- Waardering
- 1.015
Geen idee, misschien 1 van de aad's of wat van de pl-ers waarvan ik niet wist dat ze ook iets met strongman hadden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, misschien 1 van de aad's of wat van de pl-ers waarvan ik niet wist dat ze ook iets met strongman hadden.
Vandaag is game-time! Veel succes en tot straks iedereen. En denk er aan: You are a champion!
haha! Maar tot straks poeperd!!onderweg? ik zit hier nog een dikke bak havermout met banaan en kaneel weg te werken..![]()
haha - lekker man! succes vandaag maatonderweg? ik zit hier nog een dikke bak havermout met banaan en kaneel weg te werken..![]()

Als ik weet wie.je.bedoelt, hen heb ik nog nooit bij.sterkste man gezien.
Bijna Niemand? iedereen die een beetje gewicht verzet, komt daar?

Alsof die er zoveel zijn bij aad
De gene die er liften gaan dan ook gelijk zwaar, ben volgens mij de enige onder de 100kg die daar naar binnen gaat
Ik train er met lucien altijd omdat het lekker rustig is, zie er meestal maar 6-8 man die er voorbij komt.
Meeste zitten boven of beneden bij de grote ruimte. Als ze hem bij de ingang hadden gehangen hadden toch veel meer mensen het gezien.