Fitness Seller

sterkste man van nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen hekel aan Jarno, ik kom zelf ook uit de regio en ik vind het wel mooi dat de sterkste man hier ergens woont, maar dat neemt niet weg dat hij wel voordeel heeft bij de onderdelen ;).
Het enigste dat ik me nog afvraag is waar Simon Sulaiman was op het laatst? Eerder weg gegaan uit teleurstelling?

van voetbal wordt je een "MONSTER"

AIIII,ik weet wel hoe het er in de sport wereld aan toe gaat.. de sterkste man heb ik geen verstand van nee dat weet ik zelf ook wel maar ik vind het gwoon leuk om te zien . klopt ik had gelijk commentaar maar dat komt omdat ik het zonde vind dat iedereen ONZE sterkste man uitkaffert je moet trots zijn dat we iemand hebben die voor ons land uitkomt om mee te doen maarja

t spijtige is dat hij in het buitenland niet altijd goed presteerd...

ik weet waar simon sulaiman was.. hij is eerder naar huis gegaan,, we zagen hem vertrekken in zn BMW

vrhoop zei:
AIIII,ik weet wel hoe het er in de sport wereld aan toe gaat.. de sterkste man heb ik geen verstand van nee dat weet ik zelf ook wel maar ik vind het gwoon leuk om te zien . klopt ik had gelijk commentaar maar dat komt omdat ik het zonde vind dat iedereen ONZE sterkste man uitkaffert je moet trots zijn dat we iemand hebben die voor ons land uitkomt om mee te doen maarja

Iedereen hier heeft respect voor Jarno, hij is zeker één van de sterkste mannen van Nederland, maar dat wil niet zeggen dat hij DE sterkste is. Is gewoon vrij verdacht dat hij er op zo'n wedstrijden net onderdelen zijn die hem liggen, en dat hij dan een wedstrijdje later gewoon verliest van mensen die niet eens zijn niveau haalden op het NK. Zoiezo veel respect voor mensen die zelfs maar kunnen meedraaien op top niveau in deze sport :thumb:

okeee dat kan waar zijjn ik zal hem navragen ( ken hem persoonlijk goed)

Net alsof hij dat positief zou beantwoorden. Hij zal zen eigen niet veraden hoor ;)

allez, gaat dan nu maar braaf naar de finale van de voetbal kijken en weet het ons later eens te vertellen he

haha dat weet ik ook dat hij dat niet zal beantwoorde maak me er ook niet druk om zolang hij maar blijft presteren.. hij zal wel niet de enige zijn die weet wat voor onderdelen er komen

en bikerbabe? heb jij wel verstand van deze sport dan

Tuurlijk niet, maar hij blijft wel de enige die met de wedstrijd onderdelen mag trainen.

ik doe zelf aan powerliften dus dat deel ken ik zeer goed, goeie vriend van me is deelnemer sterkste man wedstrijden en doet die ook in nederland mee, dus dan pik je wel verhalen op...

jaa maar mensen ik ga over naar de wereld die TOPSPORT heet haha doeg

okee nee sorry dan snap ik het ik hoop dat jullie echt wat bereiken met deze sport! ik ga Voetbal kyken daar ligt mijn verstand meer.. haha ik lulde hier maar wat raak Echt succes he~!

vrhoop zei:
ik ben een trotse vroomshoper ja omdat myn dorpsgenoot gewonnen heeft :D kun je van jou niet zeggen, als dat allemaal gemanipuleerd word zou er elk jaar wel dezelfde onderdelen zijn en dat is niet zo.. en als je nu nog steeds commentaar hebt ga dan naar jarno zelf:rolleyes:
De ouders van Tom jansen zaten naast mij en die hoorde ik zelf nog zeggen: Tegen jarno kun je gewoon niet op zo sterk is hij
Ja , dan hebben die er verstand van!

vrhoop zei:
Gaaap echt zon dikke wijsneus ... zorg maar dat jij ooit zo goed als jarno hams word dan spreek ik jewel weer
KALLEM AN JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Ik denk dat bikerbabe er meer verstand van heeft dan jij, trouwens mijn zoon van vier heeft er meer verstand van!

Leophyte zei:
Ik heb geen hekel aan Jarno, ik kom zelf ook uit de regio en ik vind het wel mooi dat de sterkste man hier ergens woont, maar dat neemt niet weg dat hij wel voordeel heeft bij de onderdelen ;).
Het enigste dat ik me nog afvraag is waar Simon Sulaiman was op het laatst? Eerder weg gegaan uit teleurstelling?
Geen teleurstelling, meer onmacht en boosheid!
Heeft er nogal moeite mee hoe t gaat daar met de onderdelen enz.
Vind ook dat Sjaak Ruska flink genaaid wordt en wilde het niet langer aanzien!

maar had Simon dan blessure ook ofzo? en wat is er dan gebeurd dat je zei dat er ruzie ofzo was?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven