AndroidHealthClinic

StevenG's Natadrol log!

staat allemaal in heel mn log, ik hemel helemaal niets op.
check Bizar, Sanca, .. hun logs en volg die moest je mij in twijfel trekken.
Probeer jullie enkel maar zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn vorderingen en training, als dit niet geapprecieerd wordt, steek ik mijn tijd beter in andere zaken ipv in excel zitten typen, geloof mij er zijn leukere dingen ;)

moest je 2min de tijd hebben genomen om eventjes te lezen wat ik de afgelopen weken heb zien posten, dan had je gelezen dat de eerste weken de effecten van natadrol minimaal waren. vanaf einde week 2 begin week 3 ben ik een krachtwinst beginnen merken dewelke je terug vindt in mijn trainingen, mijn gewicht,vet% is gepost geweest maar eveneens dat dit met een korrel zout moet genomen worden. voor de rest zijn mijn abs zichtbaarder geworden wat mij toont dat mn bf% is gedaald voor de rest ben ik zwaarder geworden dus normaal toont dit op een toename in VVM, hoeveel juist weet ik niet, geen 5kg, geen 3kg.. nee geen superlog waarin ik superman word, wil je dat hebben, check dan AAS logs, dan kan er in een log wel een +10kg zijn met de bijhorende neveneffecten.. ik hemel dus naar mijn mening niets op, ik zeg het je zelf dat dit geen supermansupplement is, je zal hier niet een pro-bb'r lijf van krijgen of die beachlook waar je van droomt.. wel zeg ik wat de effect op mij zijn dus ik denk niet dat ik bezig ben met ophemelen? maar ben blij dat er nu meerdere loggers zijn, check hun en vraag hun mening, moet je mij niet liggen aanvallen ;)

ok, thx, maar vind je dat het product zijn geld waard is? Het kost toch om en bij de 100 €? Is het een meerwaarde tov een of andere creatineblend?

120 caps is niet zoveel :P. Meeste nemen 2 potjes omdat werking pas na 3 weken begint en die 120 caps is voor 4 weken dus. Daarnaast word een PCT aangeraden in de vorm van Formadrol, of dit noodzakelijk is geen idee kan marketing zijn of het heeft inderdaad een toegevoegde waarde. En de stack die de meeste hier gebruiken bevat ook Ghenerate.

• Topic Starter Topic Starter
ok, thx, maar vind je dat het product zijn geld waard is? Het kost toch om en bij de 100 €? Is het een meerwaarde tov een of andere creatineblend?

mja 100euro is idd veel.. maar je bent ook 10weken bezig = meer als 2maand..
ik drink nu ook geen alcohol meer.. moest ik de afgelopen weken alcohol hebben zitten drinken dan was ik al over de 100euro uitgekomen :D
en heb eigenlijk tot nu toe amper pre-wo bij mn stack gebruikt, train vanzelf lekker.. als je telt dat een potje crack ook al snel 45euro kost en je daar ook maar een goeie maand op traint.. dan relativeer je die 100euro wel.. maar ik snap je standpunt perfect, 100euro is idd veel.. moet je zelf beetje afwegen :)

zeker mooi, alleen staat de dollar niet meer zo goed tov de euro.. moest dit een 1,5j terug geweest zijn, dan was het echt een goeie deal! dus GO EURO!!! :D vroeger bestelde ik vaak uit Amerika, meestal bb.com toen stond de euro laag en ik had nooit naheffing.. nu moet je maar eens het bestel in amerika topic checken, bijna altijd van die k*tnaheffingen (soms zelfs een half jaar nadat je besteld hebt) :mad:

dit soort posten:

Iemand ervaring met problemen/vertraging bij de douane?

Mijn bestelling (Fedex) is 25 mei aangekomen in Veldhoven en de status staat sinds die tijd op 'Clearance in progress'. Vanmiddag besloten om maar eens contact op te nemen met Fedex. De medewerkster kon me helaas ook niet veel verder helpen. Navragen bij de douane zou geen zin hebben omdat ze toch niks loslaten en uit ervaring zei ze dat dat de boel vaak alleen maar vertraagd. (ze houden er niet zo van om op hun vingers gekeken te worden)

Ik weet 99,9% zeker dat er geen verboden stoffen zitten in de producten die ik heb besteld. Als een product in beslag is genomen zou ik toch allang een brief hebben ontvangen, lijkt me. Ik heb het vermoeden dat ze iets aan het testen zijn.

Heeft iemand al een keer zoiets meegemaakt? En hoelang heeft dit geduurd?

DHL geeft het tegenwoordig ook meteen aan bij de overheid. ter***lijers, heb 50 euro naheffing moeten betalen.

laten mij dus geen natadrol in het buitenland (Amerika) bestellen..
maar Twack, moest je bestellen daar, laat het dan ff weten in dit topic, kosten van shipping, of er naheffing is nzo, zullen wel meer mensen willen weten ;)

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

zal morgen trouwens weer eens excel openen en mn trainingen posten :cool: ben laatste tijd wat lui om het altijd direct in te type :o

Laatst bewerkt:
Hmm dus je traint momenteel zonder Pre Workout der bij ?
Was zelf wel van plan pre workouts der bij te nemen, opzicht kosten van die 2 die heb vallen ook mee aangezien ze samen ook voor 10weken zijn.
Benieuwd hoe dat dan samen gaat tegen die tijd :P

Hmm dus je traint momenteel zonder Pre Workout der bij ?
Was zelf wel van plan pre workouts der bij te nemen, opzicht kosten van die 2 die heb vallen ook mee aangezien ze samen ook voor 10weken zijn.
Benieuwd hoe dat dan samen gaat tegen die tijd :P

nja, had nog wat sampeltjes liggen en af en toe hebk er eentje gepakt, laatste keer bvb zo een half flesje nitric oxide no-xplode (niet echt een aanrader vond ik) soit vnv of morgenavond ga ik andere helft flesje pakken en dan mss groter effect.. ga nu eens ff excelle :rolleyes: post trainingen dus zo :cool:

vorige week heb ik geprobeerd altijd een extra setje eruit te persen met hoger gewicht en zoveel mogelijk reps te halen, deze week wilde ik het gewicht van dat extra setje beheersen en als mijn derde setje, 8reps doen..

Benchpress 3x8 1x8 (spot) bar, 75 80 85 (spotter moest wel hard helpen)
Incl. DB press 3x8 20,36,38
Decline cable flies 3x8 10,15,20
Dips (tot fail, max 12) 3x8 10,10,10
EZ barbell curl 3x8 20,35,37,5
Hammer curls 3x8 14,16,18

Pendlay rows 2x8, 1x7 70,80,90 (****ed up uitoefening dus mr 7 waard)
Power cleans 3x8 50,60,70
Hor. Cable rows V-bar 3x8 80,85,90
Lat pulldown wide grip 3x8 85,95,100 (spotter bij de laatste reps)
French press 3x8 30,32,5 35
Tricep cable pushdown 3x8 36,42,47

overall ben ik tevreden, uitvoering was niet 100% correct bij sommige oef, ga volgende week dit gewicht terug pakken denk ik wnt uitvoering blijf ik erg belangrijk vinden. toch echt wel een nette stijging al vind ik. mijn eerste training was bvb bar,60,70,80 terwijl ik nu bijna de bar, 75 80 85 beheers :eyebrow: power power power!
voor de rest zei mn oudere zus (no pics) dat ik moest stoppe met trainen omdat ik té werd :roflol: ik zie het als een compliment :cool:

voor de rest niet veel verandering, pukkel is weer weg (oef :o), geen backpumps meer gehad, moet wel zeggen dat libido terug naar normaler niveau is gegaan, mss omdat ik minder stress heb fzo, gn idee..

for the record: log dag 26

Laatst bewerkt:
zeker mooi, alleen staat de dollar niet meer zo goed tov de euro.. moest dit een 1,5j terug geweest zijn, dan was het echt een goeie deal! dus GO EURO!!! :D vroeger bestelde ik vaak uit Amerika, meestal bb.com toen stond de euro laag en ik had nooit naheffing.. nu moet je maar eens het bestel in amerika topic checken, bijna altijd van die k*tnaheffingen (soms zelfs een half jaar nadat je besteld hebt) :mad:

dit soort posten:

laten mij dus geen natadrol in het buitenland (Amerika) bestellen..
maar Twack, moest je bestellen daar, laat het dan ff weten in dit topic, kosten van shipping, of er naheffing is nzo, zullen wel meer mensen willen weten ;)
Oei dat waren slechte voorbeelden ja.. en je hebt gelijk het prijsverschil is meestal te verwaarlozen, en de risico's vaak niet waard.

Ben zelf niet van plan Natadrol te bestellen, ik moet een beetje op de centjes letten de laatste tijd, dus ik hou het (ongeveer) bij de basics op het moment..

Al zou ik daar iets bestellen dan zal ik me melden!

Je maakt in ieder geval vooruitgang met deze supplementen, daar heb je ze natuurlijk ook voor gekocht. Benieuwd wat de aankomende weken nog gaan brengen :thumbs:

Tja het zijn misschien geen monster gains.
Laten we uitgaan van die 1,2 kilo winst, zonder het mogelijke poep-effect dan :P.
Je spieren komen beter uit, je hebt het idee dat je vet verminderd dus VVM gaat omhoog.
Toch redelijk netjes voor die 26 dagen lijkt mij dan.

yes n weegschaal says: 93.2 :woot:
naja mss seffens ff naar wc en dan ist mss al terug 92.5 :roflol:

Als je echt een 2-tal kilo kan winnen met die Natadrol zou ik onder de indruk zijn. Want jouw stats zijn toch al redelijk in orde!

OP Amerikaanse forums heb ik ook wel al logs gezien van mensen die 2à3 kg (of meer) wonnen op natadrol. Maar dat waren kerels die minder dan 70kg wogen en nog helemaal niet aan dit soort sups moet denken.
En dan is zo 2 of 3kg natuurlijk helemaal niet abnormaal met of zonder supps.

Je trainingen zien er ook wel zeer ok uit en je eet genoeg, dus ik denk wel dat jij het maximum uit dit product zal halen.
Ik geloof er nog steeds niet echt in Natadrol, maar ik ben zeker dat jij wel alles eerlijk weergeeft. Dus hopelijk kan je rond die 2kg winst uitkomen, succes!

Als je echt een 2-tal kilo kan winnen met die Natadrol zou ik onder de indruk zijn. Want jouw stats zijn toch al redelijk in orde!

OP Amerikaanse forums heb ik ook wel al logs gezien van mensen die 2à3 kg (of meer) wonnen op natadrol. Maar dat waren kerels die minder dan 70kg wogen en nog helemaal niet aan dit soort sups moet denken.
En dan is zo 2 of 3kg natuurlijk helemaal niet abnormaal met of zonder supps.

Je trainingen zien er ook wel zeer ok uit en je eet genoeg, dus ik denk wel dat jij het maximum uit dit product zal halen.
Ik geloof er nog steeds niet echt in Natadrol, maar ik ben zeker dat jij wel alles eerlijk weergeeft. Dus hopelijk kan je rond die 2kg winst uitkomen, succes!

bedankt :cool: ik ben ook gwn nog meer "dedicated" en nog harder ga door die natadrol :D drink echt 0,0 alcohol meer, eet ook echt gezond/veel en idd probeer alles zo goed mogelijk te posten! ik was hiervoor ook al redelijk "obsessed" bezig met krachttraing etc, maar zo een cycle geeft je toch nog nét dat ietsje extra om er 200% voor te gaan :)

ook weermaals bedankt voor iedereen zijn posts/reacties in dit topic, dit houdt mij ook zeer gemotiveerd! :cool:

ik ben ook gwn nog meer "dedicated" en nog harder ga door die natadrol :D drink echt 0,0 alcohol meer, eet ook echt gezond/veel en idd probeer alles zo goed mogelijk te posten! ik was hiervoor ook al redelijk "obsessed" bezig met krachttraing etc, maar zo een cycle geeft je toch nog nét dat ietsje extra om er 200% voor te gaan :)
Dat betekend misschien wel dat een deel van die 2 kilo extra VVM door extra inzet(beter eten, slapen en strainen) zou kunnen komen.. :burger:
Hierbij wil ik NIET zeggen dat Natadrol niet werkt, een placebo effect zul je altijd wel hebben..

Dat betekend misschien wel dat een deel van die 2 kilo extra VVM door extra inzet(beter eten, slapen en strainen) zou kunnen komen.. :burger:
Hierbij wil ik NIET zeggen dat Natadrol niet werkt, een placebo effect zul je altijd wel hebben..

ja hoor dat besef ik ook goed hoewel 2 VVM door gwn beetje meer dedication ook wel veel zou zijn :D ik at al redelijk correst en sliep al genoeg uren etc etc :) maar wou het er idd ook maar ff bijtypen om zo eerlijk mogelijk naar jullie allen te zijn :thumbs:

ja hoor dat besef ik ook goed hoewel 2 VVM door gwn beetje meer dedication ook wel veel zou zijn :D ik at al redelijk correst en sliep al genoeg uren etc etc :) maar wou het er idd ook maar ff bijtypen om zo eerlijk mogelijk naar jullie allen te zijn :thumbs:
Mee eens, en ook nette complete informatievoorziening!! :hedbang::banana:

sorry dat het even wat stiller was en het gaat dit weekend even stil blijven aangezien ik dit weekend naar de Ardenne ga, verjaardag van ne vriend en gaan kajakken nzo!
Gisteravond ook weggeweest op spa en cola.. ander niveau van uitgaan maar me wel goed geamuseerd! Voor de rest alles ok met mij qua natadrol cycle! post nog wel wat langer na het weekend! grt en prettig weekend allemaal!

Terug
Naar boven