- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
+1 zelfde als gisteren

net filmpje van dennis gezien : Dennis King Of The Wheelflip!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7TqzGNtuyHw
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dag Allemaal, Leuke wedstrijd zaterdag. Mooie locatie (maar dat wist ik al) alleen een ..... weer.jarno was ruim de sterkste maar je merkte wel dat ie meer tegenstand kreeg, vooral op de loopevents... waar die vroeger op 90% alles won werd hem nu vaak het vuur aan de schenen gelegd, statisch is ie trouwens wel nog een stuk sterker, maar ook daar word het verschil kleiner... waar hij vroeger de boom won op 20kg van de rest en de deadlift idem, pakte die hier 5kg op alex de boom (wel geen 3e beurt, maar 180 faalde hij daarvoor wel) en bij de deadlift had ie meer kunnen doen maar eindigden toch 2 man gelijk met hem (alleen dus een beurt meer en dus minder punten)....
begrijp me niet verkeerd, ik spreek niks verkeerds over jarno, integendeel, hij is de sterkste en blijft de sterkste, maar het niveau van de anderen is hoger dan ooit
Waarom zou Jarno onnodig veel je krachten verspillen als hij nog onderdelen moet doen? Strategie , ook belangrijk..

Wil bij deze de mensen hier op het Sterkste Man forum ook bedanken voor de steun tijdens deze mooie wedstrijd.
Denk dat het er op tv weer super uit gaat zien en dat we zeer goede reclame voor de sport hebben gemaakt.
Het niveau zit gelukkig in de lift met veel atleten die nog enkele of meerdere goede jaren voor de boeg hebben.
Jan is weer wat sterker en allrounder geworden.
Alex is nog geen 30 en ook echt sterker en beter geworden.
Johan en Kelvin kunnen mede door hun jonge leeftijd nog erg ver komen.
En dan heb je de 30+ jongens Fouad, Jitse, Rick, Patrick en Eric nog. Die ook nog een paar hele goede jaren meekunnen..
Dennis heeft erg veel vooruitgang geboekt, maar zal met ook zijn leeftijd rekening moeten houden.
Marcel was erg blij om de finale te halen en was gelijk de oudste deelnemer
Er komt nog meer talent aan van jonge of minder ervaren sterke mannen..
Ik denk dat we de komende jaren nog erg spannende finales gaan meemaken.
En door samen te werken en samen te trainen kan het niveau gewoon omhoog..
Er zullen altijd mensen zijn die denken dat ze het anders beter kunnen. dat is in elke sport zo. Jammer maar het is niet anders...
+1 zelfde als gisteren
net filmpje van dennis gezien : Dennis King Of The Wheelflip!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7TqzGNtuyHw
Dan is het mij toch wel duidelijk geworden waarom Richard van der Linden niet mee mocht doen............
Chicken??
zeker een plofkip?

ja maar of het nou de slimste manier is... die yoke blijft niet echt lekker liggen zo laagBlijft speciaal om te zien hoe Kelvin de yoke omtovert naar een soort van farmers walk. Slim wel.
ja maar of het nou de slimste manier is... die yoke blijft niet echt lekker liggen zo laag