MuscleMeat

stop met anabolen ga voetballen

Vind hêm er op die foto niet spectaculair uitzien eigenlijk.

Ik vind geen foto's die zijn fysiek eer aan doen. Op bewegende HD beelden zie je dat hij een heel laag VP heeft. Streeffysiek maar juicen zie ik niet meer zitten... Ohwell, dan blijf ik maar dik.

Nouja misschien is het in jouw omgeving normaler, ik kom uit een omgeving met vrij simpele mensen om me heen denk ik. Mensen die mij succes wensen met hartproblemen als ik een kuur ga doen maar zelf obese zijn, roken en elk weekend alcohol drinken.

Niet bepaald. Ik ga met mensen om door heel Nederland. Simpele en hoogopgeleide mensen. Denk echt dat het aan je manier van onderbouwen is.
Net zoals ik altijd hoor dat mensen opmerkingen maken over tupperware bakken met gezond voedsel. Ook nooit problemen mee.

Ik denk dat je zou verschieten wat sommigen in de tour de france allemaal gebruiken.En dat is niet enkel EPO.

Wat is het belang van dat er met epo minder winst te behalen valt int wielrennen tov aas in BB?

Als jan met de pet pro dosissen aas zet dan zal hij ook geen mr olympia worden.

Verder interesseerd het me niet of topsporters gebruiken of niet.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ac...-bekentenissen-van-een-dopingdokter~b42d319e/

ook een interessante..

Screenshot_20190125-135739_Netflix.jpg

Juist, die schaatsers zijn minstens net zo clean als onze wielrenners.

Ik verbaas mij altijd om de naïeve reacties wanneer je iemand kent ook zeker weet of iemand wel/niet gebruikt.
Neefjes, vrienden, trainers....hoe goed denk je werkelijk iemand echt te kennen? Waarom zou die kennis jou wel teleur willen te stellen door toe te geven dat je de boel bedondert?

"Pa ik moet je iets vertellen. Al mijn gouden medailles zijn niet dankzij jouw perfecte genen behaald. Ik heb de spuit in mijn reet gezet en iedereen ziet mij als ideale schoonzoon maar ik hou jullie allemaal voor de gek. Bovendien ben in het olympisch dorp ook nog van bil gegaan met een homofiel, want eigenlijk ben ik maar voor de schone schijn getrouwd. Maar niks zeggen hoor, we gaan gewoon vrolijk verder.
Ben je nu teleurgesteld, nee toch?"

Terug
Naar boven