Nou de eerste wedstrijd zit erop. Ik denk voor het publiek een schitterende strijd om te zien.
Bryan heeft zoals ik stiekum wel een beetje verwacht had een heel mooi visite kaartje afgegeven.
Ikzelf ben niet geheel ontevreden, wellicht de verwachting wat te hoog.
Maar jongejonge wat had ik last ven me zenuwen en dat bleef nagenoeg de hele wedstrijd zo. Ik stond steeds te shaken op me benen.

Bij de loglift ging na 7 reps het licht aardig uit en wist er nog 2 uit te persen en had één lift waarbij ik de log na het uitstrekken iets te snel liet zakken, da's heel k*t, want het kost veel kracht en haalt je uit je ritme.
Trillende pootjes had ik bij de deadlift erg veel last van, waardoor ik niet lekker kon doorstrekken, wat me ook sowiezo weer 2 reps kostte.
Na de deadlift spookte het heel even door me hoofd dat ik teveel hinder ondervond van me eigen en me niet kon herpakken. Ook last van kortademigheid en algeheel onwel voelen steeds, 3 x lopen nekken en tussen de odd's met een prullenbak tussen je benen zitten is ook niet echt lekker. Maargoed, ik had zoiets nu gewoon doorgaan
gvd@#$.
Al met al een mooi meet en leermoment met veel deelnemers die behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.
Zeer goede en leuke sfeer maakten het toch tot een topdag voor mij.