XXL Nutrition

Sticky Sterkste man op Eurosport

Ik heb het opgenomen, maar is het eerder begonnen of kan ik nog niet overweg met mijn nieuwe ziggo pvr ?

Eurosport moet je altijd ruim ervoor of erna opnemen dus het ligt niet aan jou.

Mooi platform voor de loglift. Stuk veiliger dan die constructie met die autobanden die je vaak ziet.

Het uitzenduur klopte gewoon, vorige week ook maar toen ben ik hier vergeten te posten :P

Om 00u00 vandaag SCL Letland

Het uitzenduur klopte gewoon, vorige week ook maar toen ben ik hier vergeten te posten :P

Om 00u00 vandaag SCL Letland

Ik snap het al, het stond er in als 2 verschillende afleveringen volgens Eurosport, ik heb dan de 2e gekeken die iets eerder begint met opnemen. Ik heb derhalve 5 minuten van de eerste aflevering gezien :D

Ik weet niet of het ergens anders al gepost is, maar de tv zender NPO Best zendt oud spul uit, gister net ESM 1984 gekeken. Leuk die oude beelden.

Michel38 kwam met het idee een algemeen topic te openen voor alle sterkste man wedstrijden op TV.
Dit topic gaat specifiek over eurosport en daardoor heb ik en anderen de uitzendingen van de SMvNL gemist op RTL7.
Ik vind het een goed voorstel en heb maar meteen een nieuw topic geopend. Dit mag nooit meer gebeuren. ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/algemene-strongman-op-tv-topic-390340/

SCL Kroatië is nog geweest (en op tijd) maar kon het hier niet vermelden

Simon ging ook lekker.. 0 reps, 0 mtr, etc.

Vanavond om 22u30 (22u45?) SCL Polen

Straks om 23u00,SCL Oostenrijk

He leuk hou dit in de gaten

Om 23u grand prix Europe

Nu SCL Roemenië aan't checken van verleden nacht, was vergeten het hier te posten, whoops

Nu SCL Roemenië aan't checken van verleden nacht, was vergeten het hier te posten, whoops
Shit man, wist dat het kwam. Had om 22:00 wel Sterkste man van Nederland van vroeger gekeken op NPO best, maar daarna vergeten om om 00:30 Eurosport te checken :(

Shit man, wist dat het kwam. Had om 22:00 wel Sterkste man van Nederland van vroeger gekeken op NPO best, maar daarna vergeten om om 00:30 Eurosport te checken :(

Op mijn facebook was ik het ook vergeten te posten, op mijn piraten pagina stond het wel

Best dus mijn pagina liken :D

Terug
Naar boven