Fitness Seller

Steroiden/HGH meenemen op vakantie?

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Binnenkort gaan Mish en ik Positano in Italië eens even lekker onveilig maken.
Nu gaan we 1 of 2 weken, maar ik sta nog on tot aan Augustus met Test (misschien wat Tren) en HGH.
Maar goed, een week of 2 eruit is geen optie, dus zou het meegenomen kunnen worden?
Er zijn misschien al anderen die dit hebben geprobeerd en hoe heb je dit gedaan?
Naalden kan ik misschien daar bij de Apo wel halen en heel misschien wat ampullen Test?
Mish is heel bekend daar en spreekt gelukkig vloeiend Italiaans, dus kan ze het ook aan zo'n knaap vragen daar.
Maar goed, als je in Ita al kan halen, welke kan je dan halen?
Als ik al wat meeneem dan is het een paar ampullen test (3 tot 6), 16iu Greentops met BW water en wat naalden + slin naalden.
Zou dit kunnen lukken?
Serieuze reacties graag, anders stuur ik Europol op je af hahaha!!! (Lekker serieus zelf ook weer :D :D)
Want wat ik al zei, een week niets injecteren is geen optie, volgens mij ook niet als ik de dag van vertrek nog een dikke spuit zet en de dag van terugkomst... Plus dat het misschien nog wel 2 weken kunnen worden.
Koelkast is wel aanwezig in the Villa ;)

Boor toch, zijn alleen paar topics over geweest!

Belangrijkste vraag, ga je vliegen of met de auto? Met vliegtuig zou ik niets meenemen, met de auto alles (hou wel je hgh in een koelbox ;) ).

Overigens, met je langlopende esters/kuur is 2 weken er tussenuit absoluut geen achteruitgang dus daar zou ik me niet teveel zorgen om maken.

zou ff bridgen met een oral bro,niet zomaar troep meenemen.

Pak een ranbaxy of een winny,paar strips of lossen in een oud medicijnpotje in de toilettas in de koffer,nix aan de hand,vails beter niet,als ze je eruit halen,zijn ze niet coulant zoals hier....mijn advies dus orals,blijf je igf toch wat hoger door de 17AA en zit je toch in een anabole fase,door de orals

• Topic Starter Topic Starter
Okee dat heb ik nog wel liggen, dus dan maakt een weekje niet echt uit? Mooi! :D

Als je oral mee gaat nemen.

Koop je gewoon 3 smint doosjes bij de benzine pomp, Je vervangt dan die mintjes voor je tabs

Binnenkort gaan Mish en ik Positano in Italië eens even lekker onveilig maken.
Nu gaan we 1 of 2 weken, maar ik sta nog on tot aan Augustus met Test (misschien wat Tren) en HGH.
Maar goed, een week of 2 eruit is geen optie, dus zou het meegenomen kunnen worden?
Er zijn misschien al anderen die dit hebben geprobeerd en hoe heb je dit gedaan?
Naalden kan ik misschien daar bij de Apo wel halen en heel misschien wat ampullen Test?
Mish is heel bekend daar en spreekt gelukkig vloeiend Italiaans, dus kan ze het ook aan zo'n knaap vragen daar.
Maar goed, als je in Ita al kan halen, welke kan je dan halen?
Als ik al wat meeneem dan is het een paar ampullen test (3 tot 6), 16iu Greentops met BW water en wat naalden + slin naalden.
Zou dit kunnen lukken?
Serieuze reacties graag, anders stuur ik Europol op je af hahaha!!! (Lekker serieus zelf ook weer :D :D)
Want wat ik al zei, een week niets injecteren is geen optie, volgens mij ook niet als ik de dag van vertrek nog een dikke spuit zet en de dag van terugkomst... Plus dat het misschien nog wel 2 weken kunnen worden.
Koelkast is wel aanwezig in the Villa ;)

-met vliegtuig?

-leuk dat ze zo goed Italiaans kan, maar het zal je in de regel niet helpen om aan gear te komen.
Heb het zelfs bij de corrupte Calabrezen geprobeerd...enkel wat naalden.

-HGH zal je niet krijgen

met auto = geen probleem
rij zelf meerdere keren per jaar naar venetie en dan wordt je echt niet gepakt..
Vliegtuig zou ik niet doen nee.

heb er zelf al mijn sustanons gekocht in egypte,heb het daar wel aan een egyptenaar moeten vragen of hij ze voor mij wou gaan inkopen,zo ben ik met hem naar een tiental apothekers geweest omdat ze niet veel in stock hadden,zo heb ik er toch een 300tal kunnen meesmokkelen:Dheb die egyptenaar een 75 dollar gegeven,wat vrij veel is daar dus die gozer was tevreden en ik ook,heb ze gewoon meegenomen bij mijn handbagage in een toiletzakje;) HGH kon ik niet meenemen omdat het gekoeld moet blijven anders had ik dat waarschijnlijk ook meegenomen,de prijzen daar zijn verschrikkelijk goedkoop maar daar ga ik niet verder over in omdat dat tegen de dbb regels is;)

Gek man, Positano (tegen Napels), daar ben ik vorige week nog geweest. Ik logeerde in een dorpje 10km daarvandaan, mooie streek.

Als je er een auto gaat huren en je plant veel uitstappen, denk er nog eens over na, de wegen daar bestaan daar quasi enkel uit haarspeldbochten en zijn 1 rijstrook breed, een uurtje rijden over 30 à 40 km is geen probleem daar. Mocht je nog vragen hebben PM me maar.

Aas meenemen is volgens mij geen probleem. Zeker op vluchten binnen europa is er nagenoeg geen controle buiten de welbekende metaaldetector, ik heb het net gedaan en ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ze me hadden zouden kunnen vragen om men koffer (niet mijn handbagage) open te maken, je moet nooit nergens voorbij security met je bagage. Het enigste waar je gefouilleerd zou kunnen worden is aan de metaaldetector.

heb er zelf al mijn sustanons gekocht in egypte,heb het daar wel aan een egyptenaar moeten vragen of hij ze voor mij wou gaan inkopen,zo ben ik met hem naar een tiental apothekers geweest omdat ze niet veel in stock hadden,zo heb ik er toch een 300tal kunnen meesmokkelen:Dheb die egyptenaar een 75 dollar gegeven,wat vrij veel is daar dus die gozer was tevreden en ik ook,heb ze gewoon meegenomen bij mijn handbagage in een toiletzakje;) HGH kon ik niet meenemen omdat het gekoeld moet blijven anders had ik dat waarschijnlijk ook meegenomen,de prijzen daar zijn verschrikkelijk goedkoop maar daar ga ik niet verder over in omdat dat tegen de dbb regels is;)

Maar ff vertellen dat je er 300 in je kast hebt liggen ''voor eigen gebruik'' vind je wel kunnen?

• Topic Starter Topic Starter
-met vliegtuig?

-leuk dat ze zo goed Italiaans kan, maar het zal je in de regel niet helpen om aan gear te komen.
Heb het zelfs bij de corrupte Calabrezen geprobeerd...enkel wat naalden.

-HGH zal je niet krijgen

Met het vliegtuig ja.
En ze kent ook veel mensen daar. Echt kennen. Dus maybe.. Het hoeven maar 3 amps test te zijn voor een week.
En HGH zou ik ook al niet meenemen of proberen te krijgen daar ;)
Het zal dan wel een oral worden. Dbol denk ik. Ff proberen om op 11% te komen staan en dan ff lekker 40mg'tjes erin. Moet wel te doen zijn..

Had dan gelijk 1000 stuks meegenomen

yo bro, wat denk je eigenlijk te verliezen als je 2 weken niets neemt ? waarom is dat op voorhand geen optie? (ja dit is serieus ;)

We hebben het over Italie.

Gek man, Positano (tegen Napels), daar ben ik vorige week nog geweest. Ik logeerde in een dorpje 10km daarvandaan, mooie streek.

Als je er een auto gaat huren en je plant veel uitstappen, denk er nog eens over na, de wegen daar bestaan daar quasi enkel uit haarspeldbochten en zijn 1 rijstrook breed, een uurtje rijden over 30 à 40 km is geen probleem daar. Mocht je nog vragen hebben PM me maar.

Aas meenemen is volgens mij geen probleem. Zeker op vluchten binnen europa is er nagenoeg geen controle buiten de welbekende metaaldetector, ik heb het net gedaan en ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ze me hadden zouden kunnen vragen om men koffer (niet mijn handbagage) open te maken, je moet nooit nergens voorbij security met je bagage. Het enigste waar je gefouilleerd zou kunnen worden is aan de metaaldetector.

Ik kan niet uit je prachtige verhaal opmaken dat je aas in Italie hebt gekocht.

vragen om problemen als je gaat vliegen.

als ze daar mensen kent, vooruit sturen per post;)

EDIT: HGH niet natuurlijk tenzij je gekoelde post stuurt:D

je hebt addicts en je hebt addicts

en je hebt haters.......

Terug
Naar boven