MuscleMeat

Stopt krachttraining je groei?

Het enige wat je mist is een -t. Plak die overal eens achter als je vervoegt.

Hoeveelste topic is dit nu wat je hierover opent?

Je hebt genoeg bewijs gekregen en advies gekregen, als je nu nog niet mag trainen ga je lekker buiten voetballen en als je 18 bent kan je doen wat je wilt.

toch,ik ken een eeneige(of hoe je dat schrijft tweeling) waarvan er een traint en de andere haast niks doet.
ze waren altijd even groot,maar sinds hij is begonnen met trainen is hij aanzienlijk kleiner dan zijn broer.
ik ken wel meer van dit soort gevallen,ik denk dat het wel degelijk je groei aantast.

ga jij maar klaverjassen:rolleyes:

nee, je lul wordt er wel 50 procent korter van

ik ben ook klein 1.76 en nu?!!

Het zóveelste topic hierover.
Ik zal je het zelfs sterker vertellen: ik heb diverse studies gelezen die aangeven dat het je groei BEVORDERD!

Ben ook op m'n 14e begonnen met hetzelfde gezeik. Ben niet gestopt met groeien en gaat goed dus no problemo;)

StopT, derde persoon, met een -T erachter verdomme. Oetlul. Ga, voor je je in dit soort zaken verdiept, eerst eens leren spellen!

haha lekker bezig :P

ahahahahaha, dit forum is echt hilarisch!:P

stop krachttraining je groei? me vader zegt van wel als je intensief traint....

Draai het eens om: vraag hem om wetenschappelijk bewijs om zijn hypothese te ondersteunen. Desnoods haalt hij er de huisarts of de webdokter even bij. Ik ben zeer benieuwd wat ze te zeggen hebben, ik heb nooit bewijs gevonden namelijk.

Je mag hem trouwens ook zeggen dat KT je botten verstevigd en de kans op osteoporose op latere leeftijd aanzienlijk vermindert.

Als hij dan nog steeds lastig doet, stuur hem dan even door naar dit forum.

Als je nu dood gaat aan aids, hoe kun je dan nog een kind krijgen???

Heel makkelijk. Als jij 9 maanden geleden of eerder coïtus hebt gehad met een meisje. De hele poes vol hept gespoten. Zij geen pil heeft gebruikt. In d'r goede periode is. Dan heb je de kans dat je papa gaat worden. Dit ga je vast nog wel krijgen met biologie:D Of vraag even aan je ouders hoe het zit/zat:D

Laatst bewerkt:
sportschool is net ff effectiever dan een 8 kg dumbbell :O

Misschien wel... ik ben nu 1.90... had misschien wel 2m kunnen worden, but, we never know, and I don't give a **** :P
Nee is bullshit, op me 14de trainde ik ook al beetje voor de lol maar kreeg op me 15 gewoon een groei spurt naar de 1.90. Zal wel goedkomen hoor :P

groei

ik ben 1meter 84. en ik ben bezig met krachttraining, stopt het de groei of word je daadwerkelijk kleiner?

Terug
Naar boven