Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja waarschijnlijk scheur(tje) in kuit.bikerbabe zei:maar had Simon dan blessure ook ofzo? en wat is er dan gebeurd dat je zei dat er ruzie ofzo was?
mennie zei:Bijv. Tom Jansen, aardige knul, echt waar gun t hem van harte hoor ,maar traint ook bij en met Jarno.
Presteerd opeens boven verwachting, tilt zo de koelkast op, Apollon Axle niks geen moeite, nee als je er wekelijks mee traint dan heb al een flinke voorsprong!
Ik zou zeggen volgend jaar een notaris erbij, lootjes met onderdelen in een bak en er zeven laten trekken, eerlijker kan niet!
stoppen zou zonde zijn eerlijk gezegd. Er zou moeten werk gemaakt worden van eerlijk regels, weet niet hoe ze het elders doen, maar bvb gewoon de onderdelen pas de dag zelf bekend maken zou al heel stuk eerlijker zijn lijkt het mijmennie zei:Ja waarschijnlijk scheur(tje) in kuit.
Er zijn een aantal atleten die erover denken om er mee te stoppen want zoals het spel nu wordt gespeeld kan bijna niemand anders dan Jarno winnen.
Zou wel een idee zijn.mennie zei:Bijv. Tom Jansen, aardige knul, echt waar gun t hem van harte hoor ,maar traint ook bij en met Jarno.
Presteerd opeens boven verwachting, tilt zo de koelkast op, Apollon Axle niks geen moeite, nee als je er wekelijks mee traint dan heb al een flinke voorsprong!
Ik zou zeggen volgend jaar een notaris erbij, lootjes met onderdelen in een bak en er zeven laten trekken, eerlijker kan niet!
bikerbabe zei:stoppen zou zonde zijn eerlijk gezegd. Er zou moeten werk gemaakt worden van eerlijk regels, weet niet hoe ze het elders doen, maar bvb gewoon de onderdelen pas de dag zelf bekend maken zou al heel stuk eerlijker zijn lijkt het mij
vrhoop zei:en Monsterstrenght ik ben niet arogant ik zeur alleen maar omdat ik me niet kan voorstellen dat jullie je hier de hele tijd mee bezug houden
Doeg
vrhoop zei:uhm ik sport hoog dat heb ik net al verteld Knvb selectie dus denk dat dat aardig hoog is en heletijd over jarno zeuren verandert ook niet.. hij heeft gewonne je kan het niet meer omdraaien hij is gewoon goed zoals ik het gister zag
mennie zei:Ja waarschijnlijk scheur(tje) in kuit.
Er zijn een aantal atleten die erover denken om er mee te stoppen want zoals het spel nu wordt gespeeld kan bijna niemand anders dan Jarno winnen.
Wat doe jij dan?vrhoop zei:en Monsterstrenght ik ben niet arogant ik zeur alleen maar omdat ik me niet kan voorstellen dat jullie je hier de hele tijd mee bezug houden
Doeg
jigsaw zei:Zolang Marcel mostert en Berend venenberg In de IFSA zitten zal er niets veranderen(jammer genoeg)
En als je zo blij en zogenaamd trots bent dat je de Sterkste man van Nederland bent terwijl je weet dat jij en je vrienden alles manipuleren vind ik je erg triest en geen ware sportman(Jarno je moet je schamen)
Maar ja laten we het over de finale hebben en wat jullie van de rest van de deelnemers vonden.
Ik vond zelf Geoffrey van rangelrooy erg tegenvallen !!!
En ook Siemen swarts vond ik niet echt goed(terwijl hij ook in het clubje zit bij Jarno,Tom Jansen en de rest )
Wat vonden jullie
vrhoop zei:ja anders komt Sjaak ruska toch ook bij het clubje? kan gezellig worden.. nee die term ken ik nietik houd me meer bezig met het spelletje niet met die onzin er omheeen