AndroidHealthClinic

stoppe?? :(

Daar zit wat in "Coltivatore" haha wat een naam.

niet zo k*t/zwak doen en gewoon stoppen met die junk, na een tijdje heb je er geen eens meer zin in ;)

'Ik wil het wel, maar het lukt me maar niet!' staat in je post. Blijkbaar wil je het niet genoeg als je toch die zooi blijft eten! Niemand dwingt jou om wát dan ook te eten en het is je eigen hand die het in je mond stopt.

De volgende keer als je weer aan de junk zit hou dan twee beelden in gedachten. Één van een obese, volgevreten Amerikaan en een van een grote gespierde vent met een Adonis-lichaam. You choose! ;)

kamikaza zei:
Hey mensen,

Ik zit met het volgende probleem...wat waarschijnlijk bij de meeste bij jullie ook is voorgekomen. IK kan dus maar niet stoppen met eten van van slecht voedsel. Ik wil het , maar het lukt me maar niet. Zo gaat het natuurlijk niet de goeie kant op dat weet ik, en me lichaam gaat er ook minder snel van veranderen. Maar nu vraag ik me dus af hoe jullie dat hebben aangepakt,
Soms heb ik van die dagen dat ik het makkelijk de hele dag door kan brengen zonder vettig en slecht voedsel. Maar soms heb ik ook van die dagen ( komen te vaak voor ) waar ik ik gewoon teveel en slecht voedsel eet.

Nogmaals, als jullie dit bekend voorkomt, hoe hebben jullie dit aangepakt
en wat kan je er tegen doen.

Alvast bedankt !

Dan ga je toch gewoon door met het eten van junkfood? Ik zie het probleem niet zo. Blijkbaar wil je niet stoppen, dus martel je zelf niet door het toch te proberen om uiteindelijk toch weer aan de junk te gaan.

Kijk, als je echt iets wilt, dan kun je het ook. Dus ik geloof niet dat jij het echt wilt, want anders zou het je echt wel lukken.

We horen het wel als je serieus bent.

Saint

ge gaat toch niet beginnen gelijk al die vrouwen die willen vermageren hé........"kan da nie en het gaat echt niet" Bijt eens op je tanden!!!!!!!!!!!!

bartp zei:

Ik heb het al opgegeven erop in te gaan...

Af en toe vragen ze me wat over voeding en eten en voedingsschema's en het eerste dat ze zeggen is: "ja, maar, ik wil wel nog genieten ook he" en "ik zie dat nie zitten om te tellen hoeveel ik eet"...dan geef je het op... Er zijn zooooo weinig vrouwen met karakter op dat gebied.

Wat je vraag betreft, mja, iedereen heeft het al gezegd he...

Je kan het inderdaad niet van de ene dag op de andere, maar maak voor jezelf duidelijk wat je wil, en wat je daarvoor bereid bent op te geven.
Besef ook dat het een keuze is die je heel lang kan bijblijven, eens je begint, kan je moeilijk terug.

Begin gewoon met je eten wat te plannen, en vast te zetten van "op dat ogenblik eet ik dat", en als je dan al eens zit hebt in wat vettigs, probeer naar het gezonde te grijpen, zorg dat je dat altijd in huis hebt en zichtbaar is, en het vettige wat verder weg.

daxie zei:
Ik heb het al opgegeven erop in te gaan...

Af en toe vragen ze me wat over voeding en eten en voedingsschema's en het eerste dat ze zeggen is: "ja, maar, ik wil wel nog genieten ook he" en "ik zie dat nie zitten om te tellen hoeveel ik eet"...dan geef je het op... Er zijn zooooo weinig vrouwen met karakter op dat gebied.

Wat je vraag betreft, mja, iedereen heeft het al gezegd he...

Je kan het inderdaad niet van de ene dag op de andere, maar maak voor jezelf duidelijk wat je wil, en wat je daarvoor bereid bent op te geven.
Besef ook dat het een keuze is die je heel lang kan bijblijven, eens je begint, kan je moeilijk terug.

Begin gewoon met je eten wat te plannen, en vast te zetten van "op dat ogenblik eet ik dat", en als je dan al eens zit hebt in wat vettigs, probeer naar het gezonde te grijpen, zorg dat je dat altijd in huis hebt en zichtbaar is, en het vettige wat verder weg.

kga akkoord met bijna alles wat je zegt, behalve het gedeelte
'eens je begint, kan je moeilijk terug'
bedoel je eens je begint met trainen en gezond eten kan je moeilijk terug vettig eten? :rolleyes:

youcef zei:
kga akkoord met bijna alles wat je zegt, behalve het gedeelte
'eens je begint, kan je moeilijk terug'
bedoel je eens je begint met trainen en gezond eten kan je moeilijk terug vettig eten? :rolleyes:

ja, dat bedoel ik... Eens je een mooie fysiek hebt, en je weet wat je er moet voor doen, wil je niet meer terug naar vroeger, en lijkt wat je moet doen minder zwaar. Zo ervaar ik het.

Ik at vroeger ook wel eens wat vettig, maar nu totaal niet meer. Het aanzicht van de rekken chips in de supermarkt doet me bijna over mijn nek gaan nu. Ik ben ecto, en mensen zeggen vaak: "eet eens wat meer frieten, of eet wat hamburgers, dan verzwaar je wel", maar zo werkt het niet, toch niet bij me, ik wil het op een gezonde manier.

Waar een wil is... is een weg.

beloon jezelf wanneer je 6 dagen per week heel gezond hebt gegeten....
door; 1 dag per week rotzooi te eten....

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een paar goeie tips gezien bedankt allemaal,
ik weet nu cker dat het me gaat lukken

daxie zei:
ja, dat bedoel ik... Eens je een mooie fysiek hebt, en je weet wat je er moet voor doen, wil je niet meer terug naar vroeger, en lijkt wat je moet doen minder zwaar. Zo ervaar ik het.

Ik at vroeger ook wel eens wat vettig, maar nu totaal niet meer. Het aanzicht van de rekken chips in de supermarkt doet me bijna over mijn nek gaan nu. Ik ben ecto, en mensen zeggen vaak: "eet eens wat meer frieten, of eet wat hamburgers, dan verzwaar je wel", maar zo werkt het niet, toch niet bij me, ik wil het op een gezonde manier.
ik krijg ook geen echte honger van ships, snoep enzo maar er blijven nog altijd genoeg "vettige" maaltijden die opt eerste gezicht wel zeer lekker zouden smaken in m'n maagje... kdenk niet dat je die drang voor altijd kunt kwijtraken.(krokante frietjes met beetje mayonaise ziet er eenmaal beter uit dan een potje kwark of blikje tonijn :D )

Hoiiiiii.....

Kijk in de spiegel na een week, je voelt je ook stukken beter als het de goeie kant op gaat. Echt een lekker gevoel. En zeker als je ziet wat het met je lichaam doet.

Kben juist verslaafd aan zoetigheid, en mij zie je absoluut geen VETTE troep eten. Gadver. Kga nooit naar de mac of burgerking ofzo jakkes.

Heel veel suc6 ermee

XxX

Ik heb er ook weinig behoefte aan.. Soms eet ik wel friet ofzo..mjaa ik ben ook ecto dus voor mij maakt het weinig uit

je hebt toch geen ruggengraat als een nat vloetje !
Pfff kom op zeg ! waar een wil is, is een weg. Als je het nou echt zo moeilijk vind dan bouw je er toch rustig mee af. bv zeg tegen jezelf over een week ben ik gestopt met frisdrank drinken, zeg daarbij iedere keer tegen jezelf als frisdrank ziet of nog leuker: als je iemand het ziet drinken, frisdrank is vies frisdrank is voor homo's en watjes en als ik dat drink dan wordt ik er ook een.

en Voila ! over 1 week drink jij echt geen frisdrank meer.
en zo ga je iedere keer door.

succes :D

tenzij die jongen homo is, roy :o

1 woord: pindakaas

Prop je bek vol bananen en je wilt niet meer zoetige producten vreten. Omdat bananen goed vullen:D oraal dan voor het geval men weer grappen gaat maken:D

Terug
Naar boven