AndroidHealthClinic

stoppen met je opleiding

Ach 22 is nog niks, ik ben bezig met me omscholings traject en heb nog 4 jaar te gaan vanaf augustus 2011.

Zit je in het eerste jaar? 40 punten moet toch wel te halen zijn? Ik kan in principe 2 blokken verkloten en alsnog overgaan naar volgend jaar.

Ah ik ga ook wisselen van studie, heb net ingeschreven voor nieuwe hbo opleiding. Van MER naar FSM. Weer een economie opleiding.

Tja moet toch ergens later me geld gaan verdienen..

• Topic Starter Topic Starter
Zit je in het eerste jaar? 40 punten moet toch wel te halen zijn? Ik kan in principe 2 blokken verkloten en alsnog overgaan naar volgend jaar.

Tja, ik weet het niet. Zou in principe moeten kunnen als ik het volgend semester alles haal.

Is natuurlijk wel een risico...

Moet nu wel al 3 vakken overdoen volgend jaar. strong fail is strong

Heb je helemaal geen herkansingsmogelijkheeden meer?

voor 1 februari stoppen betekent dat je dat halve jaar stufi, wat je ontvangen hebt, gewoon houdt. dus als je dan met een nieuwe studie begint, heb je nog steeds 4 jaar stufi.

als het goed is wordt ook een gedeelte van je collegegeld terugbetaald.

zo was het vier jaar geleden in ieder geval.

Ben zelf gestopt 2 weken terug. Bij mij geldt het iig wel dat ik mn collegegeld terug krijg van het afgelopen half jaar, zal bij jou niet anders zijn lijkt me.

Beter nu stoppen dan je broek eraan te vegen en failen op alle vakken. Heb zelf door op alle vakken in het eerste jaar uni te buizen, mijn 60 studiepunten vergooid. Dit jaar gewoon andere studie aangevat maar zit nu wel in de shit want de druk is groot. Moet op genoeg vakken slagen anders zit ik gewoon vast door een tekort.
Stop dus op tijd en neem, als je dat nog wil, een andere studierichting aan in plaats van door te kloten.

je moet stoppen voor februari, anders kan je lekker alles terug betalen van je OV + je beurs terug betalen

Zou stoppen, dit wordt niks.

• Topic Starter Topic Starter
je moet stoppen voor februari, anders kan je lekker alles terug betalen van je OV + je beurs terug betalen

Moet dit precies voor de 1ste zijn ?

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

:roflol:

Je collegegeld krijg je de resterende aantal maanden terug.
Stufi is gift zoals Tractortje zei, maar dit geldt maar 1x, volgende keer dat je stopt gaat het gewoon van je aantal jaar af.
En je kan gewoon een nieuwe opleiding starten.

Terug
Naar boven