XXL Nutrition

Steroïden in relatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Klopt :) dus roidrage is onzin. Sommige zijn van nature al ontvlambaar, aas versterkt dit een beetje.

Oke ja wat ik het raarste vind als dat deze persoon eerst helemaal ontploft en daarna rustig word en je de kans geeft om normaal te praten. En dan lijkt het nog niet of de persoon je serieus neemt maar meer of hij zijn woede ff kwijt is weer.

Het versterkt alles.

Ben je een lul dan word je een nog grotere lol

Ben je onzeker dan word je nog onzekerder

Ben je p*ssy dan word je nog p*ssy-der

Ja alleen wat ik raar vind is dat de problemen alleen in de relatie van die persoon zijn en niet met andere mensen

223311_20141225_200124_d5a565e6e8a1923589fa6a316f3eccef.jpg

Deze reactie is kinderachtig omdat ik het gewoon hier probeerde te vragen omdat hier ook gepraat word over steroïden en als mijn vraag onzin is dan reageer er gewoon niet op niet iedereen snapt misschien mijn vraag op deze Site maar ik heb aan hetbegin al gezegd ik weet niet of ik hier goed zit met me vraag maar ik probeer het
Mooie zin.

Ja nou misschien vind jij mijn vraag onzin omdat je zelf steroïden gebruikt en een man bent maar ik heb toch antwoord gekregen op een paar vragen

Nee?? Ok.

Ten eerste verlies jezelf ook een beetje de controle over je emoties als ik je reacties zo lees. Ten tweede gebruik alstublieft interpunctie in uw zinnen. Vervolgens is het antwoord al gegeven, AAS versterkt je emoties.

Ja dat zal t zijn maar ik vroeg me af of iedereen zo debiel ervan word of dat het te maken heeft met iemand z'n persoonlijkheid. Als het probleem alleen in de relatie is en verder met niemand of die persoon heen is het heel makkelijk om de relatie de schuld te geven
Voor een vrouw is het ook heel makkelijk om steroiden de schuld te geven.

Als een vent gewelddadig wordt door een kuur dan had dat vroeg of laat sowieso wel gebeurd - ook zonder kuur. Het versterkt wat al in diegene zit.

Maar is het normaal bij anabolen dat mensen gewoon zich gedragen alsof ze psyschies labiel zijn drama maken om niks en overtrokken reageren
Het ligt eraan hoe jij "psychisch labiel" ervaart, en wat je verstaat onder "drama maken on niks".

klinkt meer als borderline dan aas-misbruik

Geen last van,me omgeving merkt er ook weinig van.
Ben zelfs vrolijker en voel me beter.
Op tren kan ik iets eerder geïrriteerd zijn maar geen woede aanvallen of zo.

Huis doorzoeken is een goede test haha

Deze reactie is kinderachtig omdat ik het gewoon hier probeerde te vragen omdat hier ook gepraat word over steroïden en als mijn vraag onzin is dan reageer er gewoon niet op niet iedereen snapt misschien mijn vraag op deze Site maar ik heb aan hetbegin al gezegd ik weet niet of ik hier goed zit met me vraag maar ik probeer het

Moeilijk lezen ja!

@TS
Maar ik word echt een gevoelige hond van AAS. Klinkt gek, maar het heeft mijn relatie gered. Ik was een gesloten boek geworden voor mijn vrouw. Zij een burn-out in en ik een gewetenloze hond.
Toen ging aan de Test, tren, en mast. en wat denk je. Ik ging praten totdat ik mijn emotie niet meer de baas was en ging janken als een kleine meid. Het was echt voor mij een therapeutische tijd van 12 weken totdat het voorbij was. Ik ben hierdoor echt verandert en mijzelf door geworden. Dit is natuurlijk niet voor iedereen weg gelegd!
Nu zijn we alweer ruim 2 jaar verder en ik trt nu al 2,5 jaar. En ik voel me geweldig. Stuk emotioneler naar mij en mijn dochter toe. Vrouw weer in een goed humeur dus sex ook top.

Dus ja het kan ook anders!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven