AndroidHealthClinic

Sterkste Man van Nederland 2009

• Topic Starter Topic Starter
Gijs is zo te zien alsnog iets gestegen? Mooie prestatie van Alex :)

komt dit nog op tv zoja wanneer en welke zender

Mooi voor Sulaiman.

Gun het hem van harte, met al het blessure leed van afgelopen jaren.

:thumb:

Waarom is die dat onderdeel van Alex afgekeurd? ****ing k*t als dat hem de winst heeft gekost!!!

Verwonderd dat je dan?! :D

Jammer dat ie zn 1ste plek heeft moeten afgeven maar gezien zn geringe ervaring heeft hij het toch al ****ing ver geschopt met zn 2de plaats, props Alex!

Gijs had ik zeker en vast wel in de top 5 geplaatst jammer genoeg valt ie er net buiten maar ook hier niets dan respect :cool:

Ben benieuwd naar de uitslagen! Heb je foto's gemaakt Doetze?

1 simon
2 alex
3 jan
4tom
5 richard
6 dennis
7 maikel
8rick
9peter
10 gijs
11 arno
12 johan

grt

Sulaimonster heeft eindelijk terug es de wedstrijd kunnen uitdoen en wint. Mooi !

Iedereen heeft de uitslag fout neergezet.

1 Simon
2 Alex
3 Jan
4 Tom
5 Richard
6 Dennis
7 Maikel
8 Rick
9 Gijs
10 Peter
11 Arno
12 Johan

Grt

verslag staat in mijn log.

Leuke foto's!
Ook leuk om Wout Zijlstra en Berend Veneberg weer te zien, super!!

• Topic Starter Topic Starter
Alex Moonen

Waarom is die dat onderdeel van Alex afgekeurd? ****ing k*t als dat hem de winst heeft gekost!!!

Ik heb 1 foto waarop te zien is dat 1 helft gewoon op de grond staat; de foto's ervoor laten zien dat hij wel is begonnen met gewicht op hoogte.
Jammergenoeg heeft Alex het kampioenschap verloren op de Truckpull; hij ging de lijn aantikken terwijl hij door moest lopen om de truck over de lijn te trekken. Dit heeft hem zeker 2-4 seconden gekost.

ben benieuwd naar mike zen verslagje. zo op het laatste moment horen dat je ff mee mag doen @ smvnl is natuurlijk wel heel bizar :D

congrats aan iedereen

kwacht met smart op de filmpjes

alex is en was gisteren de beste

Terug
Naar boven