XXL Nutrition

Sterkste Man van Oost NL (26 april)

1. Robbert Wolters'
2. Dennis Gort

Daarna ben ik niet zeker maar dan dicht op elkaar

volgens mij 3 Fouad
4 Tom Janssen
5 Alex moonen

Dus Robbert en Dennis geplaatst voor finale.

Superprestatie van Dennis Gort! omdat hij tijdens de sterkste man van Noord-Nederland vorige week nog 9e werd!:eek:

Dennis was deze keer wel goed gefocused en is gewoon beresterk. Had het eigenlijk vorige week al verwacht.

Fouad liep de vrachtwagen niet uit. Werd daar bijna laatste op. Het blijft Fouad zijn molensteen dit onderdeel. Maar ja mss zit het ook een beetje in de kop. Hij kan het onderdeel ook niet waarderen.

Dennis was deze keer wel goed gefocused en is gewoon beresterk. Had het eigenlijk vorige week al verwacht.

Fouad liep de vrachtwagen niet uit. Werd daar bijna laatste op. Het blijft Fouad zijn molensteen dit onderdeel. Maar ja mss zit het ook een beetje in de kop. Hij kan het onderdeel ook niet waarderen.

Denk dat als de timber walk er tussen had gezeten i.p.v de truckpull dat Fouad de 1ste of 2e plaats had bereikt. Maar goed hij krijgt nog een herkansing.:)

Denk dat als de timber walk er tussen had gezeten i.p.v de truckpull dat Fouad de 1ste of 2e plaats had bereikt. Maar goed hij krijgt nog een herkansing.:)

Dat weet ik wel zeker maar goed het blijft een sport waar er onderdelen in zitten die je minder kunt. Ik denk dat in de komende 2 kwalificaties mannen zoals Fouad en Alex zich nog zeker kwalificeren.

hoeveelste is jeroen kamman geworden.. en weet iemand de complete stand al?:)

Robbert die zich heeft gekwalificeerd! Nice!

en 10 reps op 250. Kickass van Bryan boytana.

Superprestatie van Dennis Gort! omdat hij tijdens de sterkste man van Noord-Nederland vorige week nog 9e werd!:eek:

Dit was ook meer een kracht wedstrijd dan noord....... denk dat dennis daarom beter presteerde........

Bryan goede stempel achter gelaten..... train hard komt allemaal goed.

Apparte eindsprint nog ff ja met die truckpull........

al met al leuke wedstrijd....

Nou de eerste wedstrijd zit erop. Ik denk voor het publiek een schitterende strijd om te zien.
Bryan heeft zoals ik stiekum wel een beetje verwacht had een heel mooi visite kaartje afgegeven.
Ikzelf ben niet geheel ontevreden, wellicht de verwachting wat te hoog.

Maar jongejonge wat had ik last ven me zenuwen en dat bleef nagenoeg de hele wedstrijd zo. Ik stond steeds te shaken op me benen. :mad:
Bij de loglift ging na 7 reps het licht aardig uit en wist er nog 2 uit te persen en had één lift waarbij ik de log na het uitstrekken iets te snel liet zakken, da's heel k*t, want het kost veel kracht en haalt je uit je ritme.

Trillende pootjes had ik bij de deadlift erg veel last van, waardoor ik niet lekker kon doorstrekken, wat me ook sowiezo weer 2 reps kostte.

Na de deadlift spookte het heel even door me hoofd dat ik teveel hinder ondervond van me eigen en me niet kon herpakken. Ook last van kortademigheid en algeheel onwel voelen steeds, 3 x lopen nekken en tussen de odd's met een prullenbak tussen je benen zitten is ook niet echt lekker. Maargoed, ik had zoiets nu gewoon doorgaan gvd@#$.

Al met al een mooi meet en leermoment met veel deelnemers die behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.
Zeer goede en leuke sfeer maakten het toch tot een topdag voor mij. ;)

Nou de eerste wedstrijd zit erop. Ik denk voor het publiek een schitterende strijd om te zien.
Bryan heeft zoals ik stiekum wel een beetje verwacht had een heel mooi visite kaartje afgegeven.
Ikzelf ben niet geheel ontevreden, wellicht de verwachting wat te hoog.

Maar jongejonge wat had ik last ven me zenuwen en dat bleef nagenoeg de hele wedstrijd zo. Ik stond steeds te shaken op me benen. :mad:
Bij de loglift ging na 7 reps het licht aardig uit en wist er nog 2 uit te persen en had één lift waarbij ik de log na het uitstrekken iets te snel liet zakken, da's heel k*t, want het kost veel kracht en haalt je uit je ritme.

Trillende pootjes had ik bij de deadlift erg veel last van, waardoor ik niet lekker kon doorstrekken, wat me ook sowiezo weer 2 reps kostte.

Na de deadlift spookte het heel even door me hoofd dat ik teveel hinder ondervond van me eigen en me niet kon herpakken. Ook last van kortademigheid en algeheel onwel voelen steeds, 3 x lopen nekken en tussen de odd's met een prullenbak tussen je benen zitten is ook niet echt lekker. Maargoed, ik had zoiets nu gewoon doorgaan gvd@#$.

Al met al een mooi meet en leermoment met veel deelnemers die behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.
Zeer goede en leuke sfeer maakten het toch tot een topdag voor mij. ;)

ja je kan ook tevreden zijn.............krijg je zenuwen onder controle en werk aan je lucht en dan zit er echt veel in......kracht is er genoeg.

super cool om te zien!
zat lekker snelheid in de wedstrijd!
Bryan uiteraard de meester op de deadlift!de presentator noemde hem een snotneus!
Jeffrey Flips scheurde zijn bicep af..
voor de rest mooi weer en lekker eten!

wat ook cool was is dat ik sowieso op 1punt net zo breed ben als PEGA! ;)

super cool om te zien!
zat lekker snelheid in de wedstrijd!
Bryan uiteraard de meester op de deadlift!de presentator noemde hem een snotneus!
Jeffrey Flips scheurde zijn bicep af..
voor de rest mooi weer en lekker eten!

wat ook cool was is dat ik sowieso op 1punt net zo breed ben als PEGA! ;)

haha ik begin zelfs van mijn pens te houden haha:D.......

maar klopt de wedstrijd verliep echt vlot......... heerlijk!! ik heb me geen minuut verveeld.....

er stond alleen iemand steeds in de weg met zijn dikke pens waardoor ik een gedeelte niet kon zien;)

ja je kan ook tevreden zijn.............krijg je zenuwen onder controle en werk aan je lucht en dan zit er echt veel in......kracht is er genoeg.

Ga ik zeker aan werken en ook conditioneel. Verder nog supertof dat je kwam kijken en nog even tips gaf voor de truckpull. :cool:

Robbert Wolters maakt ijzersterke comeback!
Vandaag 26 april werd in Ulft de Sterkste Man van Oost-Nederland gehouden, tevens de tweede kwalificatievoorronde voor de Sterkste Man van Nederland. Dit was werkelijk weer een wedstrijd om van te smullen.....spannend tot en met het laatste onderdeel. Wie zou zich plaatsen? Er waren een aantal favorieten, maar Robbert Wolters had ik daar zeker niet bijstaan. Maar wat was Robbert Wolters sterk vandaag, wat zeg ik, sterker als ooit tevoren. Wat een comeback! Robbert won de laatste drie onderdelen op rij en plaatste zich met één punt voorsprong op de eveneens verrassende nummer twee, Dennis Gort. Helaas voor Fouad Hsaini, hij bleef steken op de derde plaats in het algemeen klassement. Voor hem ging het mis op het vierde onderdeel, de truckpull, behaalde hier slechts drie plaatsen terwijl hij daarvoor nog riant met vijf punten voorsprong op de nummer twee aan de leiding van het klassement stond. De situatie voor het laatste onderdeel was dat er vier mensen op nagenoeg hetzelfde puntenaantal bovenaan stonden, Tom Jansen, Robbert Wolters, Fouad Hsaini en Dennis Gort. Het laatste onderdeel waren de beruchte stones of strength. Fouad Hsaini legde alle vijf de stenen erop in een tijd van 35.36 seconden. Toen was Dennis Gort aan de beurt. Van Robbert Wolters is algemeen bekend dat hij snel is op de stenen, dus zou Dennis in ieder geval sneller moeten zijn dan Fouad om kans te kunnen maken op één van de kwalificatieplaatsen. En Dennis Gort verbaasde iedereen, waarschijnlijk zichzelf nog het meest, door alle vijf de stenen in een tijd van 29.23 seconden erop te leggen. En toen was het de beurt aan Robbert Wolters. Die deed wat men van hem verwachtte, alle vijf de stenen in de snelste tijd van 29.01 seconden. Einduitslag: 1. Robbert Wolters (53 ptn.), 2. Dennis Gort (52 ptn.), 3. Fouad Hsaini (51 ptn.), 4. Tom Jansen (50 ptn.), 5. Alex Moonen (45 ptn.), 6. Rick van der Torre (40 ptn.), 7. Mark van Dijk (32 ptn.), 8. Bryan Wolters (30 ptn.), 9. Maikel Bagerman (29,5 ptn.), 10. Kelvin de Ruiter (26 ptn.), 11. Richard Leeuwenburg (17 ptn.), 12. Jeffrey Phlips (13 ptn. uitgevallen) en 13. Jeroen Kamman (12,5 ptn. uitgevallen).
(26 april 2009)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bron: RealDutchPower

Erg sterk van Robbert, had hem hoog geschat, maar zo hoog niet hehe.

Bryan ook goed, heeft zich netjes staande weten te houden :thumb:.
Maikel had ik hoger ingeschat, maar z'n voorbereiding was dan weer ook niet optimaal, wellicht op de volgende kwalificaties, de kracht is er wel kerel!!

Ben benieuwd naar de volledige uitslag!

haha ik begin zelfs van mijn pens te houden haha:D.......

maar klopt de wedstrijd verliep echt vlot......... heerlijk!! ik heb me geen minuut verveeld.....

er stond alleen iemand steeds in de weg met zijn dikke pens waardoor ik een gedeelte niet kon zien;)

hahahah :roflol:

kom je ook weer kijken bij west nl?

Ga ik zeker aan werken en ook conditioneel. Verder nog supertof dat je kwam kijken en nog even tips gaf voor de truckpull. :cool:

tjah het was een enorme tippel vanaf groningen.......... maar ik vind het altijd leuk om te komen.......

en ik zelf moet ook aan mijn lucht werken .... en ik kom vanaf zaterdag ook weer bij jarno trainen dus kunnen we dat samen doen haha....

tuurlijk kom ik bij west kijken haha ........... mischien wel mee doen zelfs als mijn poot het uithoud.....

of ga je dan weer voor me staan daar?:D

alleen als je niet mee doet ga ik voor je staan!
als je mee doet dan zal ik je naar grote hoogtes brullen! :D

Idd jij en de prullenbak tussen je benen was een gouden moment:D

Verder lekker gepresteerd. Verdomme leer die benen beetje gebruiken op log en er komt nog zoveel meer uit. Dat je sterk was wisten we natuurlijk allemaal;)

Doe je nog meer kwalificaties mee

alleen als je niet mee doet ga ik voor je staan!
als je mee doet dan zal ik je naar grote hoogtes brullen! :D

haha thanks..... alleen ik moet me wel helemaal goed voelen hoor..... anders durf ik het niet aan...

ik heb inmiddels wel het gewicht van de gemiddelde strongman te pakken haha ... dat is een voordeeltje van 3 maand plat en alleen maar vreten haha

Terug
Naar boven