AndroidHealthClinic

Sterkste man van Bruisend Brielle 2011

Ik weet ze wel uit mijn hoofd maar dan moeten ze even bevestigen. Destrey zou niet meedoen en PV ook niet die zitten dan in het buitenland.

Ik haak helaas af vanwege knieblessure en vakantie. Destrey weet ik niet 100%, maar volgens mij doet hiij ook niet mee

so I am in now ! beter events trainen dan :fire:

Wordt weer een leuke wedstrijd denk ik!

• Topic Starter Topic Starter
Reservelijst geupdate.

We moeten even mailtjes sturen naar Omega en Dennis. Ik weet dat beide blessures hebben dus

begreep inderdaad afgelopen weekend dat Kevin nog steeds met zijn knie zit. zijn trainingen zijn momenteel alleen maar pompsessies, al maanden geen onderdeel aangeraakt.

Ik wil net gaan zeggen dat ik de reservelijst niet leuk vind :p zie ik dat JP er al bij staat haha! Naja..........vind t nog steeds niet leuk :D

Jippie, weer een wedstrijd in de buurt :)
Ik kom juichen jongens!

Gezellig :D

Zo de onderdelen netjes maken is begonnen. De massieve axle van 50mm is binnen.

Laatst bewerkt:
Nice Gijs, ben benieuwd hoe die massieve voelt! Zal iets zwaarder zijn denk ik!

Roy je kan voor mij in de plaats een deelnemer van de reserve lijst laten deelnemen. Ik doe bij nader inzien alleen de wedstrijd in Maassluis. Toch bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
Roy je kan voor mij in de plaats een deelnemer van de reserve lijst laten deelnemen. Ik doe bij nader inzien alleen de wedstrijd in Maassluis. Toch bedankt.

Jammer, Jan-Pieter. Hoop wel dat je de wedstrijd van Fouad in Hellevoetsluis bedoeld, want anders sta je in de verkeerde stad. :D

Terug
Naar boven