gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
staat allemaal in heel mn log, ik hemel helemaal niets op.
check Bizar, Sanca, .. hun logs en volg die moest je mij in twijfel trekken.
Probeer jullie enkel maar zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn vorderingen en training, als dit niet geapprecieerd wordt, steek ik mijn tijd beter in andere zaken ipv in excel zitten typen, geloof mij er zijn leukere dingen
moest je 2min de tijd hebben genomen om eventjes te lezen wat ik de afgelopen weken heb zien posten, dan had je gelezen dat de eerste weken de effecten van natadrol minimaal waren. vanaf einde week 2 begin week 3 ben ik een krachtwinst beginnen merken dewelke je terug vindt in mijn trainingen, mijn gewicht,vet% is gepost geweest maar eveneens dat dit met een korrel zout moet genomen worden. voor de rest zijn mijn abs zichtbaarder geworden wat mij toont dat mn bf% is gedaald voor de rest ben ik zwaarder geworden dus normaal toont dit op een toename in VVM, hoeveel juist weet ik niet, geen 5kg, geen 3kg.. nee geen superlog waarin ik superman word, wil je dat hebben, check dan AAS logs, dan kan er in een log wel een +10kg zijn met de bijhorende neveneffecten.. ik hemel dus naar mijn mening niets op, ik zeg het je zelf dat dit geen supermansupplement is, je zal hier niet een pro-bb'r lijf van krijgen of die beachlook waar je van droomt.. wel zeg ik wat de effect op mij zijn dus ik denk niet dat ik bezig ben met ophemelen? maar ben blij dat er nu meerdere loggers zijn, check hun en vraag hun mening, moet je mij niet liggen aanvallen![]()
ok, thx, maar vind je dat het product zijn geld waard is? Het kost toch om en bij de 100 €? Is het een meerwaarde tov een of andere creatineblend?

. Meeste nemen 2 potjes omdat werking pas na 3 weken begint en die 120 caps is voor 4 weken dus. Daarnaast word een PCT aangeraden in de vorm van Formadrol, of dit noodzakelijk is geen idee kan marketing zijn of het heeft inderdaad een toegevoegde waarde. En de stack die de meeste hier gebruiken bevat ook Ghenerate.

ben laatste tijd wat lui om het altijd direct in te type 
post trainingen dus zo
power power power!
ik zie het als een compliment