar alleen eurosport deutschland

hoererij

Whut, zeker van ? Bij ons is eurosport een tijdje terug vervangen door eurosport HD, bij jou staat ie misschien ook gewoon op een ander kanaal nu ?

Straks om 00u30 Giants Live Iceland

Terug
Naar boven