AndroidHealthClinic

Sterkste man/Strongman kalender 2014

dus na afloop al sws 2 rondjes ?

ZONDAG 4 MEI 2014
Sterkste man wedstrijd!!
In samenwerking met NBPF organiseren wij Richard van der Linden Events een "sterkste man wedstrijd voor BEGINNERS!
Op dit grote evenement worden verschillende sporten uitgeoefend. Wij zoeken deelnemers voor deze wedstrijd met de volgende onderdelen:
(Gewichten onder voorbehoud en tevens is er een mogelijkheid om een keer te komen trainen met de onderdelen)
1)Yoke 260 kg
2) timbers 85 kg
3) loglift 80 kg op hh
4) Duckwalk 150 kg
5) Front forwardhold 15 kg
Voor inschrijvingen stuur een mail richardvanderlindenevents@gmail.com
Kerkstraat 1
Roosendaal
Bij binnenkomst €15 inschrijfgeld voor de atleet

bron: facebook

De wedstrijd agenda voor de belangrijkste Sterkste Man wedstrijden van dit seizoen is ook weer bekend gemaakt. En deze ziet er als volgt uit:

19 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… HEERENVEEN
27 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… SOEST
03 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… GROOTEGAST
17 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… LOBITH
31 MEI - Hallve Finale Sterkste Man NL… BORGER

De nummer 1 in elk van deze wedstrijden is direct geplaatst voor de finale. De nummers 2 en 3 in elke wedstrijd plaatsen zich voor de halve finale. Maar mogen zich natuurlijk in een andere wedstrijd proberen direct te plaatsen. Het kan ook zijn dat ze al geplaatst zijn, dan schuiven de nummers 4 of 5 in die wedstrijd door naar de halve finale.

21 JUNI – STRONGMAN CHAMPIONS LEAGUE HOLLAND… DOETINCHEM
12 JULI – STERKSTE MAN VAN NEDERLAND FINALE 2014… ??

Reeds geplaatst voor FINALE:
1 Jitse Kramer ( 1e in 2013)
2 Jan Wagenaar ( 2e in 2013)
3 Niels Gordijn (3e in 2013)
4 Kelvin de Ruiter(4e in 2013)
5 Alex Moonen(Winnaar 1e voorronde 2014)
6 (Winnaar 2e voorronde 2014)
7 (Winnaar 3e voorronde 2014)
8 (Winnaar 4e voorronde 2014)
9 (Winnaar 5e voorronde 2014)
10(Winnaar Halve Finale 2014)
11(Nr 2 Halve Finale 2014)
12(Nr 3 Halve Finale 2014)

Voor volgend jaar , finale 2015, zijn alleen de nummers 1,2,3 van de Finale 2014 direct geplaatst.

Exacte gegevens betreffende locatie, aanvang, onderdelen etc. worden later bekend gemaakt.

van wouts facebook

Agenda Highland games 2014

20 april Zondag Belgie interland
7 juni zaterdag Winsum aanvang 18 uur
13 juli Zondag Banhout Belgie
19 juli Zaterdag Appelscha
20 juli Zondag Appelscha masters
7 september Zondag Hank

Nog niet zeker
11 mei
15 juni
22 juni
30 augustus
31 augustus

Agenda Sterkste man 2014

19 april zaterdag Heerenveen Sterkste man van Noord Nederland ( tevens voorronde sterkste van Nederland) aanvang 13 uur
Onderdelen: vrachtwagen, boom herh, stones, wheelflip en ?

26 april Zaterdag Wapenveld Dutch Open Strong Man (twee klassen tot 105 kg en ) boven 105 kg aanvang 13 uur
Onderdelen: vrachtwagen,boom max, stones biervat hoog en ?

3 mei Zaterdag Heeg ( Friesland) Nederlands kampioenschap Vrachtwagentrekken ( klasse tot 105 kg en boven 105 kg, ook dames klasse) aanvang 18 uur

17 mei zaterdag Haulerwijk sterkste junior van Nederland ( tot en met 23 jaar) en Open sterkste man van Friesland
( Ook 2 klassen tot 105 kg en boven 105 kg )

28 juni Zaterdag Bolsward Open Fries kampioenschap vrachtwagen trekken (klasse tot 105 kg en boven 105 kg)
- en Sterkste man van Zuid-west Friesland (klasse 105 kg en boven 105 kg)

29 juni Zaterdag Stadskanaal Nederlands kampioenschap trein trekken
27 juli Zondag Giethoorn sterkste man van Giethoorn ( tot 105 kg en boven 105 kg )

Junior op zelfde datum als voorronde.

Jammer dat dat allemaal zo ver rijden is voor mij.

wel tof dat ze nu vaker -105 erin gooien - vooral voor jou Mike

Wedstrijden ge-update, keep them coming.

Ik krijg geen meldingen dus kan niks updaten.
Op de site van NSMB staat ook nog niks nieuws vermeld.

Jimmy mag 2 jaar geen wedstrijden organiseren dus ik vrees dat de wedstrijden dun gezaaid zullen zijn

• Topic Starter Topic Starter
Jimmy mag 2 jaar geen wedstrijden organiseren dus ik vrees dat de wedstrijden dun gezaaid zullen zijn

Wut? Ik heb iets gemist volgens mij. Maar ik dacht dat Jimmy nooit de NSMB was, hij was er zelf deel van.
De rest van de organisatie kan dit toch op zich nemen? En anders stapt hij toch 2 jaar uit de NSMB.

Wut? Ik heb iets gemist volgens mij. Maar ik dacht dat Jimmy nooit de NSMB was, hij was er zelf deel van.
De rest van de organisatie kan dit toch op zich nemen? En anders stapt hij toch 2 jaar uit de NSMB.

Als het goed is krijgen we na de truckpull nog de finale, sterkste man van Limburg en misschien nog een wedstrijd via SMTK, voor de rest geen voor zover ik weet. Ik had er aan gedacht om zelf iets te organiseren maar daar heb ik de tijd en skills niet voor

Terug
Naar boven