pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deel 1: [Link niet meer beschikbaar]
Deel 2: [Link niet meer beschikbaar]

Ha Jan.....je kan zo in de reclame voor Mona toetjes!
Ik zal m'n best doen om de uitslagen zo snel mogelijk uit te werken en dan kunnen we zien waar Alex zijn punten heeft laten liggen. Ik denk zelf niet bij de herculeshold, maar bij de truckpull en vooral de powerstairs. Bij de powerstairs stond Alex 4 punten voor op Simon, maar Alex pakte 6 punten, en Simon 12!
Op de foto's van Doetze is te zien dat bij de herculeshold de rechterkant (voor de kijkers) duidelijk boven de grond hangt (foto's 203 en 204). Op foto 207 staat de rechterkant inderdaad op de grond. De vraag is dus, hoe is dit gebeurt. Dus voordat we allemaal roepen dat Alex is 'gepeopled' zou ik eerst wel eens een video willen zien. Jarno vertelde dat Alex zelf een stukje naar rechts is gaan staan tijdens de hercules hold, waardoor de rechterzijde de grond raakte. Dan kun je als scheidsrechter inderdaad niets anders doen dan affluiten. Wel klote want in een tweede run presteer je bijna nooit weer zo goed!

sossa,ik weet dat je een Alex lover bent,maar vind je gezien de stattistieken het helemaal reeel om Alex op 2 te plaatsen?
Vind het eigenlijk nergens op slaan maar goed...
Ik vond trouwens dat arno zich ook goed verbetert had met vorig jaar. Heb boom en deadlift van hem niet zo gezien. Maar volgens mij kreeg ie er nu 2 stenen op, en de yoke helemaal uitgelopen en powerstair ging ook mooi.
Zoals Alex zelf ook al zei: Als, Als, Als... Hij is gewoon 2de geworden en daar is hij zelf denk ik ook superblij mee.
@Irondevoted: Jij vond het enigzins lachwekkend dat ik Alex als 2de van te voren heb ingeschat toch? Who was right?
Mwuahahahaha!
Precies............. De grote underdogg, toch goede progressie gemaakt ja.
Hij weet donders goed wat zijn zwakke onderdelen zijn en je ziet dat hij daar hard op getraind heeft.
Ja, zeker. En ook hij was herstellende van Pfeiffer dat hij in oktober 2008 had opgelopen. Staat er toch maar. Baalde wel van de truckpull en was een beetje boos.
Ik wist niet precies wat er mis gegaan was, maar het had iets te maken met dat de trucker de vrachtwagen in zijn achter-uit op de handrem zette en daarna pas ontkoppelde, waardoor er een achterwaartse trekkracht ontstond??
Verder Arno ook een superkerel!
Ja, ik hoorde de chauffeur later nog zeggen dat de truck nog half op de handrem stond bij mij. moet je voorstellen hoe snel ik was geweest als.....![]()

Ja, ik hoorde de chauffeur later nog zeggen dat de truck nog half op de handrem stond bij mij. moet je voorstellen hoe snel ik was geweest als.....![]()
Wietse had het er op de wedstrijd nog over idd. Maar hij heeft al zijn woorden daar ter plekke terug genomen!

Ja dat van die truckpull vond ik een beetje een jammer om allerlei dingen te gaan zoeken wat er mis ging en tegen mij te zeggen dat ik geluk had. hij had verwacht dat dat zijn ding zou worden alleen dat is niet zo gelopen. gelukkig heeft hij de hercules hold naar zich toe getrokken en toch een persoonlijke overwinning geboekt.
Ik heb nu al meerdere keren op wedstrijden de truckpull gewonnen en snelle tijden gehaald, ik vond het dan ook mooi dat ik gister ook ff mijn persoonlijke overwinning binnen mocht slepen. en ben er zelf afgezien van de andere onderdelen erg blij mee haha.
Ik heb in Friesland vaak het omgekeerde meegemaakt dat ik dacht dat ik (on)bewust benadeeld werd, alleen toen hoorde je mij niet. het is en blijft sport waarbij je te maken hebt met mensen.
Deel 1: [Link niet meer beschikbaar]
Deel 2: [Link niet meer beschikbaar]