AndroidHealthClinic

stop met anabolen ga voetballen

Bezoekers in dit topic

A Mexican standoff

ykaRpgL.gif
 
Schwarzeneggertje ook, hij is een freak of nature. Zet topsportprestaties neer in meerdere disciplines (zelfs op een iets oudere leeftijd) en heeft nooit anaboeloes aangeraakt...

Nee, met jou heb ik nog wel een appeltje te schillen!

Goh, bijzonder.
 
Dat is toch ook. Ik ga jou niet overtuigen en jij mij niet en dan zijn we toch uitgesproken.

Dat is ook zo, maar als jij zegt "we zijn uitgesproken", an komt het over alsof jij zojuist bepaald hebt dat ik niets meer mag zeggen.

En ik mag dan wel een vrouw zijn, ik laat me door niemand zeggen wat ik wel en niet mag! Behalve door Vonk dan.. die is jammer genoeg wel de baas bij ons in huis :(
 
Dat is ook zo, maar als jij zegt "we zijn uitgesproken", an komt het over alsof jij zojuist bepaald hebt dat ik niets meer mag zeggen.

En ik mag dan wel een vrouw zijn, ik laat me door niemand zeggen wat ik wel en niet mag! Behalve door Vonk dan.. die is jammer genoeg wel de baas bij ons in huis :(

Zwijg!!!!
 
Dat is ook zo, maar als jij zegt "we zijn uitgesproken", an komt het over alsof jij zojuist bepaald hebt dat ik niets meer mag zeggen.

En ik mag dan wel een vrouw zijn, ik laat me door niemand zeggen wat ik wel en niet mag! Behalve door Vonk dan.. die is jammer genoeg wel de baas bij ons in huis :(
Dan is dat misschien slecht overgekomen maar niet zo bedoeld. Jammer genoeg is mijn vrouwtje de baas bij ons thuis.
 
Dan is dat misschien slecht overgekomen maar niet zo bedoeld. Jammer genoeg is mijn vrouwtje de baas bij ons thuis.

Beetje meer respect voor de baas dan.
 

:nowai:

een vrouw met ballen van siliconen

Correctie

Zeg je nu dat HillR een shemale is?

Jij en je shemales :roflol:

Nee. Dat ze titanium hebben gebruikt ipv siliconen :p

Haha, nou, gelet op het gewicht zou je het wel denken :dunno:

Dan is dat misschien slecht overgekomen maar niet zo bedoeld. Jammer genoeg is mijn vrouwtje de baas bij ons thuis.

Ohhh, wil je daarom zo graag je gelijk behouden op een forum :eyebrow:
 
Dat is ook zo, maar als jij zegt "we zijn uitgesproken", an komt het over alsof jij zojuist bepaald hebt dat ik niets meer mag zeggen.

En ik mag dan wel een vrouw zijn, ik laat me door niemand zeggen wat ik wel en niet mag! Behalve door Vonk dan.. die is jammer genoeg wel de baas bij ons in huis :(

De enigste moment dat ik mn vrouw hoor is als ik er de lucht uit laat.
 
Zou iemand zoals Ricochet doping gebruiken of is dit naturel haalbaar?

21471-1516480179-800.jpg
 
Zou iemand zoals Ricochet doping gebruiken of is dit naturel haalbaar?

21471-1516480179-800.jpg

Die fysiek wel ja.en meer ook. Wat ik op die foto zie toch.Mss zijn er andere fotos waar hij er buffer uit ziet.

Wil niet zeggen dat hij het ook is. Ken hem ook niet,nooit wat over gelezen.
 
Zeker natty haalbaar,en meer ook. Wat ik op die foto zie toch.Mss zijn er andere fotos waar hij er buffer uit ziet.

Wil niet zeggen dat hij het ook is.

Je moet hem eens in beweging zien (zoek hem eens op youtube). Kerel is kurkdroog :roflol:

Ahja, en ik geloof 0,00% dat hij naturel is...

Ik ben bevriend met hem en hij is ontzettend getalenteerd en werkt er hard voor. Hij is een cleane kneiter.

Voor een sociaal randgeval heb jij best een goede vriendenkring. Mister TN en nu ook al Ricochet. Kwaliteit boven kwantiteit!
 
Back
Naar boven