AndroidHealthClinic

Aankondiging Sterkste man van Valkenburg (katwijk ZH)

• Topic Starter Topic Starter
zojuist vernomen van marjolein van body and fashion te denhaag dat ze een leuke prijzen pakket heeft voor de top 3 ,.... de winnaar mag een grote tas mee nemen om alles mee naar huis te nemen:D

goed bezig met de sponsoring man :)

shit nu heb ik zin om mee te doen (i love free shit :D )

zo vandaag lekker goed eten en morgen knallen @ valkenburg heb er zinnn in

Gradus is 1e geworden , had even veel punten als nummer 2 wesley ortega maar had meer onderdelen gewonnen, 3e is thom van der mey uit katwijk,4e d*ck schaap en 5e toni pieters, 6e dacht ik jeffrey de vries, en 7e danny langeveld , 6 en 7 kunnen ook andersom zijn, ik vond het een geslaagde dag en gelukkig verliep het goed, stuur van de week een verslag naar rdp , ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft , supercees, me broertje, wesley en andere die hielpen. Thnx .... Volgend jaar weer zou ! ik zeggen

hey gradus, gefeliciteerd!
skinnie blij voor je!:)

goed druk zo te zien man! jammer dat ik er niet bij kon zijn

Gradus is 1e geworden , had even veel punten als nummer 2 wesley ortega maar had meer onderdelen gewonnen, 3e is thom van der mey uit katwijk,4e d*ck schaap en 5e toni pieters, 6e dacht ik jeffrey de vries, en 7e danny langeveld , 6 en 7 kunnen ook andersom zijn, ik vond het een geslaagde dag en gelukkig verliep het goed, stuur van de week een verslag naar rdp , ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft , supercees, me broertje, wesley en andere die hielpen. Thnx .... Volgend jaar weer zou ! ik zeggen

Klopt niet we hadden allebei 2 onderdelen gewonnen

Gefeliciteerd Gradus!!!!!!!
:1e::wl:

gefeliciteerd gradus!!!! zijn trots op je!

nee hij had 3 goede beurten op de boom en ik 1 daarom had hij gewonnen
Beetje apparte manier van berekenen maar goed.

Dat zou kunnen wes.. Ted heeft het idd uitgerekend, hoop dat je tog tevreden bent

achteraf niet we hadden even veel punten en allebei 2 onderdelen gewonnen dan zouden we allebij 1e moeten worden of een beslissend onderdeel vind ik

ACh het is maar een klein wedstrijdje...was het nou op een kwalificatie of het nk geweest....

Nu je het zo zegt heb je gelijk, maar ik ging mee met ted, maarja kan er nu niks meer aan doen wes sorry

ja jullie hebben gelijk was een leuke dag en een leer moment voor de organisatie om volgende keer 5 onderdelen te doen. Want dan kan je altijd kijken wie er de meeste keer 1e is geworden.

Terug
Naar boven