MuscleMeat

Sterkste man van Bruisend Brielle 2011

pff week italie heeft me geen goed gedaan, strax @ gym zien wat de schade is (al zegt de dag na een reis van 16 uur niet erg veel, of het tijdelijk is of dat er echte schade is blijkt van de week wel) but I'm gonna whoop my fat ass into shape again in time!

Neem maar ruim je tijd kerel ;) doe rustig aan, en als je een weekje langer nodig hebt, neem die dan! Laat je absoluut niet onder druk zetten ;)

haha wil je me zo dik verslaan hans?

Hahaha dat wil ik met iedereen :D haha! Wordt zo onderhand wel tijd om te beginnen met psychological warfare haha :D

• Topic Starter Topic Starter
En toen waren er nog maar 13 :-(

hehe thnx mo

En toen waren er nog maar 13 :-(

Hmmm inschrijvingen waren met een dag ofzo al vol!! Apart dat t nu zo terug loopt, maar niks mis mee toch! Gewoon veel en snelle actie :)

ik wil nie gaan stoken, love you guys both equally...maar domie stepped his game up de laatste tijd..zn deadlift is zowieso beastly aan het worden...

Haha neeeeh ik zou dat ook niet verwachten van je Mo :p haha! Maar je weet....je hebt meer nodig dan een "leuke" deadlift om mij te verslaan ;) das mar 1 onderdeel he!!

ben het even kwijt...wie is er nu genokt?

WTF, Mike man, wat is er aan de hand.. Dit is de wedstrijd ontworpen om je eigen pr's te gaan kraken. Elk event kun je tot het gaatje gaan en je pr's proberen te pakken.

Haha neeeeh ik zou dat ook niet verwachten van je Mo :p haha! Maar je weet....je hebt meer nodig dan een "leuke" deadlift om mij te verslaan ;) das mar 1 onderdeel he!!

ow shit the hebbes strikes back...word fire dus!

jammer mike, maja mischine heb je over 2 weken wel zin?

WTF, Mike man, wat is er aan de hand.. Dit is de wedstrijd ontworpen om je eigen pr's te gaan kraken. Elk event kun je tot het gaatje gaan en je pr's proberen te pakken.

Ik.hoop dat ik er over twee weken zin in heb, maar ik voel me op dit moment veel te zwak.voor een wedstrijd :(

Denk dat sanne je even met rust moet laten, die testo moet je in je body houden.

Mikey!! Dat je je zwak voelt betekend niet dat je zwak bent he! Zeker niet op een wedstrijd! Je weet wat je kan en dat kan je ook zeker wel als het moet!! Maar dat beoordelen kan je natuurlijk het beste zelf maar hoop dat je mee doet!

• Topic Starter Topic Starter
Voor de top-3 is er naast een beker ook een supplementen-pakket, ter beschikking gesteld door Vitamins & More.

en voor de wedstrijdleiding?

E-kudos, broodjes en mad propszz!

ik heb ramadan dus die broodjes blijven op hun plek, e kudos doe ik niet aan en mad props+ street cred puilen mn broekzakken uit...

is dat niet ****ed up voor het trainen nu Mo?

Terug
Naar boven