Nu ga ik naar de winkel want mijn vrouw zegt dat er geen eten meer in huis is en dat we inkopen moeten doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ga ik naar de winkel want mijn vrouw zegt dat er geen eten meer in huis is en dat we inkopen moeten doen.
En dat niet alleen, al mijn vrienden zijn 100% true natural.Voor een sociaal randgeval heb jij best een goede vriendenkring. @Mister TN en nu ook al Ricochet. Kwaliteit boven kwantiteit!
En dat niet alleen, al mijn vrienden zijn 100% true natural.
Ik ga alleen voort op die foto. ken hem verder niet.
Mag ik ook in je vriendenkring?
Hij is 1m75 en weegt tussen de 85-90 kg. Naturel my ass...
Net zoals topsporters niet natty zijn --> brugje naar het topic.
Vind hêm er op die foto niet spectaculair uitzien eigenlijk.
Nee, je bent niet true natural.
Galen en TidusDeze afwijzing komt echt aan! Ik zag ons samen al leuke avonturen beleven...
- Galen en Tidus plukken bloemen voor @Mister TN
- Galen en Tidus gaan naar de fitness
- Galen en Tidus bakken pannenkoeken
- ...

met true natty's 
Nouja misschien is het in jouw omgeving normaler, ik kom uit een omgeving met vrij simpele mensen om me heen denk ik. Mensen die mij succes wensen met hartproblemen als ik een kuur ga doen maar zelf obese zijn, roken en elk weekend alcohol drinken.
Ik denk dat je zou verschieten wat sommigen in de tour de france allemaal gebruiken.En dat is niet enkel EPO.
Wat is het belang van dat er met epo minder winst te behalen valt int wielrennen tov aas in BB?
Als jan met de pet pro dosissen aas zet dan zal hij ook geen mr olympia worden.
Verder interesseerd het me niet of topsporters gebruiken of niet.
Duidelijk dat @skydirk geen natural Russische atleten als vrienden heeft.
)Speciale hollandsche oude kaas genen.De Russen gebruiken maar wij Nederlanders, die al jaren domineren in de schaatssport, zijn natuurlijk natuurlijk (toch)
Ja, wij zijn getalenteerd. Bovendien schaatsen wij ook dagelijks naar ons werk, dus zijn wij dat gewend.De Russen gebruiken maar wij Nederlanders, die al jaren domineren in de schaatssport, zijn natuurlijk natuurlijk (toch)