AndroidHealthClinic

Sterkste man van Bruisend Brielle 2011

Al wat bekend

Was een vette wedstrijd, ondanks mn bedenkingen in het begin door de regen:p.

Verlsagje typ ik na het eten:)

Thanks voor de organisatie.

----

verslag is in m'n log

Laatst bewerkt:
hebben jullie het droog gehad? hier in zuidland (10km verderop) heeft het zowat constant staan gieten

1. ron
2. jaymy
3. CP
4. wesley
5. jeffrey
6. chris
7. ogre
8.frank
9. hans
10. dominique
11. jorrit
12. jan willem

ben gesloopt, lang geleden dat ik rond deze tijd al de neiging heb in slaap te vallen

ben gesloopt, lang geleden dat ik rond deze tijd al de neiging heb in slaap te vallen

thnx voor je hulp Ziyed. Leuk je ook weer es gezien te hebben.

Gijs Roy en alle andere helpers ook bedankt. Goed georganiseerd! Zo hoort een goede sterkste man wedstrijd te worden georganiseerd.

graag gedaan man, vind het eerlijk om ook wat terug te doen en was gezellig, insgelijks

Jammer dat het (iig hier) klote weer was maar durfde het niet te proberen met de sjopert. Leuk dat het sowieso alweer goed was georganiseerd was. Vorig jaar was het ook al topie geregeld !

1. ron
2. jaimy
3. CP
4. jeffrey
5. wesley
6. chris.
7. frank
8. hans
9. Ogre
10. dominique
11. jorrit
12. jan willem

Zo we zijn weer thuis. Klein verslag alvast, een groot verslag komt. Ten eerste de regen! Dat was echt klote. We doen het juist tijdens het evenement Brielle omdat er dan een feestsfeer is en er al publiek rondloopt dat altijd blijft hangen dat heeft juist wat, maar zo ga je er over nadenken of ons landje qua temperatuur niet te erg verandert om nog dingen buiten te organiseren. Gelukkig is er altijd buienradar en die gaf aan dat het rond een uur of twee wel droog zo zijn. Dat was zo en dus konden we toch van start. Voor mij is de start dan niet zo als ik wil omdat ik dingen niet al goed kon voorbereiden en ik stress had van Mo die er niet was. Ik heb naar mijn gevoel een aantal dingen die het van goed naar super kunnen tillen niet kunnen doen (speaker/motiveren/persoonlijke muziek etc)

Toch denk ik dat het wel goed is verlopen. De onderdelen waren goed zwaar het was een wedstrijd van niveau met een flink tempo er ook in. We hebben de farmers walk eruit gehaald en dus 5 onderdelen gedaan. De helpers waren echt top, vooral Ziyed ook! Bij deze erg bedankt. Ik merk ook dat je bijna nooit alles kan afbakenen, ik had een behoorlijk uitgebreid regelement gemaakt en toch 2 puntjes vergeten, namelijk 1 sleeve bij OH onderdelen maar op tijd aangegeven, en ik was letterlijk een beetje "stunned" toen Jorrit de zak ging slepen:o

Elke wedstrijd leer je weer van zodat het nog beter kan de volgende keer!

Nu de mooiste momenten voor mij:

-Ontzettende overmacht van Wesley op de deadlift, met een 300 easy pull op een axle.
-CP op de yoke. CP komt nog eens in de finale daar durf ik op te wedden.
-Ronnie die als enige de 150 stone (20inch) erop legt in 1min59 en een beetje (in 2 min grens)
-Chris die echt raar sterk kan zijn soms bv met de laadrace een soort van oerpower heeft ofzo.
-Frank die zich zo hard afreageert na een onderdeel dat een oud vrouwtje mompelt: Die is ook goed opgevoed:D
-Jorrit die even bewusteloos gaat met de zwerfkei maar gewoon de wedstrijd uit doet! Respect.
-Eigenlijk iedereen wel jongens, maar dit staat me echt even bij.

Blij dat we de wedstrijd hebben kunnen doen, special thanks ook naar Roy de 2e helft van ons dynamische organisatie duo.

En tot de volgende keer bij RawPowerBaarn:cool:

Laatst bewerkt:
-Frank die zich zo hard afreageert na een onderdeel dat een oud vrouwtje mompelt: Die is ook goed opgevoed:D

die vrouw stond naast mij, denk een jaartje of 40 ofzo

ze vond dat hij goed opgevoed was omdat hij in het Engels vloekte en niet in het Nederlands (**** enzo) :D

anyhow, toffe wedstrijd om te zien... deadlift was echt het spannendste.

en Chris liet zien dat de uphill sprints voor total domination zorgen op laadraces (YEAAAAAAAH)

was een superwedstrijd gasten... was ff bang dat het niet door zou gaan maar deed veel liever mee aan deze wedstrijd dan morgen. soweiso erg leuk om veel atleten te zien die dicht bij elkaar lagen kwa prestaties en het aan de ene kant elkaar gunden en tegelijk wilden winnen.

Zeker een fijne wedstrijd...beetje pech voor mij. Zeker om dan na de yoke te merken dat farmers eruit gaan..fuuuu. iedereen gefeliciteerd en cya next time.

haha, ik stond wel ff te kijken toen jij met de postzak bijna door het platform liep George :D

Maarja, mr Intensity was intens maar niet on a roll. M'n linker erector doet erg vaag en blokkeert nu gewoon bij OH / stones etc.

OH medley:
Zoals verwacht tot de 95 kg log. Axle was kansloos aangezien ik nu niet kon pj-en.

Laadrace:
Alles erop tot de zak.. en daar baalde ik heel erg toen ik die zak niet kon schouderen... Had veel geoefend met een beetje en later een hele losse zak en nu was het 1 strak getrokken zak dat zo compact was zodat ik t niet omhoog kon krijgen... excuusjes natuurlijk, ik moet gewoon zo sterk worden dat ik die zak zonder problemen altijd moet kunnen schouderen. Onverwachts laatste plaats.. heb me even flink moeten vermannen hier..

Axle deadlift:
in training al eens een 240 vrij moeizaam getrokken op een slechte dag.. daar moest een 260 wel inzitten dacht ik. 220 easy pull, 240 glipte m'n straps er tot 3x toe af... gebeurde me normaal nooit maar wellicht kwam het omdat m'n straps wat vochtig waren. Uiteindelijk wel kunnen locken maar glipte in de lock uit m'n handen.. toch nipt goedgekeurd. Nu schakelde de warrior mode in en was ik helemaal geflipt om die 260 te pullen.. maar ondanks al het geschreeuw en getier kreeg ik de 260 alleen maar een stukje los.

Yoke 340 kg 20m:
Eerste ~12m zonder drops maar érg traag gelopen..daarna met wat drops in 55 sec de 20 m volgemaakt. Bizar genoeg een 4e plaats mee weten te behalen? Erg tevreden hierover! Kon na de run wel even niet meer op m'n benen staan. Jorrit dropte 5x vaker dan ik, maar had meer snelheid en was daardoor 5 sec sneller.. reflectiemoment: meer op speed trainen.

Stones:
95, 110 en 120 kg ging er nog vrij goed op. 130 kg tot 3x toe met gemak gelapped, maar bij elke poging waarbij ik m'n erectoren moest inzetten om te overstrekken blokkeerde m'n rug gewoon. In training een paar keer de 150 op 1.44m bijna gelegd en nu blokkeert m'n rug met 130..

7e van de 11. Matig positief dus.

Voor nu: Rug herstellen en sterker worden. Blijk echt nog mega veel basiskracht te missen.
En Gijs, ik weet dat je het leuk vindt als ik volgend jaar met je meedoe met de kwali's omdat m'n trainingen soms laten zien dat ik op dat niveau zit, maar dat zijn mijn piekmomenten. Maar het gaat erom dat ik tijdens in minder ideale momenten dat niveau kan evenaren zoals op zo'n wedstrijd. Dus ik ga pas een kwali doen als ik mijn huidige piekmomenten op minder goede momenten kan laten zien.
Maar ik ga m'n trainingen aanpassen zoals we laatst hadden besproken en wellicht kan ik alsnog de groeispurt van vorig jaar evenaren...Never never never give up.

Mooie reflectie Frank.

En jij ook met je 3e plek cp:)

Ah man genieten! Die OH medley vind ik nog steeds kicken als ik er naar kijk. Erg bazig.

Terug
Naar boven