MuscleMeat

Steroïden in relatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is jou aandeel in dit geheel ts? Want altijd makkelijk om maar een ander de schuld te geven terwijl jij hem hier misschien wel toe drijft.... Misschien slikt die jou shit gewoon niet meer...

Mijn ex en ik maakte alleen ruzie en met mijn huidige lieverd nergens last van... Haalt gewoon geen bloed onder mijn nagels vandaan en is begripvol als ik een keer mijn dag niet heb :-)

• Like
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
Nee?? Ok.

Ten eerste verlies jezelf ook een beetje de controle over je emoties als ik je reacties zo lees. Ten tweede gebruik alstublieft interpunctie in uw zinnen. Vervolgens is het antwoord al gegeven, AAS versterkt je emoties.

Ja laat maar zitten. Die andere mensen begrijpen me en gaven normaal antwoord nu krijg je alleen mensen
Wat is jou aandeel in dit geheel ts? Want altijd makkelijk om maar een ander de schuld te geven terwijl jij hem hier misschien wel toe drijft.... Misschien slikt die jou shit gewoon niet meer...

Mijn ex en ik maakte alleen ruzie en met mijn huidige lieverd nergens last van... Haalt gewoon geen bloed onder mijn nagels vandaan en is begripvol als ik een keer mijn dag niet heb :-)

Nou ik weet zelf wel heel goed als ik fout zit maar als iemand achterlijk reageert op kleine dingen dan is dat overduidelijk niet door mij

• Topic Starter Topic Starter
Voor een vrouw is het ook heel makkelijk om steroiden de schuld te geven.

Als een vent gewelddadig wordt door een kuur dan had dat vroeg of laat sowieso wel gebeurd - ook zonder kuur. Het versterkt wat al in diegene zit.

Het ligt eraan hoe jij "psychisch labiel" ervaart, en wat je verstaat onder "drama maken on niks".

Nou bijvoorbeeld iets verkeerd begrijpen niet vragen hoe of wat maar gelijk door draaien

Ik zou weggaan uit zo'n relatie meid.

Of je vraagt het hem gewoon? In een relatie moet je zulke dingen toch gewoon kunnen vragen??

Goeie relatie zo te lezen.

Ik denk dat hij aan de creatine zit

ga op zoek en volg en witte spoor

Zal zo neus wel vol hebben zitten komt niet Door een kuurtje hoor of hij moet altijd al zo makke hebben gehad

Als ik kuur merkt mijn vriendin het ook na een x aantal weken.
Dan ben ik prikkelbaarder en veel ongeduldiger.
'Cruellig' zoals zij het noemt :-)
Vaak als ze het merkt zegt ze iets in de trant van 'rustig e' of 'ga gauw nog maar wat trainen dat je je wat afreageert'.
Qua libido merkt ze ook wel dat ik (vooral vanaf week 2 of 3 tot pakweg week 6) geiler rondloop dan anders maar dat stoort haar niet zo.
Maar het ongeduldig of prikkelbaar zijn zorgt soms wel voor discussies maar nooit zodanig dat het escaleert in tirades.

Dus ja, bij mezelf verandert mijn houding toch wat maar het is nu ook niet zo dat ik daardoor onhandelbaar ben ofzo.
Als ik sommige anderen hoor lijkt t wel of ze veranderen in Hulk na 2 shotjes tren :-)
Ferm overdreven als je t mij vraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven