Fitness Seller

STOP! met gebruik van GG en GS!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Champ

Competitive Powerlifter
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Mensen wil je gezond blijven? wil je blijven sporten en kunnen werken stop dan met GG en GS!

meerdere mensen die ik ken hebben ernstige gezondheidsporblemen gekregen door het gebruik van alleen deze middelen!
Jullie weten wie ik ben en ik hoop dat mijn naam jullie doet geloven wat ik meld.

na 1 maand gebruik begon dagelijkse misselijkheid, dat werd erger en erger.
op een gegeven moment moest die persoon af en toe overgeven, vooral smorgens. 3 weken later moest deze persoon elke dag overgeven en kon niet meer eten!
Hij werd sterker en groter, maar wel doodziek!
Bloed onderzoek leverde niets op, maar deze persoon kon niet meer werken omdat hij zoveel moest overgeven en nix kon eten waardoor hij futloos werd!
Nadat er gestopt werd met de GS produkten deca en test enth werden de waarschijnlijk giftige stoffen erin lager in het lichaam zodat het te verdragen werd en toen was het probleem over. Na 3 maanden onderzoeken!!

Na 2 weken gebruik van GG winny kwam er een abnormale zwelling onderin de deltaspier. Geen pijn, kon gewoon trainen werd sterker, maar wel misvormt!
Gestopt met de GG en de misvorming bleef, massages hielpen niets, dokter wilde nog wachten.. begrijp wel dat deze mensen gebruikers zijn die zich an de regels houden bij elke prik! altijd steriel werken enz.
En toch een spuit abces in de schouder van dit fijne middel van onze fijne vrienden. die uiteraard van nix weten!
zojuist een 0,8 naald in het abces gestoken en 7ml pus/bloed en overige afvalstoffen uit het abces gezogen!!

andere persoon had het zelfde als de eerste die ik zei, maar die belandde in het ziekenhuis met een abces in zijn lever!!

de middelen bevatten netjes de werkzame stof, en wat er nog meer in zit tja dat laten de tests niet zien!
Uiteraard zal dit ontkent worden, maar als 3 gevallen dit aantonen dan heb ik genoeg bewijs!!

Als het Amerika was dan zou GG en GS een schade vergoeding mogen betalen

En wat met de orale middelen van GS?

Ook allemaal slecht?

Poeh, harde beschuldigingen..maar als het waar, is het niet mis :(

ben dus zeker niet de enige die er zo over denkt en gaat denken....

hmmm, interessant en mrp daar nog problemen mee?

Ik hoop dat dit niet verzonnen is (of misschien juist wel!), anders is het wel zeer gevaarlijk om dit soort verhalen te posten.

Toch weer een reden om zelf je producten aan te maken of HG te overwegen!

mrp is rip en zoals de volksgezondheid heeft aangetekend werden de produkten niet steriel gemaakt. Maar dat zeggen hun dan. Voorlopig heb ik nog niemand gehoord met deze verhalen over mrp.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zet me naam ervoor op het spel dat ik niet aan het lullen ben!
ik post niet meer veel, maar veel mensen weten dat ik vanaf het begin erbij ben op de forums.. en ik weet dat de jongens van gs en gg groot zijn geworden door de forum.. en ik weet dat de forums veel reclame maken!

Maar dit zijn harde feiten! 2 van deze mensen zijn medisch opgeleid en worden geprikt door andere medisch opgeleide mensen die elke dag mensen prikken!
Als ik niet wordt gelooft, dan niet.. jullie verlies, maar op een dag gaat het fout en dan post iemand een artikel van ergogenics waarin staat dat een BB-er dood is gegaan door gebruik van..

dan heb ik het nog niet eens gehad over de STH van gs en gg.. die van dezelfde leverancier komt! kregen mensen ook onderhuidse onstekingen van die ruim 1 maand zichbaar bleven! waarbij na de prik iemand ontstekings verschijnselen vertoonde die niet horen te zijn zoals normaal!

Waarom zou ik dit verzinnen! ik post weinig, ik post alleen als dit noodzakelijk is! en dit is NOODZAAK!

ik zal mijn maat opdragen het abces ff niet meer leeg te zuigen zodat hij groeit en dan een foto maken of filmpje waar hij laat zien dat hij leeggezogen wordt en wat voor troep eruit komt! en hoeveel troep!!
Dus hij blijft misvormt alleen om jullie te helpen en overtuigen dat ik geen leugenaar ben!

Big_T zei:
Ik hoop dat dit niet verzonnen is (of misschien juist wel!), anders is het wel zeer gevaarlijk om dit soort verhalen te posten.

Toch weer een reden om zelf je producten aan te maken of HG te overwegen!

ik hoop toch dat gg en gs genoeg fatsoen heeft om gewoon pm contact met mij te nemen om te vragen hoe het zit! voordat mensen gevaarlijk gaan worden!

Dat is duidelijke taal wat je allemaal verteld Champ alleen wat er van waar is weet ik zo niet maar niemand heeft ooit gezegt dat AS gebruik risicoloos is natuurlijk

om mezelf in te dekken wil ik nog melden dat dit alleen geldt voor de produkten die ik hier gepost heb!
deca en test enth van GS
winny depot van GG

deze batches waren slecht, misschien dat batches andere wel goed zijn!

Welke batch hadden ze dan champ?? of weet je dat niet?

Ok maar das tog al lang bekend dat het er op hygienisch en steriliteitsgebied niet zo hoog aan toe gaat als bij een Erkende Pharmaceut.
Weet nie meer wie het zei laatst maar die gaf ook aan dat je makkelijke je spullen steriel kan maken zelf door middel van je spulletjes even in een pannetje kokend water ofzo iets te gooien.
Alleen waar champ het over heeft met de vervuilende stoffen die er bij in zouden zitten snap ik niet helemaal...
Champ verklaar je daar eens nader over.

Dat er mensen zijn die abseccen overhouden aan AS gebruik is echt niet alleen van de laatste tijd of alleen van GS en of GG natuurlijk

Champ zei:
om mezelf in te dekken wil ik nog melden dat dit alleen geldt voor de produkten die ik hier gepost heb!
deca en test enth van GS
winny depot van GG

deze batches waren slecht, misschien dat batches andere wel goed zijn!

Zucht!!!!!

indd.. over welke batches gaat het hier? want ik heb toevallig ook nog een kuurtje Test/Deca in de kast staan van GS. die begint maart geplanned stond :(

Groet,
Patrick

En hoe bevallen de winnie tabs van GS die je nu hebt dan,Champ?

Zitten daar ook giftige stoffen in?

Lig je al op sterven?

Weer een bullshittopic waar geen mens wat mee kan maar ik zeg je dit;geniet lekka van je HG want dat is altijd superieur,nooit fake en je weet 100% zeker wat je hebt.:rolleyes:

PatrickT zei:
indd.. over welke batches gaat het hier? want ik heb toevallig ook nog een kuurtje Test/Deca in de kast staan van GS. die begint maart geplanned stond :(

Meteen weggooien die shit want je speelt met je leven!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik en vrienden van me hebben alles van beiden merken wel gehad. NOOIT problemen oid.

En we zullen het blijven doen ook en harder groeien dan op HG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven