XXL Nutrition

STH: waar of niet?

stiffmeister

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
gewoon een vraagje hoor omdat de threads omtrend sth niet echt duidelijk zijn....voor mij dan toch :rolleyes:

voor meer massa: sth-slin-t3-zwaar androgene as

voor harde look : sth-t3-as
(contest prep)

of is het nog iets anders???

voor meer massa: STH-AAS(insuline niet verplicht)

stiffmeister zei:
gewoon een vraagje hoor omdat de threads omtrend sth niet echt duidelijk zijn....voor mij dan toch :rolleyes:

voor meer massa: sth-slin-t3-zwaar androgene as

voor harde look : sth-t3-as
(contest prep)

of is het nog iets anders???

Voor een harde look is sth en t3 voldoende. Je kunt dan ook een iets lagere doseringen hanteren bv 2iu per dag. EN dan het liefts s''nachts injecteren of na de laatste maaltijd voor het slapen gaan.

Chemical zei:
Voor een harde look is sth en t3 voldoende. Je kunt dan ook een iets lagere doseringen hanteren bv 2iu per dag. EN dan het liefts s''nachts injecteren of na de laatste maaltijd voor het slapen gaan.
Hee Jerry,

Ik begrijp niet wat jij bedoelt met voor het slapen injecteren van sth .
Want een mens maakt zijn eigen sth aan in de eerste paar uur van zijn diepe slaap en als jij net daarvoor geinjecteert heb dan maak je zelf geen sth aan omdat er sth in je lichaam aanwezig is.
En als je overdags of s'morgens injecteert dan heb je geen last van het stop zetten van je eigen sth productie.
Kijk ook maar eens op buitenlandse boards , ben nog nergens iemand tegen gekomen die voor het slapen sth injecteert.

Groetje Adrbeest.

adrbeest zei:
Hee Jerry,

Ik begrijp niet wat jij bedoelt met voor het slapen injecteren van sth .
Want een mens maakt zijn eigen sth aan in de eerste paar uur van zijn diepe slaap en als jij net daarvoor geinjecteert heb dan maak je zelf geen sth aan omdat er sth in je lichaam aanwezig is.
En als je overdags of s'morgens injecteert dan heb je geen last van het stop zetten van je eigen sth productie.
Kijk ook maar eens op buitenlandse boards , ben nog nergens iemand tegen gekomen die voor het slapen sth injecteert.

Groetje Adrbeest.

Ik heb deze theorie ook niet zelf verzonnen vond het in eerste instantie ook appart, maar heb toch aardig wat info op het net gevonden en ok aardig at jongens geproken die al een tijd meedraaien in de hogere circuits. Je licham maakt inderdaad in de eerste twee uur van slaap de grootste hoeveelheid hgh aan. Dit doet het echter of je nu wel of geen extra hgh binnenkrijgt de eigen aanmaak lijdt hier niet onder. Door tijdens deze piek een extra dosis aan hgh binnen te krijgen komt je lichaam in de ultiema staat om gebruik van een max aan hgh te gebruiken.

maar stel je neemt sth+anadrol/dianabol end. Dan zal je ook helemaal geen last hebben van vocht of wel?

marcos zei:
maar stel je neemt sth+anadrol/dianabol end. Dan zal je ook helemaal geen last hebben van vocht of wel?
Met zulke anebolen hou je wel vocht vast maar dar maakt niks uit .
Je gaat gewoon halverwege je kuur spullen gebruiken die geen vocht meer vast houden en dan loopt het vocht langszaam je lichaam uit zonder gewicht te verliezen en ben je al je vocht aan het eind van je kuur kwijt.
Doe dat normaal ook met gewone kuren dat ik niet leeg loop naar mijn kuur.
Werkt een beetje deprie als je veel lichter wordt vandaar dat ik dat al in mijn kuur doe.
Wat wel inhoud dat het langere kuren zijn dan normaal.

marcos zei:

STH zorgt voor een lager bf% maar heeft verder weinig invloed op de hoeveelheid vocht die het lichaam vasthoudt. Maar zoals al aangegeven is je schakelt over naar de as die minder vocht vasthouden.

Bij een normale kuur kan je eigenlijk wel een lange kuur doen waar je dieet en je spullen afstemmen op bulken en na een aantal weken op cutten?
bijv:
week 1-10 :500mg test enanth./wk (1-2 test prop 100mg eod???)
week 11-15: 100mg test prop eod
Week 1-7 : 75-76 mg Finaplix/Trenbolone/ED
week 7-12: winstrol 50 mg ed
week 2-12: proviron 50-75 ed

HCG 10-13 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 14-18 : 20 mg Nolvadex per dag
Week 14-15 : 100 mg clomid per dag
Week 16-17 : 50 mg clomid per dag

heb een beetje zitten uitpuzzelen en mss beter in een andere thread, maar wil graag jouw mening horen. Hier ga ik bijv. tot week 7 bulken en dan langszaam calorieen/koolh verminderen. Wat vind je hiervan Adr?

marcos zei:
Bij een normale kuur kan je eigenlijk wel een lange kuur doen waar je dieet en je spullen afstemmen op bulken en na een aantal weken op cutten?
bijv:
week 1-10 :500mg test enanth./wk (1-2 test prop 100mg eod???)
week 11-15: 100mg test prop eod
Week 1-7 : 75-76 mg Finaplix/Trenbolone/ED
week 7-12: winstrol 50 mg ed
week 2-12: proviron 50-75 ed

HCG 10-13 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 14-18 : 20 mg Nolvadex per dag
Week 14-15 : 100 mg clomid per dag
Week 16-17 : 50 mg clomid per dag

heb een beetje zitten uitpuzzelen en mss beter in een andere thread, maar wil graag jouw mening horen. Hier ga ik bijv. tot week 7 bulken en dan langszaam calorieen/koolh verminderen. Wat vind je hiervan Adr?
Als ik deze kuur zal doen dan zal ik

Week 1 tot met 12 boldenone nemen 400 mg/Week.
Week 1 tot met 10 enanthate nemen 500 mg/week.
Week 1 tot met 4 dianabol 40 mg/dag.
Week 9 tot met 13 trenbolone 75 mg/dag.
Week 10 tot met 15 strombaject 50 mg/om de dag.
Week 12 tot 15 proviron 75 mg/dag.

En dan met je voeding goed bulken de eerste 8 weken dan dan langszaam je vetten laten zakken maar niet een cut dieet gaan volgen.
En eventueel iets in koolhydraten gaan zakken maar niet veel.
En je ken zelf aan je lichaam zien hoe je op de voedings verandering reageert
Want groeien en cutten gaat moeilijk.
Maar je ken zo wel eerste weken goed groeien en dan langszaam je vocht uit je lichaam afvoeren dat je aan het eind van je kuur bijna geen vocht meer in je lichaam vast heb.
En dan zie je er aan het eind toch een stuk scherper uit en je bent dat gezeik van vocht (gewicht) verlies na je kuur grotendeels kwijt.

Maar het is wel een pittig kuurtje en zeker niet voor een beginner!!!!!!!!!!!!!

Maar dat ken je denk ik zelf wel inschatten of het voor jou is weg gelegt.

En een goeie nakuur maar daar laat ik me niet over uit want daar zijn zoveel meningen over.

Groetjes Adrbeest.

• Topic Starter Topic Starter
Chemical zei:

dus dan kan je bv 12weken sth-as en evt slin gaan nemen en dan de 12 weken daarna enkel sth en t3 en je nakuur.....

dus in feite een totale kuur van 24 weken waar je de eerste 12 weken 2x 2iu sth per dag neemt en dan de volgende 12 weken 1x 2iu per dag

zo iets ongeveer:

week 1-12: 2x 2iu sth/d
week 1-12: 400mg deca
week 1-12: 500mg test enth
week 1-6 : 150mg anadrol

week 16: 100mg clomid/d
week 17: 50mg clomid/d
week 16: 40mg nolva/d
week 17: 20mg nolva/d
eventueel tijdens de kuur nog wat hcg

week 13-24: 1x 2iu sth/d +t3

dus de eerste 12 weken massa en daarna harder worden

zou het zo kunnen of lijkt dit nergens op?
BEN ZEKER NIET VAN PLAN DIT TE GAAN DOEN HOOR, MAAR BEN NIEUWSGIERIG :D

stiffmeister zei:
dus dan kan je bv 12weken sth-as en evt slin gaan nemen en dan de 12 weken daarna enkel sth en t3 en je nakuur.....

dus in feite een totale kuur van 24 weken waar je de eerste 12 weken 2x 2iu sth per dag neemt en dan de volgende 12 weken 1x 2iu per dag

zo iets ongeveer:

week 1-12: 2x 2iu sth/d
week 1-12: 400mg deca
week 1-12: 500mg test enth
week 1-6 : 150mg anadrol

week 16: 100mg clomid/d
week 17: 50mg clomid/d
week 16: 40mg nolva/d
week 17: 20mg nolva/d
eventueel tijdens de kuur nog wat hcg

week 13-24: 1x 2iu sth/d +t3

dus de eerste 12 weken massa en daarna harder worden

zou het zo kunnen of lijkt dit nergens op?
BEN ZEKER NIET VAN PLAN DIT TE GAAN DOEN HOOR, MAAR BEN NIEUWSGIERIG :D

het kan wel al zie ik er zelf het nut niet echt van in . In de eerste 12 weken zul je namelijk ook hard en droog kunnen worden. Verder is het aan te raden om in eenkuur van sth slin en as er toch T3 bij te nemen zodat je metabolisme omhoog gaat wat ook een positieve invloed heeft op de werking van de as.

ben nu bezig met een kuur van sth-slin-t3 en as

Laatst bewerkt:
T3 om je schildklier harder te laten werken? je schildklier gaat dan juist langzamer werken

europeman zei:
T3 om je schildklier harder te laten werken? je schildklier gaat dan juist langzamer werken

DRUG CLASS AND MECHANISM: Liothyronine sodium is a synthetic (man-made) version of one of the two hormones made by the thyroid gland, triiodothyronine. It is used for treating individuals who are hypothyroid (do not produce enough thyroid hormones). Thyroid hormones increase the metabolism (activity) of all cells in the body. In the fetus, newborn infant and child, thyroid hormones promote growth and development of tissues. In adults, thyroid hormones help to maintain the function of the brain, the use of food by the body, and body temperature.

wat wil je hiermee zeggen? je schildklier maakt 2 hormonen aan, T4 en T3 , T3 werkt meteen en T4 wordt in de lever opgeslagen tot dat je lichaam het nodig hebt, dan zal je lever het actief maken en in T3 omzetten. T3 nemen is hetzelfde verhaal als met testeron, als je testeron injecteert gaan je ballen toch ook niet ineens harder werken, ze stopen of werken langzamer

europeman zei:
wat wil je hiermee zeggen? je schildklier maakt 2 hormonen aan, T4 en T3 , T3 werkt meteen en T4 wordt in de lever opgeslagen tot dat je lichaam het nodig hebt, dan zal je lever het actief maken en in T3 omzetten. T3 nemen is hetzelfde verhaal als met testeron, als je testeron injecteert gaan je ballen toch ook niet ineens harder werken, ze stopen of werken langzamer

Ik wil alleen aangeven dat het het niveau aan hormonen in je lichaam verhoogt waardoor je metabolisme versnelt en ook de werking van de as omhoog gaan.

europeman zei:

Maar je hebt inderdaad gelijk dat de schildklier zelf minder hard gaat werken. Dat is ook de reden waarom mensen die er nietvoorzichtig mee omgaan de rest van hun leven aan de t3 kunnen blijven

je hebt je reply al veranderd zie ik, je had het dus verkkeerd omschreven, je bedoelde metabolisme inplaats van schildklier

Chemical zei:
het kan wel al zie ik er zelf het nut niet echt van in . In de eerste 12 weken zul je namelijk ook hard en droog kunnen worden. Verder is het aan te raden om in eenkuur van sth slin en as er toch T3 bij te nemen zodat je schildklier harder gaat werken wat ook een positieve invloed heeft op de werking van de as.

ben nu bezig met een kuur van sth-slin-t3 en as

dit was het origineel wat je zij

iedereen weet hoe jerry het bedoelde. c'mon man, dit is echt ant****en..

Terug
Naar boven