AndroidHealthClinic

sterkste man van nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
jesus zeg geeen beter argument Man kom op hij was gewoon sterk, en als je er niet bij was houd dan maar op zeg!! zulk soort smoesjes zeg bah, hij is gwoon kats sterk en je kan dr niet tegen dat ie uit jou woonplaats komt haha .. Vroomshoop iedereen denkt maar altijd dat het een rotdorp is maar zo zieje maar dat hier de talenten rondlopen

Hij is zeker sterk maar als het eerlijk was gegaan had Sjaak zo van um gewonnen, waarom denk je trouwens dat bv Senny niet mee doet aan dit soort wedstrijden?

@ VrHoop, ik dacht dat het publiek geheim was dat specifieke onderdelen op zo'n wedstrijd worden afgesteld op Jarno Hans? Iedereen weet dat.

@ red devil

deze snap ik niet helemaal?

@ AlexT: ik heb er niet zoveeel verstand van en weet niet wie senny is maar jarno heeft gewoon gewonnen en daarben ik blij om en ik zou geen reden zien dat het vals gaat dat ze willen dat juist jarno hams het wint waarom zouden ze dat willen?

vrhoop zei:
deze snap ik niet helemaal?

@ AlexT: ik heb er niet zoveeel verstand van en weet niet wie senny is maar jarno heeft gewoon gewonnen en daarben ik blij om en ik zou geen reden zien dat het vals gaat dat ze willen dat juist jarno hams het wint waarom zouden ze dat willen?

Het schijnt, maar harde bewijzen ontbreken natuurlijk, dat er nogal handjes op 1 buik zijn gelegd wat heeft geresulteerd in wedstrijden waarbij de nadruk op oefeningen is gelegd waar Jarno erg goed in is. Met name schouder oefeningen e.d..

jaa het schijnt maar ik weet nietof het waar is dat weten alleen hun.. maar als het wel zo is lijkt me dat vreemd want alle mannen die meedoen zijn tog vriendelijk tegen elkaar enz (het lyken allemaal vriende van elkaar) en als hun weten dat iemand voor word getrokken dan zouden ze ook niet zo tegen hem doen denk ik.. jarno is gewoon echt sterk dat is wat ik denk.

vroomshoop :D

en zoals gister ook toen zag je gewoon dat hij die gewichtskogels van over de 100kg tilde dat het allemaal zo 'gemakkelijk' ging heeft jarno alle onderdele gewonnen? of het niet geevenaart als vorig jaar?

vrhoop zei:
en zoals gister ook toen zag je gewoon dat hij die gewichtskogels van over de 100kg tilde dat het allemaal zo 'gemakkelijk' ging heeft jarno alle onderdele gewonnen? of het niet geevenaart als vorig jaar?
Zo nu wil ik even op al jouw onzin reageren!!!!!!!!!!!
ALLES WORDT GEMANNIPULEERD!
Jaro is inderdaad sterk maar de onderdelen liggen bij dat fantastische dorp in een schuur waar alleen Jarno de sleutel van heeft!!
Alle onderdelen waar hij goed in is zitten er in!
De Apollon Axle IS VAN JARNO ZELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tom Jansen traint ook bij Jarno en kon de onderdelen dan ook erg goed vind je niet!
Sjaak die toch echt niet de minste is kreeg de wasmachine niet op zijn nek maar aan de kracht lag t niet toen hij hem had rende hij er mee weg!
Jarno presteert inderdaad in de top niet zo goed als hier maar hoe kan dat toch. Waarom zit er inderdaad nooit meer een powerstairs in en een deadlift?
Jij bent degene die hier géén verstand van heeft en als je bij de wedstrijd was heb je kunnen merken en horen dat er dit jaar erg veel mensen in het publiek waren die het spel nu eindelijk door hebben!!!!!!
En onderling gaat t helemaal niet goed en was er gisteren al een kleine opstand dus praat niet over dingen als je t niet weet trotse vroomshoper!

lol

ik ben een trotse vroomshoper ja omdat myn dorpsgenoot gewonnen heeft :D kun je van jou niet zeggen, als dat allemaal gemanipuleerd word zou er elk jaar wel dezelfde onderdelen zijn en dat is niet zo.. en als je nu nog steeds commentaar hebt ga dan naar jarno zelf:rolleyes:
De ouders van Tom jansen zaten naast mij en die hoorde ik zelf nog zeggen: Tegen jarno kun je gewoon niet op zo sterk is hij

Hou het wat rustig hier, ik zeg het maar even voor er geflamed wordt.

@vrhoop: Leuk dat je op dit forum aanmeld om Jarno op te hemelen, misschien is het handig als je ons zou vertellen wat je link met de sport is?

vrhoop zei:
De ouders van Tom jansen zaten naast mij en die hoorde ik zelf nog zeggen: Tegen jarno kun je gewoon niet op zo sterk is hij
Dat zegt niets, mijn ouders weten ook de ballen van krachtsport, dus wat zij zeggen kan ook grote bullshit zijn ;)

link? moet er een link zijn dan hij ismijn dorpgenoot dus

LOL dat zijn de ouders van een van die mannen die weten anders heus wel wat er gaande is maar ik stop met deze bullshit

vrhoop zei:
LOL dat zijn de ouders van een van die mannen die weten anders heus wel wat er gaande is maar ik stop met deze bullshit
leuk dat je stopt, want je neemt me de woorden uit de mond: jouw posts zijn bullshit. Je hebt je dus enkel op dit forum aangemeld omdat je trots bent op Jarno, je dorpsgenoot, en voor de rest ken je niets van de sport?
Thuis is t hier dezelfde situatie als bij MS: men ouders kennen niets van de sport die ik beoefen, dus waarom zouden andere ouders daar volledig alles over kennen?

Gaaap echt zon dikke wijsneus ... zorg maar dat jij ooit zo goed als jarno hams word dan spreek ik jewel weer
KALLEM AN JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

Met link met de sport bedoel ik hoe moeten wij jou kennis interpreteren? Ik heb namelijk nogal problemen om iets aan te nemen van iemand die mss nog nooit een gym van de binnenkant gezien heeft en enkel trots kan zijn dat hij in hetzelfde dorp woont als iemand die dat wel doet.

Deze discussie is zinloos!
@vrhoop, van Dries Willaert zal jij nog wel wat horen als je de sport blijft volgen ;)

haha is goed en ik ben geen HIJ ik ben een haar en ik heb gewoon het gev0el dat jullie het jarno niet gunnen . en als je zo praat dat je denkt dat ik misschien nog nooit een gymzaal van de binnenkant heb gezien zou ik me maar helemaal stil houden , ik zit op Voetbal bij vv.vroomshoopse boys en KNVB selectie onder 17 ... maarja ik ga Voetbal kyken .. ik wil niet rot overkomen ofso maar zo voelde ik het

dus je doet aan voetbal, leuk voor jou! wil niet zeggen dat je weet hoe het er in het sterkste man wereldje aan toe gaan he! en beetje kritiek aanvaarden mag wel, dit verhaal komt niet van 1 persoon, ik hoor het steeds vaker van verschillende mensen, ook van personen die zelf deelnemen aan zulke wedstrijden

Je zit op voetbal ... en daarom weet je het beter dan mensen die er al tig jaren mee bezig zijn? Ik wou je niet beledigen, maar je hebt gewoon veel praat voor je eerste posts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven