Fitness Seller

STOP! met gebruik van GG en GS!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker heb net een zooi GG gekocht, ik ga lekker door, de eerst mls zitten er nl al in.
Ik post het wel als ik ziek,zwak of misselijk wordt.

In mij laatste kuur zat ik aan de BOLD van AP en TREN van GG ik weet niet of het door 1 van deze middelen kwam maar ik had enorme last van mijn hart en ben dan ook meteen gestopt ermee. Steken rondom mijn hartstreek. En heb er soms nog steeds last van 1 jaar na de kuur.

Daarvoor alleen test en deca human grade gekuurd en nooit ergens last van

Zijn flinke aantijgingen die je doet. Tis te hopen dat ze niet waar zijn idd.

Maar een tijdje terug was er ook al een post over de zogenaamde "ratten-slin".

Ik kan er niets aan doen, maar dat ruikt wel een beetje naar haatcampagnes hoor... Rattenslin dat klinkt heel freaky en eng.... En volgens mij is het juist daar om te doen... Voor zover ik weet werd insuline vroeger alleen uit varkens en runderen gemaakt. Tegenwoordig maken micro-organismen dat... En dan opeens komt er rattenslin op de markt? Volgens mij bestaan er niet eens testen om ratteninsuline op te sporen... (weet dit niet zeker, maar dat lijkt me zo, want waarom zouden ze dat willen?)

Maar even terug naar dit onderwerp.... Ik heb vrij veel onderzoeken gelezen waarin dit soort bijverschijnselen werden beschreven. Geen een van de onderzochte "slachtoffers" maakte gebruik van ug-producten. Wel van hg (allemaal).

Kijk, het is maar wie je wil geloven. Een half criminele Mexicaan of een Hollands labje...

Ik wil je post niet ontkrachten, en ik geloof echt wel dat er ooit eens iets fout kan gaan, maar met hg loop je dat risico ook of nog erger.

Maak dan gelijk een poll. Wie wel of niet problemen heeft gehad.....ben benieuwd :P

bigtony zei:
Maar even terug naar dit onderwerp.... Ik heb vrij veel onderzoeken gelezen waarin dit soort bijverschijnselen werden beschreven. Geen een van de onderzochte "slachtoffers" maakte gebruik van ug-producten. Wel van hg (allemaal).

Kijk, het is maar wie je wil geloven. Een half criminele Mexicaan of een Hollands labje...

Ik wil je post niet ontkrachten, en ik geloof echt wel dat er ooit eens iets fout kan gaan, maar met hg loop je dat risico ook of nog erger.

Volledig mee eens, HG is zelfde risico

Juriaan zei:
In mij laatste kuur zat ik aan de BOLD van AP en TREN van GG ik weet niet of het door 1 van deze middelen kwam maar ik had enorme last van mijn hart en ben dan ook meteen gestopt ermee. Steken rondom mijn hartstreek. En heb er soms nog steeds last van 1 jaar na de kuur.

tjaa dan zal die deca en test HG wel nep geweest zijn ;)

Maar ff zonder dollen:
Sla we hier nu niet een beetje door? We weten allemaal dat AAS nu eenmaal bepaalde processen in je lichaam verstoren en dat je hier klachten van kan krijgen. Daarbij wordt je weerstand door gebruik van AAS aanmerkelijk lager dus ben je zo i zo vatbaarder voor allerlei bacterien en virussen.

Hahahah stomme idioot,
ga ergens anders paniek zaaien :suicide:

Juriaan zei:

Mensen worden nou eenmaal ziek in de 70 jaar dat ze leven en wie zegt dat het door de a.s kwam?

Waarschijnlijk had je hetzelfde ook gehad als je geen a.s zou gebruiken....dikke pech en leef met je mee maar dit is info waar ook geen mens wat mee kan.

Wat een ongelooflijk lulverhaal!

Ten eerste schrijf je als een kleuter maar laat ik het daar niet over hebben!

Bij de eerste case kun je op geen enkele manier een verband tussen de klachten en de gebruikte AAS aantonen. Er werd niks in het bloed gevonden maar je suggereert wel dat na het stoppen de giftige stoffen misschien lager
zouden zijn. Konden ze die dan niet vinden na 3 maanden onderzoek? Het verband tussen stoppen en de klachten heb je ook niet bewezen. Was het mischien een virus? Een erg amateuristische manier van redeneren.
Lekker slim om iedere ochtend te kotsen en toch door te gaan met de kuur!

Jouw derde de voorbeeld is ook al zo raar. Een abces in de lever door onsteriele AAS? Dat is dan een primeur denk ik! De lever is zo ongeveer het grootse afvalverwerkende en meest vergevende orgaan in het lichaam. Dat nu juist dat onsteriele spul door het hele lichaam moet zwerven en pas in de lever een abces veroorzaakt! Curieus! Die abces kan echt geen andere reden hebben toch?

War raar dat er zelfs suikerpatienten abcessen krijgen van spullen uit de apotheek! Wat raar dat er mensen abcessen krijgen na een operatie! Zullen wel stiekum aan de UG AAS zitten denk ik.

Dan dit citaat van je, een regelrechte aanfluiting!

de middelen bevatten netjes de werkzame stof, en wat er nog meer in zit tja dat laten de tests niet zien!
Uiteraard zal dit ontkent worden, maar als 3 gevallen dit aantonen dan heb ik genoeg bewijs!!

Hoe weet jij dat de middelen netjes de werkzame stof bevatten? Doen ze dat onderzoek ook in dat ziekenhuis van je? Of is dat weeer zo'n aanname van je?

Je had die vials moeten geven om op steriliteit te onderzoeken en niet met je kabouter plop redenatie een totaal ongefundeerde uitspraak te doen.

Je mag best een punt maken en ik ben ook voor safety first maar dit slaat nergens op.

Champ zei:
Mensen wil je gezond blijven? wil je blijven sporten en kunnen werken stop dan met GG en GS!

meerdere mensen die ik ken hebben ernstige gezondheidsporblemen gekregen door het gebruik van alleen deze middelen!
Jullie weten wie ik ben en ik hoop dat mijn naam jullie doet geloven wat ik meld.

na 1 maand gebruik begon dagelijkse misselijkheid, dat werd erger en erger.
op een gegeven moment moest die persoon af en toe overgeven, vooral smorgens. 3 weken later moest deze persoon elke dag overgeven en kon niet meer eten!
Hij werd sterker en groter, maar wel doodziek!
Bloed onderzoek leverde niets op, maar deze persoon kon niet meer werken omdat hij zoveel moest overgeven en nix kon eten waardoor hij futloos werd!
Nadat er gestopt werd met de GS produkten deca en test enth werden de waarschijnlijk giftige stoffen erin lager in het lichaam zodat het te verdragen werd en toen was het probleem over. Na 3 maanden onderzoeken!!

Na 2 weken gebruik van GG winny kwam er een abnormale zwelling onderin de deltaspier. Geen pijn, kon gewoon trainen werd sterker, maar wel misvormt!
Gestopt met de GG en de misvorming bleef, massages hielpen niets, dokter wilde nog wachten.. begrijp wel dat deze mensen gebruikers zijn die zich an de regels houden bij elke prik! altijd steriel werken enz.
En toch een spuit abces in de schouder van dit fijne middel van onze fijne vrienden. die uiteraard van nix weten!
zojuist een 0,8 naald in het abces gestoken en 7ml pus/bloed en overige afvalstoffen uit het abces gezogen!!

andere persoon had het zelfde als de eerste die ik zei, maar die belandde in het ziekenhuis met een abces in zijn lever!!

de middelen bevatten netjes de werkzame stof, en wat er nog meer in zit tja dat laten de tests niet zien!
Uiteraard zal dit ontkent worden, maar als 3 gevallen dit aantonen dan heb ik genoeg bewijs!!

Als het Amerika was dan zou GG en GS een schade vergoeding mogen betalen

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Mensen worden nou eenmaal ziek in de 70 jaar dat ze leven en wie zegt dat het door de a.s kwam?

Waarschijnlijk had je hetzelfde ook gehad als je geen a.s zou gebruiken....dikke pech en leef met je mee maar dit is info waar ook geen mens wat mee kan.

Voor je gaat stuiteren, ik zeg dat ik niet weet of het door die middelen kwam. Alleen dat in vorige kuren ik nergens last van heb gehad, maar dat waren ook alleen test/deca kuren!

En als je er maar genoeg aan denkt wordt je vanzelf ziek. Nog een tip: deel dezelfde spuit met je vrenden en spoel hem na afloop af onder de kraan zodat je hem nog een keer kunt gebruiken! Scheelt al snel een eurootje of 10 per kuur! :D Kun alvast lekker sparen voor je volgende Human Grade AAS kuur!

tokkel zei:
Lekker heb net een zooi GG gekocht, ik ga lekker door, de eerst mls zitten er nl al in.
Ik post het wel als ik ziek,zwak of misselijk wordt.

• Topic Starter Topic Starter
ik was ff een broodje eten!
als ik zo de reacties lees heb ik in ieder geval geleerd dat het wel lijkt of sommige mensen zich persoonlijk aangevallen voelen! terwijl ik het heb over "bedrijven" en niet over personen...

als ik de batchnummers plaats dan maak ik vijanden omdat zij hun spullen niet meer kunnen verkopen.
terwijl ik erbij blijf dat de verkopers in mijn ogen onschuldig zijn! de makers zouden hun verlies moeten goed maken! of zeg ik nu rare dingen!
zeg het alleen om op te komen voor de dealers!

Toch plaats ik de batchnummers omdat ik dan veel mensen zou kunnen behoeden voor deze problemen!
onthoud wel dat als je deze symptomen niet hebt er dus nix aan de hand is!
als je deze symptomen krijgt dan moet je pas twijvelen!

deca lotnr : 998575
testo lotnr : 435284

GG lotnr : onbekent al een maand mee gestopt meteen weggegooit!

Testo.. de winny tabs van GS bevallen uitstekend!!

en voor de duidelijkheid de rest gaf zoals ik al zei groei in massa en kracht! maar de bijwerkingen waren gewoon k*t

Juriaan zei:
tjaa dan zal die deca en test HG wel nep geweest zijn ;)

Ow dus als je kuurt is het normaal als je steken en hartkloppingen krijgt :p
hahaha! nee normaal is dat zeker niet en is eng zelfs....

Maar mss dat je niet goed tegen trenbolone kan is ook een zeer sterke aas.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand is gevraagd de produkten op te sturen naar een maat van hem, de schrijver van het boek anabolics 2005! Hij zal het testen en die tests komen misschien ook in dat boek van het volgende jaar!

Als de uitslag binnen is zal ik dat melden al zou dat wel een tijd duren.
Verder zal dit topic op mijn vraag gesloten worden omdat er teveel rellen ontstaan en ruzies worden uitgelokt!

Remember don't shoot the messenger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven