MuscleMeat

Sticky Sterkste man op Eurosport

Morgen om 00u30 SCL Malaysia

Nu heb ik er een tijdje terug een sticky van kunnen laten maken, is het nog niet goed :P #firstworldproblems

ik vind ook dat er gewoon een pop-up bericht hoort te komen als je de PL/strongman sectie open doet.

"let op vanavond sterkste man op TV'

Big T had binnenkort een grote vernieuwing dus misschien komt dat er dan

Vanavond om 00u30 SCL Malaysia dus !

Geen Malaysia, maar WSM under 105 kilo, best leuk om een keer andere gezichten te zien.
Die Apollon Axle ging wel heel makkelijk omhoog bij die pool, 185 kg, dat lukt sommige heavyweights niet eens.

Was inderdaad nice om te zien !

Gisteren had ik de box al ingesteld voor SCL Norwegen en deze morgen zie ik nu dat SCL Turkije (de finale) op de planning staat, ben benieuw elke uberhaut komt ! (beiden om 23u30)

Laatst bewerkt:
maar euh, die zwaarste stone was toch 160 kg, die presentator had het steeds over 190 kg

maar euh, die zwaarste stone was toch 160 kg, die presentator had het steeds over 190 kg

De voorlaatste was 160kg en de laatste was wel degelijk 190kg, het is niet allemaal zever wat hij verteld :P

Straks zou dus de finale in Turkije te zien moeten zijn !!

De voorlaatste was 160kg en de laatste was wel degelijk 190kg, het is niet allemaal zever wat hij verteld :P

Straks zou dus de finale in Turkije te zien moeten zijn !!

Ok, ik zou haast zweren dat er onder in beeld stond dat de zwaarste 160 was. Bedankt.

In de gids staat 23.45 aanvang Turkije. De recorder sowieso maar wat langer en wat eerder zetten ;)

Geen Malaysia, maar WSM under 105 kilo, best leuk om een keer andere gezichten te zien.
Die Apollon Axle ging wel heel makkelijk omhoog bij die pool, 185 kg, dat lukt sommige heavyweights niet eens.
Jammer dat hij hem achter zich neergooide waardoor hij niet telde :( arme knul

ik zie niks

Terug
Naar boven