Fitness Seller

Sterkste man/Strongman kalender 2014

9 0f 10 aug:
Hoek van Holland - Plein centrum: Sterkste Man van Hoek van Holland 2014.
Scheidsrechter: Ted vd Parre.

- Dennis van Beelen.
- Angelo van der Pas.
- Ricardo Schluter.
- Andre Wijbenga.
- Vince-Mitchell.
- Patrick Bruggeling.
- Rob Bruijnes.
- Patrick van Antwerpen.

Nog 4 plaatsen vrij...!!!

Is hier al wat van bekend?

Die fb groep is leuk maar terug zoeken is echt een hel.

al deelnemers bekend voor de voorronde op 19 april?

Beste sterke mannen van Nederland!
Zoals jullie weten komen de kwalificatie wedstrijden er weer aan.
En wel op de onderstaande data:
19 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… HEERENVEEN.
27 APRIL - Voorronde Sterkste Man NL… SOEST.
03 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… GROOTEGAST.
17 MEI - Voorronde Sterkste Man NL… LOBITH.
31 MEI - Halve Finale Sterkste Man NL… BORGER.
Deelnemen aan deze wedstrijden kan nog steeds. Maar dan moet je je wel aanmelden. Dit kan via een pb. op Facebook, via de sites , www.sterksteman.tv via www.jarnohams.nl of via mostert@strongmancl.com Mogelijkheden genoeg denk ik zo.

Er zijn een paar gevestigde namen die momenteel geblesseerd zijn en het is de vraag of ze op tijd fit zullen zijn om deel te nemen. Dit geeft andere sterke mannen de kans om zich te bewijzen en een plaats in de finale te bemachtigen. Maar geef je dan wel op! anders is het misschien een gemiste kans!

Al meer bekend over de Sterkste junior? Word wel een keer tijd om te weten wat er ons te wachten staat.

Zie dit net op fb

Beste Atleten en supporters,
Op Zaterdag 26 April zal in wapenveld onder leiding van Wout Zijlstra de eerste Kwalificatie Sterkste man van Nederland -105 kg klasse gehouden. de wedstrijd begint om 13:00 aan de Hoofdstraat 1 te Wapenveld.
Dit wedfstrijd word door Wout Zijlstrta georganiseerd! Gripp Events heeft hier maar slechts een ondersteunende rol in! voor vragen of opgave kunnen jullie terecht bij wout zijlstra of bij Gripp.
info@gripp-events.com
Onderdelen zullen zijn:
Truck pull
Boom (max)
Hooggooien
Stones
Timberwalk (afstand)
Deelnemers tot nu toe zijn:
Gert Rabe
Karel Eringa
Johan Kok
Lexclusive Luijkx
Jeffrey Kniest
Armando Beiboer
Stefan van der Werk
(Duits atleet)

wtf :roflol:

wilde aan zulke wedstrijd wel graag meedoen.

wat een wereldje

ja man, over vier dagen al
terwijl er nog twee andere wedstrijden zijn dit weekend

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

O en heerlen is de 26e, niet de 27e. Hoor ik net
Stond verkeerd op facebook...

Zaterdag 17 mei is de open sterkste man van Friesland tot 105 kg en boven 105 kg
( deelnemers onder de 105 kg kunnen zich plaatsen voor het NK )
En natuurlijk ook de Sterkste junior van Nederland ( tot en met 23 jaar)
Deze wedstrijd is in Haulerwijk en begint 13 uur

De onderdelen zijn

Vrachtwagen ( harnas touw)
Boomstam max
Timberwalk 110 kg
Gewicht hooggooien
Stones

Tot dan

Groetnis

Wout Zijlstra

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

ja man, over vier dagen al
terwijl er nog twee andere wedstrijden zijn dit weekend

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

O en heerlen is de 26e, niet de 27e. Hoor ik net
Stond verkeerd op facebook...

ja ik hoop dat iedereen dat goed begrepen heeft

Ja niet dus, godverdegodver

tymboo ga jij ook komen?

mag ik dan je handtekening?

Nou ja dat weet ik dus niet want ik kan zaterdag helemaal niet. Zou bosshogg coachen. Maar hier in dit topic staat 27 april en zo stond t ook oorspronkelijk aangekondigd, wij hebben nooit iets anders gehoord.

Nou ja dat weet ik dus niet want ik kan zaterdag helemaal niet. Zou bosshogg coachen. Maar hier in dit topic staat 27 april en zo stond t ook oorspronkelijk aangekondigd, wij hebben nooit iets anders gehoord.

ja michel heeft ook gewoon in de comments onder een facebook status gezet dat het 26 is en niet 27, heeft mijn pa ook een dag verlof gekost. In de originele fb status staat nog steeds 27 en de website is al een maand offline

Wij hebben geen enkele wijziging doorgekregen, je moet dan maar net toevallig die comments doorlezen om dat op te merken...

Lekker k*t dit.

Junior is ook weer een exacte replica van 2011, al zal er op de dag zelf wel weer een aantal last minute switches plaatsvinden in de volgorde van de onderdelen.

Vind t op z'n zachtst gezegd apart dat er vier dagen van tevoren een wedstrijd aangekondigd wordt die dan plaatsvindt op een dag waarop ook al twee andere wedstrijden zijn (kwali in soest en heerlen). Iedereen is of al bezet of heeft andere plannen (koningsdag etc). Dan doen er alleen lui uit de buurt mee daar en die plaatsen zich dan dus bijna allemaal automatisch voor de finale -105 als er zo weinig andere deelnemers zijn. En die andere kwalificatiedatum voor deze finale wordt pas na aandringen vrijgegeven, is ook al over drie weken en valt dan weer samen met sterkste junior en een kwali in lobith, waardoor er ook weer een flink aantal potentiële deelnemers afvalt. Die -105 finale wordt zo wel echt een puur noord nederlandse aangelegenheid terwijl het potentieel veel groter is. Er lopen hier in Zeeland ook een aantal jongens rond die best mee zouden kunnen doen, maar als iets zo kort van tevoren wordt aangekondigd wordt t ons wel erg lastig gemaakt... het is ook niet echt naast de deur zeg maar.
Snap heel goed dat organisatoren het niet zo makkelijk hebben maar je kunt toch niet pas vier dagen van tevoren een wedstrijd aan gaan lopen kondigen?

En dat gedoe met heerlen is helemaal te gek voor woorden.

Laatst bewerkt:
op de ene site staat 26 en de andere weer 27 - lekker is dat. heb een mailtje gestuurd, dus ben benieuwd. zal waarschijnlijk wel zaterdag zijn, aangezien er op een of andere site weer stond dat het (uiteraard) tijdens koningsdag activiteiten is. wel chill dat t pas om 1400 is trouwens :)

Check even wout zijn facebook

Terug
Naar boven