- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
wacht maar tot de RPB promo-teaser zometeen geupload is...
Op het RPB kanaal?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wacht maar tot de RPB promo-teaser zometeen geupload is...
komt er zo aan...zodra die is verwerkt wil ik graag de eer hebben om m online te knallen

komt er zo aan...zodra die is verwerkt wil ik graag de eer hebben om m online te knallen![]()
geduld
heb het zelf niet in de hand - youtube is bezig. kan best een paar uur durenbeter ga jij die wedstrijd even oprekken daar, dan kan ik ook nog wat zientot hoe laat duurt die wedstrijd? zit even te denken of ik zelf de auto pak of met Chris mee rijd aangezien ik dienst heb

beter ga jij die wedstrijd even oprekken daar, dan kan ik ook nog wat zien![]()
dat weet ik ouwe. jij moet ervoor zorgen dat ze niet al te snel klaar zijn, dan kan ik ook nog wat zienhuh? wat bedoel je nou? ik doe niet mee he? ik sta waarschijnlijk in de pouring rain langs de kant filmpjes te schieten... straks maar eens een paraplu kopen

Trouwens zijn er meerdere Brielle's in nederland (hoop ik) of is deze wedstrijd in Brielle richting Zeeland?
dat weet ik ouwe. jij moet ervoor zorgen dat ze niet al te snel klaar zijn, dan kan ik ook nog wat zien![]()
met dit weer ligt dat best in de lijn der verwachtingenTrouwens zijn er meerdere Brielle's in nederland (hoop ik) of is deze wedstrijd in Brielle richting Zeeland?
oooh zo, eerst maar eens kijken of ik niet moet werkenmet dit weer ligt dat best in de lijn der verwachtingen
die Brielle inderdaad![]()
bij hellevoetsluis en spijkenisse in de buurt enzo