XXL Nutrition

sterkste man van nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
vrhoop zei:
ja anders komt Sjaak ruska toch ook bij het clubje? kan gezellig worden.. nee die term ken ik niet :rolleyes: ik houd me meer bezig met het spelletje niet met die onzin er omheeen

zou je aub op willen pleuren van hier .
je weet niets en je bent niets ga buiten met je vriendinnetjes voetballen.
Want je weet niet waar je het over hebt.
:mad: :mad:

Berend Veneberg En Woud Zijlstra Waren Altijd Een Goed Koppel

vrhoop zei:
ooow ik heb trouwens ook net mn diploma gehaald duss en sporten vind ik belangrijker als school omdat ik later wat met sport wil bereiken

Zou toch maar doorstuderen, zoveel vrouwen zijn er niet die boterham met voetbal kunnen verdienen.

Stoppen met flamen nu, als er geen normale discussie is wordt topic gesloten!

vrhoop zei:
ja anders komt Sjaak ruska toch ook bij het clubje? kan gezellig worden.. nee die term ken ik niet :rolleyes: ik houd me meer bezig met het spelletje niet met die onzin er omheeen
Sjaak en Simon en een aantal anderen willen op eigen kracht de titel halen!
Dan is je titel verdiend en echt iets waard!
Maar een zinnige discussie heeft alleen zin als mensen weten waar ze over praten! Wel fijn dat je ondanks je grote passie T VOEBAL OP NIVEAU toch zoveel tijd aan ons wilt besteden! Mijn dank hiervoor! Ik voel me gevleid!

oeeeh ik voel me nu echt aangesproken, ik zal al wel gaaan

Leophyte zei:
Zou wel een idee zijn.
Maar over die Apollon Axle, die had iedereen kunnen trainen, gewoon powercleans + press als ik het zo bekijk.
Die koelkast.. tjah, daar was de rest kansloos lijkt me.
Je hebt gelijk maar je kunt iets nabootsen ,maar t echte onderdeel trainen is altijd net weer anders!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven