MuscleMeat

StevenG's Natadrol log!

sorry dat het even wat stiller was en het gaat dit weekend even stil blijven aangezien ik dit weekend naar de Ardenne ga, verjaardag van ne vriend en gaan kajakken nzo!
Gisteravond ook weggeweest op spa en cola.. ander niveau van uitgaan maar me wel goed geamuseerd! Voor de rest alles ok met mij qua natadrol cycle! post nog wel wat langer na het weekend! grt en prettig weekend allemaal!
Veel plezier :cool:

• Topic Starter Topic Starter
bad bad bad news :mad:
weekendje ging goed.. kajakken was leuk.. tot op een gegeven moment ik draaierig werd, had gevoel of ik diabetici patient was met lage suiker fzo.. en dan :kots: ... pfff :( mn moeder had me al gestuurd of ik me ook zo slecht voelde en idd wat later hing ik boven de pot.. wsl iets fout gegeten of virusje ofzo.. geen idee.. als gevolg heb ik in de namiddag/avond/ochtend niets gegeten (****ing lekkere BBQ moeten overslaan) enkel water gedronken en 4x moeten :kots:, lag vanaf 17u fzo in mn bed.. vndg ben ik al wat beter maar durf niet echt op de weegschaal te gaan staan, echt klote dat ik zoiets moet op lopen midden in mn cycle :fire: ben wel blij dat mn moeder het ook had wnt anders hadk schrik dat het aan de natty had gelegen maar mn moeder pakt geen natty (:roflol:) dus ja.. wsl iets slechts gegeten fzo.. geen idee.. but it sucks big time! zal proberen in de loop van de avond ook ff mn trainingen van vorige week te posten.. die waren wel goed maar ik heb schrik dat ik volgende week terug ga vallen in spierkracht aangezien ik nu echt slap ben pffff..

Hee ziet er allemaal goed uit je log ect, had 1 vraagje, naja eigenlijk mijn vriendin. Ik wil deze stack ook gaan proberen maar me vriendin vroeg zich of dit mijn zaad kan aantasten oid?? We zijn namelijk bezig een kleine te krijgen :)

Wow dat is lekker k*t Steven en dat precies in dat weekendje.
Heerst wel iets hoorde ik, hier zijn der ook aantal ziek.
Godzijdank ik niet, anders had ik de woeste gain die ik gemaakt heb afgelopen week niet gehad :P
Beterschap:thumbs:

Hee ziet er allemaal goed uit je log ect, had 1 vraagje, naja eigenlijk mijn vriendin. Ik wil deze stack ook gaan proberen maar me vriendin vroeg zich of dit mijn zaad kan aantasten oid?? We zijn namelijk bezig een kleine te krijgen :)

ik denk eigenlijk niet? nog niet echt bij stil gestaan?
http://www.gezondheidsplein.nl/oordeelmee/256/Vruchtbaarheid-van-de-man.html (eens ff doorlezen, gwn in het algemeen over zwanger worden n kwaliteit sperma nzo)
naja als je axis plat ligt ga je geen levensvatbaar zaad produceren denk ik.. maar dit legt je axis totaal niet plat.. dus ik denk geen gevaar?

Wow dat is lekker k*t Steven en dat precies in dat weekendje.
Heerst wel iets hoorde ik, hier zijn der ook aantal ziek.
Godzijdank ik niet, anders had ik de woeste gain die ik gemaakt heb afgelopen week niet gehad :P
Beterschap:thumbs:
idd :( ben nog steeds niet 100%.. maar eum woeste gain? vertel meer?

Nou zat al een tijdje op hetzelfde gewicht, had ook aantal weken overbelasting schouder dus niet getraind. Nu weer 2,5 week weer volop aan het trainen en merkte al wel iets vooruitgang qua massa maar zag niks op de weegschaal veranderen. Wel in de spiegel dat vet verminderde en spieren voller werden.
Kreeg van die mooie reacties, jij bent echt aangekomen, ik zo nou weegschaal zegt van niet :P. Stond vanochtend op de weegschaal en die gaf opeens 65 aan, ik zo nee kan niet, 4x der op en der af, ogen wrijven want was net wakker en bleef gewoon 65 aangeven :D
Woog vorige week zondag nog 62,5 dus 2,5 kilo in 1 week aangekomen waarvan heel weinig vet kan zijn. Voor mij is dit een woeste gain, kom normaal moeilijk aan dus.

Laatst bewerkt:
Nou zat al een tijdje op hetzelfde gewicht, had ook aantal weken overbelasting schouder dus niet getraind. Nu weer 2,5 week weer volop aan het trainen en merkte al wel iets vooruitgang qua massa maar zag niks op de weegschaal veranderen. Wel in de spiegel dat vet verminderde en spieren voller werden.
Kreeg van die mooie reacties, jij bent echt aangekomen, ik zo nou weegschaal zegt van niet :P. Stond vanochtend op de weegschaal en die gaf opeens 65 aan, ik zo nee kan niet, 4x der op en der af, ogen wrijven want was net wakker en bleef gewoon 65 aangeven :D
Woog vorige week zondag nog 62,5 dus 2,5 kilo in 1 week aangekomen waarvan heel weinig vet kan zijn. Voor mij is dit een woeste gain, kom normaal moeilijk aan dus.

:thumbs: goed bezig dan!! :)
nu richting de 90kg :D

Hehe weet niet of ik wel de 90 wil halen :P
Zat zelf te denken aan 80 tot 85 kilo mocht ik dat zonder AAS redden.
Nooit meer dan 70 gewogen dus kan moeilijk bepalen welke bouw ik heb bij welk gewicht dus afwachten maar. Maar thanks in ieder geval :D

Hehe weet niet of ik wel de 90 wil halen :P
Zat zelf te denken aan 80 tot 85 kilo mocht ik dat zonder AAS redden.
Nooit meer dan 70 gewogen dus kan moeilijk bepalen welke bouw ik heb bij welk gewicht dus afwachten maar. Maar thanks in ieder geval :D

ik ben ook heel lang, lang en smal geweest hoor.. plots begon ik gwn harder te 'gaine'.. en ja ik ken je lengte niet maar op 1m90 is 90kg niet zo bruut hoor :)
neem gwn je tijd, je wilt ook niet "dik" worden he en spiermassa aankomen lukt niet altijd (lees: zo goed als nooit) op 1 2 3 he :D maar keep up the good work!

Lengte staat gewoon bij stats :P. Ben 1.74 lang dus 90 kilo zou misschien een tikkie te zijn bij mij.
Ben ook altijd te dun geweest, 4 Maart dit jaar woog ik nog 53 kilo door alle stress en te weinig eten. Mag erg tevreden zijn over de behaalde 12kilo in die periode.

Dit soort supplementen zijn volgens mij nog niet lang genoeg op de markt en niet zo goed onderzocht als medicijnen om daar veel over te kunnen zeggen ben ik bang..

Net naar de doc geweest.. voedselvergiftiging/buikgriep.. ging gisteren op de weegschaal staan -2,3kg WTF???? onmogelijk denk ik en ****ing hard balen!!! straks nog eens op de weegschaal staan, vandaag proberen toch wel wat te eten, naja mijn logje is dus naar de zak.. vnv ook niet trainen aangezien doc zei datk moest rusten nzo.. vanaf dinsdag ga ik terug richting gym en zien wat het wordt.. wsl ook wel spierkracht verloren naja.. ga mss WG pakken om terug snel op oude gewicht te zitten.. enige piepkleine voordeel hieraan is dat ik wel de indruk heb dat ik nog wat droger sta.. maar ja ben sowieso ook spiermassa kwijt vrees ik.. man voel me echt k*t..

Aaaargh, dit is gewoon k*t bro', hopelijk ben je er snel weer bovenop

Net naar de doc geweest.. voedselvergiftiging/buikgriep.. ging gisteren op de weegschaal staan -2,3kg WTF???? onmogelijk denk ik en ****ing hard balen!!! straks nog eens op de weegschaal staan, vandaag proberen toch wel wat te eten, naja mijn logje is dus naar de zak.. vnv ook niet trainen aangezien doc zei datk moest rusten nzo.. vanaf dinsdag ga ik terug richting gym en zien wat het wordt.. wsl ook wel spierkracht verloren naja.. ga mss WG pakken om terug snel op oude gewicht te zitten.. enige piepkleine voordeel hieraan is dat ik wel de indruk heb dat ik nog wat droger sta.. maar ja ben sowieso ook spiermassa kwijt vrees ik.. man voel me echt k*t..

Ach zo erg zal het niet zijn. Meer dan 50% is vocht, als je nu rustig aan doet dan zal krachtverlies door paar dagen rust echt niet drastisch zijn. Mss 1 rep minder, maar dat maakt niet uit.

Beterschap iig!

Bedankt manne! en ja idd ook veel vocht verloren! ga seffens effe litertje water binnen kappe denk!
probleem is dat ik nu ook wel 1,5dag "off" natadrol/GHenerate zat.. nu seffens terug pakken.. maar denk dat dat niet zo een effect zal hebben op mn cycle aangezien mensen bvb bij havoc ook pulse e.d. ..

Die Ghenerate mag je toch maar 5 dagen achter elkaar pakken dus je hebt sowieso 2 dagen rust daarmee. Daarvan zal het effect niet verminderd zijn denk ik.
Hopelijk kun je morgen in ieder geval al weer trainen, probeer vandaag gewoon te rusten beetje van het weer genieten en veel water zuipen :thumbs:

Paar dagen rusten/herstellen en dan terug vreten en trainen als een beest.
Works every time :-)
Zoals al gezegd is het grotendeels vocht wat je verliest en waardoor je minder weegt nu. Spiermassa en kracht zijn na een goede trainingsweek terug in orde.

Dat gewichtverlies is vooral te wijten aan lege maag/darmen en veel vocht dat je kwijt bent. Zo snel verlies je geen spiermassa (gelukkig :rolleyes:). De trainingen zullen idd de eerste week niet zo best verlopen omdat je verzwakt bent en nog herstellende. Even op de tanden bijten en na een goei week back to basics!

Ben benieuwd naar updates :) Wanneer ben je eigenlijk klaar?

Thx manne, sorry dat het hier ff stil is maar voel me nog echt brak.. heb ook een kopvalling ofiets (zo noemde de doc het toen ik er was voor mn voedselvergiftiging/buikgriep shizzle) waardoor mijn energiepijl 0 is ofzo.. gisteren ff gaan koersen maar pff.. morgen ga ik wel trainen! ga er een pre-wo bij pakken om toch hopelijk nog een deftige training neer te zetten.. we zullen zien..! als het lekker gaat train ik gwn elke dag nog van deze week en dan zal mn niveau wel snel terug het oude zijn!

Terug
Naar boven