Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bigtony zei:Maar even terug naar dit onderwerp.... Ik heb vrij veel onderzoeken gelezen waarin dit soort bijverschijnselen werden beschreven. Geen een van de onderzochte "slachtoffers" maakte gebruik van ug-producten. Wel van hg (allemaal).
Kijk, het is maar wie je wil geloven. Een half criminele Mexicaan of een Hollands labje...
Ik wil je post niet ontkrachten, en ik geloof echt wel dat er ooit eens iets fout kan gaan, maar met hg loop je dat risico ook of nog erger.
Juriaan zei:In mij laatste kuur zat ik aan de BOLD van AP en TREN van GG ik weet niet of het door 1 van deze middelen kwam maar ik had enorme last van mijn hart en ben dan ook meteen gestopt ermee. Steken rondom mijn hartstreek. En heb er soms nog steeds last van 1 jaar na de kuur.
Daarvoor alleen test en deca human grade gekuurd en nooit ergens last van
Juriaan zei:In mij laatste kuur zat ik aan de BOLD van AP en TREN van GG ik weet niet of het door 1 van deze middelen kwam maar ik had enorme last van mijn hart en ben dan ook meteen gestopt ermee. Steken rondom mijn hartstreek. En heb er soms nog steeds last van 1 jaar na de kuur.
Daarvoor alleen test en deca human grade gekuurd en nooit ergens last van
de middelen bevatten netjes de werkzame stof, en wat er nog meer in zit tja dat laten de tests niet zien!
Uiteraard zal dit ontkent worden, maar als 3 gevallen dit aantonen dan heb ik genoeg bewijs!!
Champ zei:Mensen wil je gezond blijven? wil je blijven sporten en kunnen werken stop dan met GG en GS!
meerdere mensen die ik ken hebben ernstige gezondheidsporblemen gekregen door het gebruik van alleen deze middelen!
Jullie weten wie ik ben en ik hoop dat mijn naam jullie doet geloven wat ik meld.
na 1 maand gebruik begon dagelijkse misselijkheid, dat werd erger en erger.
op een gegeven moment moest die persoon af en toe overgeven, vooral smorgens. 3 weken later moest deze persoon elke dag overgeven en kon niet meer eten!
Hij werd sterker en groter, maar wel doodziek!
Bloed onderzoek leverde niets op, maar deze persoon kon niet meer werken omdat hij zoveel moest overgeven en nix kon eten waardoor hij futloos werd!
Nadat er gestopt werd met de GS produkten deca en test enth werden de waarschijnlijk giftige stoffen erin lager in het lichaam zodat het te verdragen werd en toen was het probleem over. Na 3 maanden onderzoeken!!
Na 2 weken gebruik van GG winny kwam er een abnormale zwelling onderin de deltaspier. Geen pijn, kon gewoon trainen werd sterker, maar wel misvormt!
Gestopt met de GG en de misvorming bleef, massages hielpen niets, dokter wilde nog wachten.. begrijp wel dat deze mensen gebruikers zijn die zich an de regels houden bij elke prik! altijd steriel werken enz.
En toch een spuit abces in de schouder van dit fijne middel van onze fijne vrienden. die uiteraard van nix weten!
zojuist een 0,8 naald in het abces gestoken en 7ml pus/bloed en overige afvalstoffen uit het abces gezogen!!
andere persoon had het zelfde als de eerste die ik zei, maar die belandde in het ziekenhuis met een abces in zijn lever!!
de middelen bevatten netjes de werkzame stof, en wat er nog meer in zit tja dat laten de tests niet zien!
Uiteraard zal dit ontkent worden, maar als 3 gevallen dit aantonen dan heb ik genoeg bewijs!!
Als het Amerika was dan zou GG en GS een schade vergoeding mogen betalen
Testo zei:Mensen worden nou eenmaal ziek in de 70 jaar dat ze leven en wie zegt dat het door de a.s kwam?
Waarschijnlijk had je hetzelfde ook gehad als je geen a.s zou gebruiken....dikke pech en leef met je mee maar dit is info waar ook geen mens wat mee kan.
Ow dus als je kuurt is het normaal als je steken en hartkloppingen krijgthardgainers zei:tjaa dan zal die deca en test HG wel nep geweest zijn![]()

Kun alvast lekker sparen voor je volgende Human Grade AAS kuur!tokkel zei:Lekker heb net een zooi GG gekocht, ik ga lekker door, de eerst mls zitten er nl al in.
Ik post het wel als ik ziek,zwak of misselijk wordt.
hahaha! nee normaal is dat zeker niet en is eng zelfs....Juriaan zei:tjaa dan zal die deca en test HG wel nep geweest zijn![]()
Ow dus als je kuurt is het normaal als je steken en hartkloppingen krijgt![]()
hardgainers zei:Maar mss dat je niet goed tegen trenbolone kan is ook een zeer sterke aas.