XXL Nutrition

Sterkste Man van Nederland 2009

alex is en was gisteren de beste

Wat een zielig gelul zeg!!! alex was gister toppie hoor,en deed het erg goed,ook een fijn persoon,maar de beste heeft gewonnen hoor!! als je aan het eind 1ste staat,ben je altijd de terrechte winnaar!! en dat gezeur over zenuwen,pffff,geld voor iedereen,ook voor mij!!! aan het eind worden de prijzen pas verdeeld!!! en ik was heerlijk 3de hahaha,sorry Tom,want jij bent ook een waardig atleet!!!:o

Ja prachtige wedstrijd.. Erg spannend. Ik had het Alex als nieuwkomer echt gegund.. Helaas was hij gewoon echt op bij de powerstairs...
(Alex stond dus 1e t/m het laatste onderdeel)

Maar petje af voor de prestaties. Ook zeker voor Gijs in dit (veel zwaardere) deelnemersveld!

Toch vind ik lex eigelijk de terechte winner van gister... de truckpull was zijn eigen fout... Maar de hercules hold heeft hem de eerste plek gekost... hij was maar een half puntje van simon vandaan na het laatste onderdeel... maargoed geen gebitch ik ben trots op lex ! Mooi voor simon dat hij de wedstrijd heeft uitgedraaid !

Wat was de maximum logpress gisteren dan? Jan of Alex dan?

Ik vind het erg fijn dat je mij de beste vindt, maar Jan heeft natuurlijk gelijk! Er is maar één de beste, en dat was ik niet!

Groet Alex

Wat was de maximum logpress gisteren dan? Jan of Alex dan?

Ik deed 140 kg met de boom! Alex weet ik niet,volgens mij 135!!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Ik vind het erg fijn dat je mij de beste vindt, maar Jan heeft natuurlijk gelijk! Er is maar één de beste, en dat was ik niet!

Groet Alex

super wedstrijd gedraaid meneer alex,hahaha,toppie!!

Groet Alex

Toch ben je een monster! Als nieuwkomer 2e worden en bijna 1e is gewoon een superprestatie!

Ik vond Jan trouwens ook erg sterk.. Mijns inziens een stuk sterker dan vorig jaar.

Toch ben je een monster! Als nieuwkomer 2e worden en bijna 1e is gewoon een superprestatie!

Ik vond Jan trouwens ook erg sterk.. Mijns inziens een stuk sterker dan vorig jaar.

Thanks man!! ik train me ook echt de rambam!! behalve zondag,de rest elke dag,2 uur per dag!!! ik ben nog niet klaar,hahaha.maar alex,en ook Gijs,hebben mij positief verbaast!! toppers zijn dat ook!!;)

Shampoo (Alex) heeft het gisteren ongelooflijk goed gedaan. Wij (alle Limburgers) zijn dan ook apetrots op hem! Als eerste keer de finale medoen en dan tot en met het 6de onderdeel op de 1e plaats staan en uiteindelijk 2de worden! Super gewoon! Ik geloof niet dat er tot nu toe in de geschiedenis een Limburger zo hoog geeindigd is, dus dat is al weer een topprestatie op zich.

Wat ik wel nog even wil vermelden: Bij het 6de onderdeel Hercules Hold werd Alex in de 40 seconden afgefloten door Veneberg, omdat er blijkbaar een technisch mankement zou zijn. Volgens mij meenden ze dat één van de katrollen niet goed afgesteld waren, zodat er aan één kant niet het volledige gewicht zou hangen. Na zo'n 5 a 10 minuten moest hij het overdoen, terwijl zijn grip natuurlijk al gedeeltelijk uitgeput was denk ik. Hij kwam toen geloof ik op 39,.. seconden en dat heeft hem wel punten gekost.

Ik wil hiermee niet zeggen dat hij anders 1e zou zijn geweest, want dat weet je nooit zeker, maar ik vond het in ieder geval geen geweldige oplossing op hem het weer over te laten doen. That's all I have to say.

Verder was Sulaiman goed in vorm en erg sterk (behalve boom, viel me dan wel iets tegen) en hij is 1e geworden. Klaar.

Alex, gorilla uit Schinveld, goed gedaan kerel! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
foto's

Deel 1: [Link niet meer beschikbaar]
Deel 2: [Link niet meer beschikbaar]

En natuurlijk aan de rest, Jan, Peter, Richard en gekke Gijsie en alle anderen: Super gedaan gister en alleen al toppie om daar te staan!

No thanks Jan. Je was erg in vorm gisteren zag ik en erg sterk!

Je had niet gedacht dat je 3de zou zijn he? Volgens mij dacht je dat Tom 3e was in eerste instantie. Hahaha, ik zag je verbaasd kijken!

He shampoo!! Ook al de weg naar het forum gevonden.

Jan thanks voor de opbeuringen na de blessure, toppie. Was gezellig daar. Zingen met Arno, poseren met de meiden hihi.

Jan was sterk man:eek: geweldig. Boom, stones, powerstairs echt een geweldenaar. Ik had wel te doen met Tom, hij is echt aardig en had me goed geholpen tijdens de trainingen bij Jarno. Wordt ie weer 4e en vorig jaar ook al. Hij wilde zo graag op het podium. Ik geloof dat mijn opmerking:

"Ja maar bekijk het van de positieve kant, nu hoef je je niet te kwalificeren voor volgend jaar" hem niet kon opbeuren:(

Richard zat ook beetje in zak en as maar ik weet gewoon dat hij volgend jaar weer gaat vlammen. Z'n dochter was in ieder geval heeeeel trots!

No thanks Jan. Je was erg in vorm gisteren zag ik en erg sterk!

Je had niet gedacht dat je 3de zou zijn he? Volgens mij dacht je dat Tom 3e was in eerste instantie. Hahaha, ik zag je verbaasd kijken!

Ja man,schrok me echt rot!!! wist wel dat ik punten had gepakt op de stairs,maar niet dat ik 3de zou worden!! had ook echt de tranen in mijn ogen!! ond het wel sneu voor tom hoor,is een van mijn maatjes,en ik gun hem alles.,hij is zeer relext,en erg sportief!! maar dit nemen ze mij niet meer af!! :)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

He shampoo!! Ook al de weg naar het forum gevonden.

Jan thanks voor de opbeuringen na de blessure, toppie. Was gezellig daar. Zingen met Arno, poseren met de meiden hihi.

Jan was sterk man:eek: geweldig. Boom, stones, powerstairs echt een geweldenaar. Ik had wel te doen met Tom, hij is echt aardig en had me goed geholpen tijdens de trainingen bij Jarno. Wordt ie weer 4e en vorig jaar ook al. Hij wilde zo graag op het podium. Ik geloof dat mijn opmerking:

"Ja maar bekijk het van de positieve kant, nu hoef je je niet te kwalificeren voor volgend jaar" hem niet kon opbeuren:(

Richard zat ook beetje in zak en as maar ik weet gewoon dat hij volgend jaar weer gaat vlammen. Z'n dochter was in ieder geval heeeeel trots!

En weet je Gijs? we zijn bijna allemaal vrienden geworden in deze sport,en jij,maar ook de anderen zijn erg relext!! je blessure was klote voor je man,en als sporter weet je hoe dat is als je wat krijgt!! dus graag gedaan,jij komt er wel!! en thanks voor je complimenten

Gefeliciteerd iedereen!!
ik was er wel in de buurt maar kon niet komen;)(zat zelf in ommen:P)

Damn ik wist niet eens dat Sulaiman een Nederlander is :P Maar respect voor alle deelnemers, helemaal voor degenen die 100% tot het gaatje gegaan zijn (en soms erover)! Mooie foto's Doetze :D

Terug
Naar boven