Fitness Seller

Steroïden in relatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik kuur merkt mijn vriendin het ook na een x aantal weken.
Dan ben ik prikkelbaarder en veel ongeduldiger.
'Cruellig' zoals zij het noemt :-)
Vaak als ze het merkt zegt ze iets in de trant van 'rustig e' of 'ga gauw nog maar wat trainen dat je je wat afreageert'.
Qua libido merkt ze ook wel dat ik (vooral vanaf week 2 of 3 tot pakweg week 6) geiler rondloop dan anders maar dat stoort haar niet zo.
Maar het ongeduldig of prikkelbaar zijn zorgt soms wel voor discussies maar nooit zodanig dat het escaleert in tirades.

Dus ja, bij mezelf verandert mijn houding toch wat maar het is nu ook niet zo dat ik daardoor onhandelbaar ben ofzo.
Als ik sommige anderen hoor lijkt t wel of ze veranderen in Hulk na 2 shotjes tren :-)
Ferm overdreven als je t mij vraagt

En wat gebruiken mensen om snel Zwaar te worden want dat zie ik in korte tijd heel veel aabkomen snel en extreem gedrags problemen en ook paranoïde

En wat gebruiken mensen om snel Zwaar te worden want dat zie ik in korte tijd heel veel aabkomen snel en extreem gedrags problemen en ook paranoïde
Creatine natuurlijk.

Is ook een campagne tegen geweest:

hqdefault.jpg

420172_455164584524172_283560133_n_zps1e669c9f.jpg

yDWXa.jpg

creatine-lol.jpg

Goeie tags ook, waarom staat sustanon alpha pharma ertussen TS?

Godver, lekkere relatie :roflol:

Als hij voor je verbergt dat hij AAS gebruikt, houdt hij sowieso nog veel meer verborgen.

Nou bijvoorbeeld iets verkeerd begrijpen niet vragen hoe of wat maar gelijk door draaien
Je woordkeuze is echt onwijs onduidelijk. Je hebt het weer over doordraaien? Doordraaien zie ik als (fysiek) gewelddadig worden. Gebeurt dat ook?
Of heeft hij gewoon een iets korter lontje en is hij minder bang om tegen jou in te gaan?

Voel je je eigen onveilig, of vind je het gewoon niet leuk dat je hem niet meer onder de duim hebt?

Kom op, wees eens ff 100% duidelijk wat er nu echt gebeurt.

Ik geloof zelf niet dat aas de volledige persoonlijkheid van iemand kunnen veranderen (invloed hebben wel). Ik las een tijdje geleden een oud kuurlogje van iemand, waarin die persoon beweerde dat hij van test only zich volledig anders ging gedragen -> F*cking bullshit.

Bepaalde eigenschappen worden gewoon versterkt. Als je stiekem opvliegend bent, maar je mond niet durft opendoen omdat je ecto bent, dan bestaat de kans dat je een grote mond krijgt wanneer je 15kg spiermassa extra hebt. Die grote mond zat dan wel altijd al in je karakter.

Ik geloof zelf niet dat aas de volledige persoonlijkheid van iemand kunnen veranderen (invloed hebben wel). Ik las een tijdje geleden een oud kuurlogje van iemand, waarin die persoon beweerde dat hij van test only zich volledig anders ging gedragen -> F*cking bullshit.

Bepaalde eigenschappen worden gewoon versterkt. Als je stiekem opvliegend bent, maar je mond niet durft opendoen omdat je ecto bent, dan bestaat de kans dat je een grote mond krijgt wanneer je 15kg spiermassa extra hebt. Die grote mond zat dan wel altijd al in je karakter.
Dit. 100%
Mijn lont is korter, maar ik jank harder bij Lassie.

Ik pleit overigens voor volledige openheid. Het geeft zo veel ademruimte als je gewoon zonder leugens kan leven.
Mijn vrouw vindt het zelfs geinig als ik mezelf prik en ik in een zenuw prik waardoor ik een josti been krijg.

Ja maar als iemand altijd ontkent

Dan is 't een lul 1e klas! AAS sws niet verbergen voor je meissie,..Kost je een relatie die wellicht bedoeld is veel langer mee te gaan dan die gainz!
Gaat toch wel uitkomen want iedereen, hoezeer ze ook ontkennen veranderd altijd wel iets, of het nou humeur of libido gerelateerd is,.. altijd wel iets wat merkbaar is! (Zéker met tren, en helemaal de combi Tren/stress!).
Beter gewoon vertellen zodat ze weet waarom je af en toe zo kunt reageren, en dat ze even een paar weken wat heftige onnodige discussies vermijd.

• Like
Waarderingen: GruX
Dan is 't een lul 1e klas! AAS sws niet verbergen voor je meissie,..Kost je een relatie die wellicht bedoeld is veel langer mee te gaan dan die gainz!
Gaat toch wel uitkomen want iedereen, hoezeer ze ook ontkennen veranderd altijd wel iets, of het nou humeur of libido gerelateerd is,.. altijd wel iets wat merkbaar is! (Zéker met tren, en helemaal de combi Tren/stress!).
Beter gewoon vertellen zodat ze weet waarom je af en toe zo kunt reageren, en dat ze even een paar weken wat heftige onnodige discussies vermijd.

Als je aan het kuren bent en het kunt wegsteken voor je omgeving doe je imo iets verkeerd :P

Tijd om hem buiten te schoppen of niet?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven