- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Binnenkort gaan Mish en ik Positano in Italië eens even lekker onveilig maken.
Nu gaan we 1 of 2 weken, maar ik sta nog on tot aan Augustus met Test (misschien wat Tren) en HGH.
Maar goed, een week of 2 eruit is geen optie, dus zou het meegenomen kunnen worden?
Er zijn misschien al anderen die dit hebben geprobeerd en hoe heb je dit gedaan?
Naalden kan ik misschien daar bij de Apo wel halen en heel misschien wat ampullen Test?
Mish is heel bekend daar en spreekt gelukkig vloeiend Italiaans, dus kan ze het ook aan zo'n knaap vragen daar.
Maar goed, als je in Ita al kan halen, welke kan je dan halen?
Als ik al wat meeneem dan is het een paar ampullen test (3 tot 6), 16iu Greentops met BW water en wat naalden + slin naalden.
Zou dit kunnen lukken?
Serieuze reacties graag, anders stuur ik Europol op je af hahaha!!! (Lekker serieus zelf ook weer
)
Want wat ik al zei, een week niets injecteren is geen optie, volgens mij ook niet als ik de dag van vertrek nog een dikke spuit zet en de dag van terugkomst... Plus dat het misschien nog wel 2 weken kunnen worden.
Koelkast is wel aanwezig in the Villa
Nu gaan we 1 of 2 weken, maar ik sta nog on tot aan Augustus met Test (misschien wat Tren) en HGH.
Maar goed, een week of 2 eruit is geen optie, dus zou het meegenomen kunnen worden?
Er zijn misschien al anderen die dit hebben geprobeerd en hoe heb je dit gedaan?
Naalden kan ik misschien daar bij de Apo wel halen en heel misschien wat ampullen Test?
Mish is heel bekend daar en spreekt gelukkig vloeiend Italiaans, dus kan ze het ook aan zo'n knaap vragen daar.
Maar goed, als je in Ita al kan halen, welke kan je dan halen?
Als ik al wat meeneem dan is het een paar ampullen test (3 tot 6), 16iu Greentops met BW water en wat naalden + slin naalden.
Zou dit kunnen lukken?
Serieuze reacties graag, anders stuur ik Europol op je af hahaha!!! (Lekker serieus zelf ook weer
)Want wat ik al zei, een week niets injecteren is geen optie, volgens mij ook niet als ik de dag van vertrek nog een dikke spuit zet en de dag van terugkomst... Plus dat het misschien nog wel 2 weken kunnen worden.
Koelkast is wel aanwezig in the Villa