Fitness Seller

Sterkste man van Bruisend Brielle 2011

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is game-time! Veel succes en tot straks iedereen. En denk er aan: You are a champion!

Ben al onderweg!! C u all soon!!

onderweg? ik zit hier nog een dikke bak havermout met banaan en kaneel weg te werken.. :D

Ikke

Vandaag is game-time! Veel succes en tot straks iedereen. En denk er aan: You are a champion!

Pfff moet t echt?

Ben al onderweg!! C u all soon!!

Man onderweg al? Je komt toch niet uit Limburg :p haha! Maar tot straks poeperd!!

onderweg? ik zit hier nog een dikke bak havermout met banaan en kaneel weg te werken.. :D

Idd, ben net wakker met een kater.....gesloopt!

Hij rijdt met mij mee en ik woon erg ver

Tmos, train jij bij aad?

succes mannen.

Geen idee, misschien 1 van de aad's of wat van de pl-ers waarvan ik niet wist dat ze ook iets met strongman hadden.

Als ik weet wie.je.bedoelt, hen heb ik nog nooit bij.sterkste man gezien.

Ab heeft wel iets met strongman, maar niet zoveel meer, floris, torben of coert zie ik er ook niet voor aan.

Ik dacht eerst aan Pleun, maar die was het niet. Zal Aad zelf wel geweest zijn, maakt ook niet zoveel uit, leuk op zich dat er aandacht voor is.

Nou aandacht...
Was op de spiegel gehangen in de hoek van het krachthonk wassen bijna niemand komt.

Altijd beter dan niks.

Bijna Niemand? iedereen die een beetje gewicht verzet, komt daar?

Bijna Niemand? iedereen die een beetje gewicht verzet, komt daar?

Alsof die er zoveel zijn bij aad :p
De gene die er liften gaan dan ook gelijk zwaar, ben volgens mij de enige onder de 100kg die daar naar binnen gaat :p
Ik train er met lucien altijd omdat het lekker rustig is, zie er meestal maar 6-8 man die er voorbij komt.

Meeste zitten boven of beneden bij de grote ruimte. Als ze hem bij de ingang hadden gehangen hadden toch veel meer mensen het gezien.

ze probeerden het gewoon voor jou te verstoppen :)

mensen tot zo!

Alsof die er zoveel zijn bij aad :p
De gene die er liften gaan dan ook gelijk zwaar, ben volgens mij de enige onder de 100kg die daar naar binnen gaat :p
Ik train er met lucien altijd omdat het lekker rustig is, zie er meestal maar 6-8 man die er voorbij komt.

Meeste zitten boven of beneden bij de grote ruimte. Als ze hem bij de ingang hadden gehangen hadden toch veel meer mensen het gezien.

Geen idee wie lucien is, spreek me de volgende keer is aan, ik ben die 'schele'.

Het regent in de Briel nu, k*tzooi...

Het is net weer droog maarja we hopen het beste

het regent nu hier ook, wat is het weer daar Ziyed? ik overweeg om zo toch nog even die kant op te rijden namelijk

Het regent nog mi mang

Ik blijf lekker in het mooie zuidland jongens, het regent en de bliksem laat ook van zich horen, dus geen zin om te gaan fietsen.

Terug
Naar boven