MuscleMeat

Sterkste Man van Emmen

Succes aan allen!!!

en...uitslag

Destrey heeft gewonnen, all I know.

??

Laatst bewerkt:
oke oke toevallig twee die ik ken , en wie was de eerste

• Topic Starter Topic Starter
Sterkste man van Emmen

Onderdeel 1 Truckpull:

Ging behoorlijk lekker er waren wat probleempjes want hij liep vast dus bepaalde mensen mochten hem overdoen. Maar ik mocht als 1 van de laatste beginnen altijd een voordeel.

Ik bleef behoorlijk laag en haalde alles goed uit armen en benen het was namelijk met harnas en touw. Hij was behoorlijk zwaar toch nog rond de 10m mee gelopen zeker weten doe ik dat niet meer. 8e van de 14 geworden dacht ik

Onderdeel 2 Medley:

Dit was een onaangename verrassing. We moesten eerst met een auto lopen dat kreng was best zwaar. Toen lag er nog een schijf van 50kg een 100kg vat en een wasmachine met wat schijven erin. Flink geknooi haha met dat vat en toen de wasmachine man o man niet eens opgetild.

Laatste op dit onderdeel daar ging mijn plek :p

Onderdeel 3 Log lift:

Zelfde log kwa dikte als in raalte alleen een stukje lichter

beurt 1: 80kg easy

beart 2: 90kg tjah benen niet genoeg gebruikt maar ging omhoog

beurt 3: 95kg YAY hij ging dikke PR weer niet genoeg benen maarja doesnt matter hij ging

Onderdeel 4 Tire flip:

Niet een super onderdeel, maar hij ging easy van de grond maar het punt waar ik het lastigst mee heb was hier ook weer een slecht punt. 3 flips van de 8 damm weer een van de laatste.

Onderdeel 5 farmers walk:

Hier wist ik dat ik punten kon pakken het ging om de tijd ze waren 100kg per stuk leuk gewicht.

Het optillen was zwaar wat seconde verloren. Maar uiteindelijk 22,40seconde een goede tijd, gezien dat er een behoorlijk aantal strande tijdens de rit. 9 punten 6e op dit onderdeel. Daardoor kwam ik van mijn laatste plek tot de 11e plek. Nice :D

Onderdeel 6 Deadlift:

Ik was kapot mocht niet baten. 13 reps dacht ik wel aardig niet toch and go zoals de rest dat zal ook wel energie gekost hebben

toevoegingen: uiteindelijk 11e van de 14 leuk dagje nieuwe mensen ontmoet er deden flink een aantal sterke jongens mee. Filmpjes volgen zometeen heb ze bijna geupload helaas waren ze aan het klooien met de truckpull dus geen filmpje daarvan :(.

Foto's

Een hele leuke wedstrijd gezien met zeer veel strijd ...
En aan het eind waren ze ook allemaal kapot ...
compliment voor de jongens van de organiserende sportschool ...

@ doetze ... dit keer was ik sneller !! ;)

Tja, 'k had nog een bruiloft vanavond, maar........

de foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]

aantal deelnemers met 30+ herhalingen op de deadlift... die mag volgende keer wel wat zwaarder :roflol:

Geslaagd daggie jongens!! :)

Vroeg op, dagje Sterkste Man, uit eten, stampen met The Prophet, en hier zit ik dan :D

Bakkie kwark en slapen hoppa@

P.s: Goede prestatie van al de jongens. Top! :thumb:

2e plek voor mijn op half punt verscheel helaas

Destrey dus 1? En jij 2 Jaimy. Dat is toch een superprestatie!! Prachtig gewoon. Op weg naar de finale zou ik zeggen.

zo dat was een tegekke dag mannen .
ik wil alle deelnemers en de mensen er om heel erg bedanken voor een super mooie dag .niet slecht voor de eerste keer al zeg ik het zelf hahaha .
volgend jaar weer en dan weer genieten van al dat geweld .4 every body heeft emmen weer op de kaart gezet voor een goede wedstrijd ben er best trots op .was nog even spanend met het weer maar was de helle tijd droog .

gr stephan karels :D

Leuke zware dag gehad gisteren.vond de organisatie erg goed geregeld!leuke prijzen ook. hadden het weer gelukkig mee!

volgend jaar doe ik zeker weer mee!
Grt bas,

Verslag van Wesley staat op [Link niet meer beschikbaar]

2e plek voor mijn op half punt verscheel helaas

Nice kerel! :thumb: Je bent lekker op dreef!

ik wil alle deelnemers en de mensen er om heel erg bedanken voor een super mooie dag .niet slecht voor de eerste keer al zeg ik het zelf hahaha .
volgend jaar weer en dan weer genieten van al dat geweld .4 every body heeft emmen weer op de kaart gezet voor een goede wedstrijd ben er best trots op .was nog even spanend met het weer maar was de helle tijd droog .

Aha ben jij dat beest? :D

nette prestatie!

cheers

Goede wedstrijd

Ondanks een exploderende bus en een uit elkaar vallende droger was het een mooie wedstrijd! Zeker voor herhaling vatbaar!
Je mag er trots op zijn!

thanx doetze herhaling komt er zeker .en bedankt voor de foto's die je langs brengde volgende keer even een bakkie doen .gr stephan

thanx doetze herhaling komt er zeker .en bedankt voor de foto's die je langs brengde volgende keer even een bakkie doen .gr stephan

Mooi dat het voor herhaling vatbaar is.
Graag gedaan met die foto's, maar volgende keer ook meer ruchtbaarheid via Emmen.NU, etc..
Volgende keer doe ik een bakkie; ik zat nu even in de pauze van mijn werk en had dus niet veel tijd, 'k was zondag al geweest en toen was je dicht?

CU, Doetze

Terug
Naar boven