Fitness Seller

steroiden niet zo slecht als sommige beweren

De titel komt bijna over als 'neem je steroïden, ze zijn goed voor je!' :D

Er is wel een verschil tussen de overdreven houding van instanties over het gevaar (zeker in verhouding tot drugs in het uitgaansleven) en komen zeggen dat mensen zich helemaal geen zorgen moeten maken.

Het klopt natuurlijk dat veel bijwerkingen slechts van tijdelijke aard zijn, maar bepaalde zijn dat niet en kunnen je gezondheid wel degelijk over lange termijn schaden. Natuurlijk is dit afhankelijk van hoe zwaar men kuurt en hoe frequent.

Als je gaat kuren moet je gewoon aanvaarden dat je een stukje gezondheid inlevert, of een stukje risico neemt in ruil voor snellere groei.

ik ben ook van mening dat als men als gezonde persoon in vrij goeie fysiek 2 keer in zen leven een kuur en daar niet in overdrijft zet. ofzo en daar genoeg tijd tussen laat. het risico zo miniem is... wat wel niet wegneemt dat er zijn natuurlijk! ik denk dat vele gewoon de kick willen hebben en eens ze het gevoel leren kennen van het snel groeien door middel van deze substanties dat ze er een beetje hooked aan worden en dan zit je in een misbruik natuurlijk. wat altijd veel meer nadelen meebrengt

nou,jij hebt het over MOGELIJKE bijwerkingen ,hangt van persoon tot persoon af , en die bijwerkingen zijn niet dodelijk en zijn goed allemaal te behandelen . Daar gaat het vooral over,dat steroiden niet dodelijk zijn zoals vaak verteld wordt .

Nou er zijn bijwerkingen zoals leverfalen die wel dodelijk zijn. Er sterven er 10000 per jaar in België alleen al aan leverfalen. Bij velen weten ze de reden zelfs niet.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 14:25 ----------

en trouwens , ik heb nog nooit iemand gehoord die 1 van jouw genoemde bijwerkingen heeft gehad,ook niet op oudere leeftijd. Tenzij je die bijwerkingen pas op 60-70 jarige leeftijd krijgt.

Wss zal dat ook enkel bij hele hoge doseringen zijn ,en die voor lange tijd gebruikt worden. Zoals bij sommige profs....
Enige meest voorkomende bijwerking die vaak voorkomt is dat men een verhoogde cholesterol heeft , voor de rest enkel kleine bijwerkingen zoals acne,bitchtits , kortademig...

Dat is omdat meeste van die 'bijwerkingen' niet bekend zijn bij de huidige geneeskunde in onze streken. Daarvoor moet je bij het biomedische zijn in het buitenland.

En bodybuilders zwijgen ook algemeen over bijwerkingen of ziektes door anabolen. Er zijn maar weinigen, zoals krieltje, die ervoor uitkomen.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 14:27 ----------

kep nog wel een lijstje voor je wat ik mankeer....regelrecht struisvogel gedachte

voila.

Laatst bewerkt:
Nou er zijn bijwerkingen zoals leverfalen die wel dodelijk zijn. Er sterven er 10000 per jaar in België alleen al aan leverfalen. Bij velen weten ze de reden zelfs niet.

Hoeveel daarvan komen door alcoholmisbruik? Ik denk een heel groot deel.

Nanogram level?
Die stoffen worden uitgedruk in nanogram of nmol/dl. Als jij 500mg zet wil dit niet zeggen dat dit allemaal direct in je bloed circuleert. Je slaat een aantal dingen door elkaar vrees ik. Of wat bedoel je nu eigenlijk?

Wat ik bedoel is dat je gigantisch verhoogde waarden krijgt dan in de natuurlijke situatie. Geen enkele stof is in zoon verhoging goed voor je lichaam en al helemaal niet voor celprocessen wat celdeling en mutaties betreft. Maar het doel was meer dat je op de lange termijn toch zeer schadelijke gevolgen hebt, al hoeft niet iedereen daar wat van te merken

Ben het wel eens met de gasten in het filmpje als je je gewoon goed inleest en verantwoordelijk gebruikt hoeven er opzich geen complicaties voor te doen lijkt me...

Hoeveel daarvan komen door alcoholmisbruik? Ik denk een heel groot deel.

Dat zijn de bekende gevallen. En dat andere deel? De lever is gecompliceerder dan artsen denken en alcohol is niet het enigste met gevaren. Hier moet je al dagelijks jaren voor drinken om te sterven. Maar schade gebeurd al bij minder op enzym vlak en cellen.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 18:38 ----------

En waarom steroïden niet? Is een constante belasting van je lever en systeem weken lang, meerdere keren per jaar.

Drugs en alcohol hebben wel toxische metabolieten, maar bepaalde steroïden zelf ook. Testosteron zelf is al toxisch voor cellen, om dan nog over trenbolone te zwijgen. En dianabol op de lever?

Alledrie belasten cytoschroom P450 enzymen, wat is het verschil dan? Omdat het natuurlijk in je lichaam voor komt?

Laatst bewerkt:
Zoals ook al in het filmpje gezegd werd, de lange termijn effecten zijn onbekend. De korte termijn effecten wel.

niemand weet precies hoe het zit met on off cycle / lichaam herstel en geen rare hoeveelheden. De meningen zijn dus nog altijd verdeeld.

Dat zijn de bekende gevallen. En dat andere deel? De lever is gecompliceerder dan artsen denken en alcohol is niet het enigste met gevaren. Hier moet je al dagelijks jaren voor drinken om te sterven. Maar schade gebeurd al bij minder op enzym vlak en cellen.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 18:38 ----------

En waarom steroïden niet? Is een constante belasting van je lever en systeem weken lang, meerdere keren per jaar.

Drugs en alcohol hebben wel toxische metabolieten, maar bepaalde steroïden zelf ook. Testosteron zelf is al toxisch voor cellen, om dan nog over trenbolone te zwijgen. En dianabol op de lever?

Alledrie belasten cytoschroom P450 enzymen, wat is het verschil dan? Omdat het natuurlijk in je lichaam voor komt?
dus je eigen test is eigelijk ook al slecht voor je nou lekker dan haha

nee maar drugs alcohol of tabak is naar mijn meining veel schadelijker ken je ook niet met elkaar vergelijken ik denk dat na je 50ste beetje testo 50a70mg per week toedienen beter voor je is

ben het met big-t eens (Als je gaat kuren moet je gewoon aanvaarden dat je een stukje gezondheid inlevert, of een stukje risico neemt in ruil voor snellere groei.) ik denk dat afslank middelen hoger risco's zijn clen dnp t3 t4

dus je eigen test is eigelijk ook al slecht voor je nou lekker dan haha

nee maar drugs alcohol of tabak is naar mijn meining veel schadelijker ken je ook niet met elkaar vergelijken ik denk dat na je 50ste beetje testo 50a70mg per week toedienen beter voor je is

ben het met big-t eens (Als je gaat kuren moet je gewoon aanvaarden dat je een stukje gezondheid inlevert, of een stukje risico neemt in ruil voor snellere groei.) ik denk dat afslank middelen hoger risco's zijn clen dnp t3 t4

Je maakt ook maar tussen de 50 en 70mg per week test aan en dit is in verhouding met oestrogeen. Oestrogeen beschermt tegen de toxische effecten van testosteron. Daarom de bekende bijwerkingen van anti-oestrogenen.

De doseringen dat gebruikt worden bij bb is minimum 500mg per week aan androgenen. Zelfde als je insuline, oestrogeen, hgh enz.. gebruikt. Je lichaam is daar niet voor gemaakt en er is een fijne balans tussen hormonen voor een reden. Je lichaam is dan ook dagdagelijks bezig met deze hormonen om te zetten en te verwijderen vanwege toxische metabolieten.

Ik kan het hier vol met onderzoeken zetten als je wil en ook vergelijken met tabak, alcohol en drugs (en T3 en T4).

Laatst bewerkt:
Tabak en alcohol zijn schadelijker dan AAS. Natuurlijk kan je argumenteren dat de dosis de doorslag factor is. Maar zo kan je over alles lullen , alles waarmee je overdrijft is niet goed.

Valt allemaal wel mee als je weet wat je doet en de risico's overweegt is er vrij weinig aan de hand.Mensen die echt last hebben die hebben dan ook wat fout gedaan.

sjezus wat een achterlijke aap,
zit je nou met een bigsmile achter je pc, die onzin te typen, of ben je echt serieus??

en trouwens , ik heb nog nooit iemand gehoord die 1 van jouw genoemde bijwerkingen heeft gehad,ook niet op oudere leeftijd. Tenzij je die bijwerkingen pas op 60-70 jarige leeftijd krijgt.

Wss zal dat ook enkel bij hele hoge doseringen zijn ,en die voor lange tijd gebruikt worden. Zoals bij sommige profs....
Enige meest voorkomende bijwerking die vaak voorkomt is dat men een verhoogde cholesterol heeft , voor de rest enkel kleine bijwerkingen zoals acne,bitchtits , kortademig...

Dat is speculeren wat je nu doet. niemand weet en kan achterhalen wat de invloed van steroiden is op langere termijn.
Hoeveel mensen zijn ziek of sterven jong? misschien zitten er een hoop bij die vroeger gekuurd hebben?

Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn maar het kan wel. net zoals bij roken en veel alcohol drinken trouwens.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 15:16 ----------

ik ben ook van mening dat als men als gezonde persoon in vrij goeie fysiek 2 keer in zen leven een kuur en daar niet in overdrijft zet. ofzo en daar genoeg tijd tussen laat. het risico zo miniem is... wat wel niet wegneemt dat er zijn natuurlijk! ik denk dat vele gewoon de kick willen hebben en eens ze het gevoel leren kennen van het snel groeien door middel van deze substanties dat ze er een beetje hooked aan worden en dan zit je in een misbruik natuurlijk. wat altijd veel meer nadelen meebrengt

Ben ik mee eens. 2 lichte kuurtjes voor een boost kan geen kwaad.

Ik denk ook dat persoonlijke aanleg doorslaggevend is. Er zijn professionals die zulke grote hoeveelheden AAS tot zich nemen dat als menigeen dit zou nadoen binnen de kortste keren naar de 1e hulp zou moeten gaan.

Ik ken iemand die al 20 jaar kuurt en nog relatief gezond is en iemand anders die na 4 kuurtjes overleden is aan een hersentumor door waarschijnlijk dianabol en deca.
Natuurlijk kun je dat niet bewijzen maar ik denk wel dat persoonlijke aanleg op bijwerkingen doorslaggevend is en dus voor ieder anders,

sjezus wat een achterlijke aap,
zit je nou met een bigsmile achter je pc, die onzin te typen, of ben je echt serieus??

Vind jij jezelf stoer en heel wat in elk topic mij een aap noemen.Ik ga hier ook verder niet meer op in en pm mij ook niet meer je hebt antwoord en daar kan jij het mee doen.:D

Super fysiologische hoeveelheden hormonen exogeen toedienen is nooit ' gezond '

Vind jij jezelf stoer en heel wat in elk topic mij een aap noemen.Ik ga hier ook verder niet meer op in en pm mij ook niet meer je hebt antwoord en daar kan jij het mee doen.:D

ik probeer mensen te behoeden om jouw domme antwoorden als serieus op te nemen, en daarmee h.e.e.a. kunnen vernken. en ik stuur je een pm om geen topics te kapen, zoals jij en ik nu doen.

Terug
Naar boven